Ogłoszenie z dnia 2017-02-15
Ogłoszenie nr 25853 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.
Ostrów Wielkopolski: Świadczenie usługi nauki pływania dzieci 6-letnich z Przedszkoli nr: 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, "Nasz Domek", "Sowy i Sówki", Sióstr Salezjanek, a także sześciolatków z klas pierwszych Szkół Podstawowych nr: 1, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 13, SP Spółdzielni Oświatowej "Edukator", Polsko-Kanadyjskiej SP, SP Sióstr Salezjanek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, krajowy numer identyfikacyjny
63197600000, ul.
Aleja Powstańców Wielkopolskich
18,
63400
Ostrów Wielkopolski, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
062 5822400, 7366241, faks
625 918 206, e-mail
radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umostrow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi nauki pływania dzieci 6-letnich z Przedszkoli nr: 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, "Nasz Domek", "Sowy i Sówki", Sióstr Salezjanek, a także sześciolatków z klas pierwszych Szkół Podstawowych nr: 1, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 13, SP Spółdzielni Oświatowej "Edukator", Polsko-Kanadyjskiej SP, SP Sióstr Salezjanek
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WIG.RZP.271.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nauki pływania dzieci 6-letnich z Przedszkoli nr: 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, "Nasz Domek", "Sowy i Sówki", Sióstr Salezjanek, a także sześciolatków z klas pierwszych Szkół Podstawowych nr: 1, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 13, SP Spółdzielni Oświatowej "Edukator", Polsko-Kanadyjskiej SP, SP Sióstr Salezjanek - zgodnie z poniższym rozkładem godzinowym: 1) poniedziałek - 7 godz., 2) wtorek - 2 godz., 3) piątek - 7 godz., co daje w sumie 16 godzin tygodniowo.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
80000000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT150800 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 88400 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Program nauka pływania dzieci 6-letnich jest realizowany w ostrowskich przedszkolach oraz klasach pierwszych szkół podstawowych. Z uwagi na to, że w Ostrowie Wielkopolskim funkcjonują dwie kryte pływalnie o różnych parametrach: "Wodny Raj" przy III LO, ul. Wojska Polskiego 17 (basen głęboki) oraz "Delfin" przy ZST ul. Poznańska 43 (basen płytki), na wybór obiektu wpłynęły zasadniczo opinie rodziców mające na względzie bezpieczeństwo dzieci na basenie, jak i w jego obrębie. Referat kierując się sugestiami rodziców dotyczącymi ww. obiektów uznał, że nauka pływania na basenie "Delfin",z uwagi na jego parametry, tj. głębokość, która na długości 25 m wynosi od 1,2 do 1,7 m, będzie bardziej bezpieczna niż na basenie "Wodny Raj" (głębokość na długości 12,5 m wynosi od 1,7 do 2,0 m), tym bardziej, że w grupie przewiduje się również dzieci niepełnosprawne, potrzebujące asysty drugiej osoby. Powyższy basen pozwoli również dzieciom szybciej zaaklimatyzować się w wodzie i przełamać wszelkie bariery. Zapewni również większe poczucie bezpieczeństwa w czasie przebywania w wodzie, a także sprawi, że nauka pływania będzie dzieciom dawała więcej satysfakcji. Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami, bowiem zostały spełnione przesłanki z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a pozwalające na wybór trybu
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie analogowych materiałów zasobu i ich wprowadzenie do bazy danych oraz georeferencja z podziałem na zadania
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Skanowanie analogowych dowodów zmian danych ewidencyjnych oraz dokumentów stanowiących podstawy wpisów w operacie ewidencyjnym z podziałem na zadania
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.