Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-18
Stolno: Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chełmnie
Numer ogłoszenia: 258540 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stolno , Stolno 112, 86-212 Stolno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 677 09 00, faks 56 677 09 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stolno.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Chełmnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz oraz odwóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Stolno do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Chełmnie ul. Parkowa 5, 86-200 Chełmno (zwanego dalej szkołą) w roku szkolnym 2012_2013; 2013_1014 i 2014_2015 w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności dotyczy to ferii zimowych i letnich oraz wiosennych i zimowych przerw świątecznych). Łączna liczba kilometrów usługi dziennej nie przekracza 98 km. Poniżej wykaz miejscowości z godzinami dowozu oraz odwozu, ilość dzieci z poszczególnych miejscowości oraz wyszczególnienie ilości maksymalnej liczby km dla poszczególnej trasy (kursu): TRASA A Dowóz do szkoły 15 dzieci niepełnosprawnych na godzinę 8.00 na trasie Sarnowo - Chełmno: Sarnowo 1 dziecko Trzebiełuch 1 dziecko Klęczkowo 2 dzieci Trzebiełuch-Zalesie 1 dziecko Paparzyn 2 dzieci Wabcz 2 dzieci Wichorze 2 dzieci Stolno 2 dzieci Rybieniec 2 dzieci Łączna liczba kilometrów usługi dziennej na trasie A nie przekroczy 44 km. TRASA B Odwóz ze szkoły 2 dzieci niepełnosprawnych o godz. 10.oo na trasie Chełmno - Wabcz Wabcz 2 dzieci Łączna liczba kilometrów usługi dziennej na trasie B nie przekroczy 14 km. TRASA C Odwóz 13 dzieci niepełnosprawnych o godz. 15.oo na trasie Chełmno - Sarnowo: Sarnowo 1 dziecko Trzebiełuch 1 dziecko Klęczkowo 2 dzieci Trzebiełuch-Zalesie 1 dziecko Paparzyn 2 dzieci Wichorze 2 dzieci Stolno 2 dzieci Rybieniec 2 dzieci Łączna liczba kilometrów usługi dziennej na trasie C nie przekroczy 40 km. 3.2. Usługą, o której mowa wyżej jest tylko i wyłącznie dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Stolno. Opiekę w czasie dowozu zapewnia Zamawiający. 3.3. Kod CPV: 60170000-0 3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.6. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 3.7. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1. W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci i ilość kilometrów może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu), o czym Wykonawca zostanie poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiana liczby przewożonych dzieci i ilości kilomterów będzie wymagała podpisania aneksu do umowy. 2. Dowozy i odwozy odbywać się będą w godzinach ustalonych w pkt. 3.1. jednak mogą ulegać zmianom o czym wykonawca zostanie poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiana godzin dowozów i odwozów będzie wymagała podpisania aneksu do umowy. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego dostosowania kursów do rozkładu zajęć szkolnych. 3. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 4. Dzieci niepełnosprawne zostają odbierane przez Wykonawcę i przywożone przez Wykonawcę pod adres zamieszkania albo inny wskazany przez Zamawiającego. 5. Przewóz powinien odbywać się środkiem transportu przystosowanym do przewozu zorganizowanej grupy dzieci niepełnosprawnych (wszystkie dzieci powinny mieć zapewnione miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa) z uwzględnieniem miejsca dla opiekuna..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ważnej na dzień składania oferty licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Licencję, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1117), należy składać w formie zgodnej z § 6 tegoż rozporządzenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególnych warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1 na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1 na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1 na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1 na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wg załączonego do SIWZ projektu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stolno.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stolno
Stolno 112
86-212 Stolno
pokój nr 5a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stolno Stolno 112 86-212 Stolno pokój nr 6 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI STOLNO
więcej: przetargi STOLNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 4 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Przewozy autokarowe dzieci i młodzieży
- Przewóz osób na trasach krajowych i zagranicznych w ramach zajęć terenowych z atrakcji geoturystycznych Europy dla studentów WGGiOŚ - DE-dzp.272-209/25
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych w układzie zadaniowym
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.