To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-01
Wrocław: Dostawa urządzeń powielających i sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 258490 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232536 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń powielających i sprzętu biurowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń powielających i sprzętu biurowego. b) Przedmiot zamówienia obejmuje również świadczenie bezpłatnych(uwzględnionych w cenie ofertowej) usług związanych z serwisem gwarancyjnym urządzeń przez okres 24 miesięcy (w odniesieniu do gilotyny i niszczarki biurowej) oraz 36 miesięcy (w odniesieniu do kserokopiarek i kserokopiarki z szafką) licząc od daty dostawy. Zakres czynności obejmujących serwis gwarancyjny został wskazany w IPU. c) Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia podzielono na cztery niżej wskazane części: Część 1: dostawa 1 sztuki gilotyny biurowej. Charakterystykę zamawianego przedmiotu wskazano w formularzu ofertowym. Część 2: dostawa 1 sztuki niszczarki biurowej. Charakterystykę zamawianego przedmiotu wskazano w formularzu ofertowym. Część 3: dostawa 2 sztuk kserokopiarek. Charakterystykę zamawianego przedmiotu wskazano w formularzu ofertowym. Część 4: dostawa 1 sztuki kserokopiarki z szafką. Charakterystykę zamawianego przedmiotu wskazano w formularzu ofertowym. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, trzech lub czterech częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej cały asortyment przypisany do danej części postępowania .
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.19.14.00 - Niszczarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa 1 sztuki niszczarki biurowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY STANIEWSKI STAN-MIT-SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
JERZY STANIEWSKI STAN-MIT-SERWIS
- STAN-MIT-SERWIS Jerzy Staniewski, ul. Gajowicka 95, 53-421 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1056,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1082,40
Oferta z najniższą ceną: 1082,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1082,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa 2 sztuk kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY STANIEWSKI STAN-MIT-SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
JERZY STANIEWSKI STAN-MIT-SERWIS
- STAN-MIT-SERWIS Jerzy Staniewski, ul. Gajowicka 95, 53-421 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5367,72
Oferta z najniższą ceną: 5367,72 / Oferta z najwyższą ceną: 5367,72
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa 1 sztuki kserokopiarki z szafką
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY STANIEWSKI STAN-MIT-SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
JERZY STANIEWSKI STAN-MIT-SERWIS
- STAN-MIT-SERWIS Jerzy Staniewski, ul. Gajowicka 95, 53-421 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2901,57
Oferta z najniższą ceną: 2901,57 / Oferta z najwyższą ceną: 2901,57
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie urządzenia do automatycznego wydawania dowodów rejestracyjnych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
- Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sadlinki. Zakup sprzętu ICT
- Zakup i dostawa szaf metalowych klasy "A" oraz niszczarek klasy P3
- Zakup wyposażenia, mebli i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Szesnastka na TIK tak, terapia i rozwijanie kompetencji przyszłości"
- Utworzenie żłobka samorządowego w Haczowie w ramach programu Maluch + 2022-2029 - II etap
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.