Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-15
Oborniki: zakup usługi dostępu do Internetu w ramach projektu Internet bliżej Ciebie
Numer ogłoszenia: 258631 - 2014; data zamieszczenia: 15.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach , ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup usługi dostępu do Internetu w ramach projektu Internet bliżej Ciebie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: zakup usługi dostępu do Internetu w ramach projektu Internet bliżej Ciebie. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu dla 98 stanowisk komputerowych, w tym dla 56 gospodarstw domowych, 28 świetlic gminnych, 6 filii Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Oborniki oraz 8 stanowisk Mobilnego Centrum Edukacyjnego w ramach projektu Internet bliżej Ciebie. 3. Zakres usługi: 1) Wykonawca zapewni usługę stałego dostępu do Internetu (za pomocą łącza przewodowego lub bezprzewodowego) wraz z dostawą i montażem sprzętu niezbędnego do odbioru sygnału internetowego w ilości 90 łączy, w tym 56 w gospodarstwach domowych, 28 w świetlicach gminnych i 6 w filiach Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Oborniki we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach-miejscach docelowych na terenie gminy Oborniki, oraz usługę stałego dostępu do Internetu (za pomocą łącza bezprzewodowego) dla 8 stanowisk Mobilnego Centrum Edukacyjnego. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: montaż, konfigurację z laptopami, dostawę sygnału internetowego i uruchomienie usługi w lokalach beneficjentów ostatecznych. 3) Wykonawca zapewni usługę dostępu do Internetu dla beneficjentów ostatecznych projektu w terminie maksymalnym 30 dni od dnia zawarcia umowy. 4) Terminy dostawy i montażu urządzeń umożliwiających dostęp do sieci Internet w miejscach docelowych, Wykonawca uzgodni bezpośrednio z beneficjentami ostatecznymi projektu. 5) Wykonawca dokona bezpłatnego przeniesienia sprzętu, instalacji i uruchomienia stałego dostępu do Internetu w przypadku zmiany miejsca pobytu uczestnika projektu lub zmiany uczestnika projektu na terenie gminy Oborniki. 4. Zestawienie parametrów technicznych: 1) Wykonawca zapewni dostęp do sieci Internet poprzez zastosowanie dostępnych i osiągalnych rozwiązań technologicznych (systemy przewodowe, systemy bezprzewodowe) zgodnie z najlepszymi obowiązującymi normami i praktykami. 2) Wykonawca zapewni stały dostęp do sieci Internet przez cały okres trwania umowy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 3) Transfer do komputera - pobieranie (download) - minimum 1 Mb/s. 4) Transfer od komputera - wysyłanie (upload) - minimum 256kbit/s. 5) Minimalny limit przesyłanych informacji, po przekroczeniu którego spadnie prędkość transferu - 20 GB w ciągu jednomiesięcznego okresu rozliczeniowego. 6) Dostęp do Internetu musi działać bezobsługowo, tj. po odłączeniu zasilania i ponownym jego podłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi korzystania z sieci Internet. 7) Dodatkowe niezbędne urządzenia/zestawy do prawidłowego działania usługi dostarczy bezpłatnie Wykonawca. 8) Dodatkowe urządzenia muszą mieć funkcjonalność automatycznego instalowania sterowników i konfigurowania się w systemie operacyjnym po podłączeniu się do laptopa lub tylko przez podłączenie przez kabel sieciowy. 5. Wymagania związane z parametrami jakościowymi dostarczania usługi. 1) Gwarantowana miesięczna dostępność usługi na poziomie 99%. 2) Wykonawca w okresie świadczenia usługi musi zapewnić telefoniczny alarmowy kontakt z serwisem, czynny 7 dni w tygodniu przez 365 dni w roku, umożliwiający zgłaszanie przerwy w dostępie do Internetu oraz dający możliwość telefonicznej konsultacji technicznej w zakresie usunięcia przerwy w dostępie do Internetu. 3) Czas reakcji na awarię łącza: 24 godziny od chwili zgłoszenia. 4) Czas powiadomienia Zamawiającego o podjętych działaniach w sytuacji awarii łącza internetowego: 48 godzin od chwili zgłoszenia. 5) Czas usunięcia awarii łącza (przywrócenie dostępu do Internetu): 3 dni od chwili zgłoszenia. 6. Wykaz lokalizacji - miejsc docelowych dla usług stałego dostępu do Internetu: 1) Rożnowo, ul. Krzyżanowskiego 5/7 2) Objezierze 34/17 3) Kiszewo 72 4) Bąblinek 24 5) Oborniki, ul. Powstańców Wlkp. 16/1 6) Bąblinek 16 7) Rożnowo, ul. Pogodna 4 8) Rożnowo, ul. Mikołaja Skrzetuskiego 4/6 9) Rożnowo, ul. Franciszka Mickiewicza 14 10) Wypalanki 3/3 11) Oborniki, ul. Droga Leśna 37/48 12) Oborniki, ul. Droga Leśna 39/57 13) Wypalanki 3/2 14) Rożnowo, ul. Franciszka Mickiewicza 11A 15) Bąbliniec 19 16) Oborniki, ul. Łazienkowa 3/26 17) Kowanówko, ul. Sanatoryjna 30/2 18) Kowanowo 11/5 19) Świerkówki 2/2 20) Kiszewko 20 21) Kiszewko 34 22) Kiszewko 31 23) Żukowo 9 24) Kiszewko 21 25) Wargowo 3/2 26) Oborniki, ul. Kowalska 3/5 27) Kiszewko 2 28) Bąblinek 28 29) Oborniki, ul. 11 Listopada 24/19 30) Oborniki, ul. Staszica 29B/7 31) Oborniki, ul. Staszica 29A/5 32) Uścikówiec 9 33) Bębnikąt 2 34) Oborniki, ul. Miękusa 2/19 35) Oborniki, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 35/5 36) Popówko 31/11 37) Oborniki, ul. Obrzycka 17/8 38) Sycyn 21 39) Oborniki, ul. Armii Krajowej 11/13 40) Oborniki, ul. Powstańców Wlkp. 38/16 41) Kowanówko 35 42) Rożnowo 19 43) Objezierze 24a 44) Ocieszyn 12 45) Kiszewo 51 46) Popówko 20 47) Bąbliniec 8 48) Bogdanowo 29 49) Chrustowo 9A 50) Dąbrówka Leśna, ul. Główna 18 51) Kiszewko 29 52) Kowalewko 53) Kowanówko, ul. Tarninowa 23 54) Łukowo 38 55) Nieczajna 56) Niemieczkowo 15 57) Nowołoskoniec 23 58) Pacholewo 17 59) Podlesie 60) Popowo 61) Popówko 62) Słonawy 63) Stobnica 64) Uścikowo 10c 65) Uścikówiec 11 66) Wargowo 4 67) Wymysłowo 68) Słonawy 23A 69) Oborniki, ul. Towarowa 16 70) Oborniki, ul. Droga Leśna 84 71) Oborniki, ul. Rzemieślnicza 12A 72) Oborniki, ul. Czarnkowska 117 73) Oborniki, ul. Armii Poznań 41A 74) Uścikowo 39A 75) Oborniki, ul. Armii Krajowej 7 76) Oborniki, ul. Armii Krajowej 15 77) Osowo Nowe 3 78) Oborniki, ul. Gniedzińskiego 15 79) Oborniki, ul. Kopernika 16 80) Bąblinek 13 81) Pacholewo 2 82) Oborniki, ul. Obrzycka 17 83) Kowanowo 1C 84) Bąblin 85) Górka 29B 86) Kiszewo 35 87) Lulin 88) Osowo Nowe 89) Rożnowo, ul. Franciszka Mickiewicza 19 90) Urbanie 6..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca ponadto przedkłada: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin płatności - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadkach przewidzianych w umowie za zgodą obu stron dopuszcza się wprowadzenie istotnych zmian umowy. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), 2) przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert. 4. Nie stanowi istotnej zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, 2) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. 5. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 3 wymaga podpisania aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach, Referat Zamówień Publicznych pokój nr 212 ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76 64-600 Oborniki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2014 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego - Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Budowa ulicy Pogodnej w Dąbrówce Leśnej wraz z odwodnieniem
- Dzierżawa zbiornika kriogenicznego 3 tony na tlen medyczny ciekły wraz z parownicą i dostawą tlenu w autocysternach przez okres 24 miesięcy dla SP ZOZ w Obornikach - powtórka
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Chrustowie.
więcej: przetargi w Obornikach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.