eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskiePrzebudowa i rozbudowa Oddziału VIII septycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-29

Piekary Śląskie: Przebudowa i rozbudowa Oddziału VIII septycznego
Numer ogłoszenia: 258640 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba , ul. Bytomska 62, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3934100, faks 032 3934141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa Oddziału VIII septycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pn.:: Przebudowa i rozbudowa Oddziału Septycznego w zakresie Sali operacyjnej i gabinetów zabiegowych Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dra J. Daaba w Piekarach Śląskich przy jednoczesnym zapewnieniu niezakłóconego funkcjonowania pracy szpitala. Przez niezakłócone funkcjonowanie szpitala należy rozumieć w szczególności taką organizację i przyjętą technologię robót, która pozwoli na zachowanie ciągłości usług świadczonych przez oddział septyczny oraz oddziałów i funkcji zlokalizowanych w przedmiotowym budynku. Funkcje zlokalizowane w istniejącym : SUTERENA: Diagnostyka obrazowa, Rejestracja z gabinetami lekarskimi PARTER Oddział V Rehabilitacyjny łóżkowy Oddział VIII Septyczny z Salą Operacyjną, Apteka w likwidacji Statystyka Medyczna I PIĘTRO Oddział I Urazowo-ortopedyczny męski - łóżkowy Oddział II Urazowo-ortopedyczny z pododdziałem artroskopii i chirurgii kolana - łóżkowy Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii II PIĘTRO Oddział IX Leczenia nowotworów kostnych i patologii kostno-stawowej Oddział II Urazowo-ortopedyczny - kobiecy III PIĘTRO Oddział VI - Chirurgii rekonstrukcji ręki Oddział IV - Urazów i schorzeń kręgosłupa i paraplegii urazowej. 2. Zakres prac konieczny do wykonania: Roboty budowlano-montażowe: -wyburzenia - demontaż, -roboty budowlane, -roboty instalacyjne, -roboty wykończeniowe. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót (IV), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (V), Pozycja we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 45 21 51 40 -0 - roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45 21 51 43 -1 - roboty budowlane w zakresie sal diagnostycznych; 45 30 00 00-0 - roboty instalacyjne w budynkach 45 40 00 00-1- roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części prac podwykonawcom. 3. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia - budynek główny Zamawiającego 4. Miejsce opracowania: pomieszczenia oddziału VIII ( septycznego ) oraz pomieszczenia po lokalu apteki szpitalnej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.21.51.43 - Roboty budowlane w zakresie sal diagnostycznych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wpłata wadium. 1) Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 39963,43 zł do dnia 19.08.2009 roku do godziny 10:00 Na przelewie lub innym dokumencie wadium powinien być umieszczony tytuł: Wadium na przetarg: Przebudowa i rozbudowa Oddziału Septycznego w zakresie Sali operacyjnej i gabinetów zabiegowych Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dra J.Daaba w Piekarach Śląskich. 2) Wykonawca może wnieść wadium w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, 0poz. 1158, z późn zm.), 4) w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, stosowną kwotę należy wnieść na konto Zamawiającego: ING Bank Śląski o./Piekary Nr 71 1050 1621 1000 0002 0088 2421 3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed złożeniem oferty a dowód jego wniesienia (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty, gdy wadium wnoszone jest w pieniądzu. W przypadku, gdy wadium będzie wnoszone w innej formie niż pieniądz, Wykonawca zobowiązany jest oryginał wadium złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą jako załącznik do niej, natomiast kopię dokumentu wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem, załączyć do oferty. Wadium musi być ważne i wiązać przez okres co najmniej 30 dni, licząc od upływu terminu dla składania ofert (okres związania ofertą); 2. Warunki zwrotu i utraty wadium określa art. 46 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnienie warunków podanych w punkcie 1, należy potwierdzić poprzez złożenie w ofercie stosownego oświadczenia wg. formularza nr 2, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części IX. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie przynajmniej jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy. oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi formularz nr 2, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są przedłożyć dokumenty zgodnie z dyspozycją § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia ww warunku Wykonawca wykazał, że jako wykonawca lub podwykonawca wykonał (Przebudował, rozbudował, zmodernizował, wyremontował), co najmniej dwa obiekty szpitali i zakładów opieki medycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 1 500 000 zł każda. Uwaga: Przez obiekty szpitali i zakładów opieki medycznej(dział 12 poz. 1264 PKOB) Zamawiający rozumie Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej Klasa obejmuje: Budynki instytucji świadczących usługi medyczne i chirurgiczne oraz pielęgnacyjne dla ludzi, Sanatoria, szpitale długoterminowego lecznictwa, szpitale psychiatryczne, przychodnie, poradnie, żłobki, ośrodki pomocy społecznej dla matki i dziecka, Szpitale kliniczne, Szpitale więzienne i wojskowe, Budynki przeznaczone do termoterapii, wodolecznictwa, rehabilitacji, stacje krwiodawstwa, laktaria, kliniki weterynaryjne, itp., Budynki instytucji ochrony zdrowia świadczące usługi zakwaterowania, z opieką lekarską i pielęgniarską dla ludzi starszych, niepełnosprawnych, itp. Klasa nie obejmuje: Domów opieki społecznej (bez opieki medycznej) dla ludzi starszych lub niepełnosprawnych, itp. (1130) W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony wg formularza nr 3, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. 2) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną wg. formularza nr 4, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, 3) wykazu osób, którymi dysponuje lub dysponować będzie wykonawca i które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - do oferty załączyć należy aktualną kopię uprawnień budowlanych w branży: budowlanej, instalacyjnej (wodociągowo-kanalizacyjnej, cieplnej, wentylacyjnej i gazowej) i instalacyjnej elektrycznej oraz aktualny i ważny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa: a) kierownik budowy (jedna osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: 1) legitymować się doświadczeniem zawodowym - w okresie ostatnich 5 lat pełniła funkcję kierownika budowy przy budowie, przebudowie, modernizacji, remoncie lub rozbudowie, co najmniej jednego budynku, odpowiadającej zakresem przedmiotowi zamówienia, 2) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie konstrukcji budowlanych, 3) przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzi stosowne zaświadczenie wydane przez tę jednostkę, b) kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - niniejsza osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje: 1) posiadać uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, 2) przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzi stosowne zaświadczenie wydane przez tę jednostkę c) kierownik robót z uprawnieniami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych.- niniejsza osoba powinna posiadać następujące uprawnienia: 1) posiadać uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych 2) przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzi stosowne zaświadczenie wydane przez tę jednostkę. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć, odpowiednio; wykaz osób i podmiotów sporządzony wg. formularza nr 5 i 6, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ lub wykaz osób i podmiotów sporządzony wg. wspomnianego formularza nr 5 i 6 wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie dokumentów, z których wynikać będzie że: 1) posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 2) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie w wypadku oferowania materiałów i produktów równoważnych zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp kart katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających , że oferowane materiały lub produkty równoważne to materiały o parametrach takich samych lub lepszych, aniżeli uwzględnione w projektach budowlanych, przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urazowka.piekary.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziby zamawiającego - budynek administracji - lokal zamówienia publiczne..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - budynek administracji - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.