eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczdostawy sukcesywne endoprotez ortopedycznych na okres 2 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-27

Bydgoszcz: dostawy sukcesywne endoprotez ortopedycznych na okres 2 miesięcy
Numer ogłoszenia: 258524 - 2007; data zamieszczenia: 27.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, fax 052 3786110, 3787449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sukcesywne endoprotez ortopedycznych na okres 2 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: endoproteza bezcementowa stawu biodrowego w całości pokryta hydroksyapatytem endoproteza bezcementowa stawu biodrowego anatomiczna endoproteza cementowa stawu biodrowego anatomiczna endoproteza cementowa połowicza stawu biodrowego endoproteza kłykciowa stawu kolanowego bezcementowa z tylną stabilizacją endoproteza stawu kolanowego z tylną stabilizacją

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3 943.73 PLN Dla poszczególnych zadań wysokość wadium wynosi: 1. 960.00 PLN, 2. 960.00 PLN, 3. 757.08 PLN, 4. 32.70 PLN, 5. 785.35 PLN, 6. 448.60 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - spis min. 3 referencje, Oświadczenie z art. 22 i 24, aktualne katalogi i foldery, Przedlożenie aktualnych katalogów i folderów odpowiadających przedmiotowi zamówienia, Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i próbki,Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania wskazanej próbki do wglądu, celem sprawdzenia spełnienia wymagań Świadectwa dopuszczające do obrotu, Przedstawienie kopii zgłoszenia lub wpisu do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub Deklaracji Zgodności - zgodnie z ustawą o Wyrobach Medycznych (w zależności od klasy wyrobów zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004 Dz. U. nr 93 poz. 896 z późn. zm.) [każde świadectwo musi być opisane do którego jest zadania]

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego Komenda Szpitala - Sekcja Zamówień Publicznych pok. 3/122.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego Komenda Szpitala - Kancelaria Jawna pok. 3/134.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: endoproteza bezcementowa stawu biodrowego w całości pokryta hydroksyapatytem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoproteza bezcementowa stawu biodrowego w całości pokryta hydroksyapatytem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: endoproteza bezcementowa stawu biodrowego anatomiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoproteza bezcementowa stawu biodrowego anatomiczna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: endoproteza cementowa stawu biodrowego anatomiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoproteza cementowa stawu biodrowego anatomiczna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: endoproteza cementowa połowicza stawu biodrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoproteza cementowa połowicza stawu biodrowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: endoproteza kłykciowa stawu kolanowego bezcementowa z tylną stabilizacją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoproteza kłykciowa stawu kolanowego bezcementowa z tylną stabilizacją.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: endoproteza stawu kolanowego z tylną stabilizacją.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoproteza stawu kolanowego z tylną stabilizacją.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczna (jakość) - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.