eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecOdbiór, transport i przechowywanie zwłok osób zmarłych w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, celem ich wydania osobom uprawnionym do pochowania, przeprowadzenia na wniosek szpitala badań pośmiertnych oraz histopatologicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Sosnowiec: Odbiór, transport i przechowywanie zwłok osób zmarłych w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, celem ich wydania osobom uprawnionym do pochowania, przeprowadzenia na wniosek szpitala badań pośmiertnych oraz histopatologicznych
Numer ogłoszenia: 258645 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245233 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu, ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i przechowywanie zwłok osób zmarłych w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, celem ich wydania osobom uprawnionym do pochowania, przeprowadzenia na wniosek szpitala badań pośmiertnych oraz histopatologicznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, usług w zakresie: odbioru, transportu, przechowywania zwłok, przygotowania zwłok do wydania oraz ich wydania podmiotom uprawnionym do pochowania, udostępnienie pomieszczenia do przeprowadzenia sekcji zwłok, udostępnienie urządzeń i pomocy fachowej do przeprowadzenia sekcji oraz przeprowadzenie sekcji i wykonanie w koniecznym zakresie badań histopatologicznych, zwłok osób zmarłych w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, z uwzględnieniem postanowień rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 roku w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz.U. Nr 153, poz. 1783, ze zm.). Usługa odbioru zwłok realizowana będzie z jednostek i komórek organizacyjnych Zamawiającego mieszczących się w obiektach: przy ul. Szpitalnej 1 w Sosnowcu, i przy ul. Zegadłowicza 3 w Sosnowcu. Zamawiający wymaga aby pomieszczenia, z których osoby uprawnione będą mogły odebrać zwłoki, zlokalizowane były w odległości nie większej niż 25 km od Szpitala. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał minimum 10 miejsc do przechowywania zwłok ludzkich. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7.12.2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz. U. Nr 153, poz. 1783). Ustawa z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654 z późn. zm.). Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007 r. Nr 249 poz. 1866). Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 kwietnia 1972 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach anatomii patologicznej, prosekturach oraz w pracowniach histopatologicznych i histochemicznych (Dz.U. Nr 17, poz. 123) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.20.00 - Dodatkowe usługi szpitalne 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CALIA RÓŻAŃSCY Sp. z o.o., ul. Szpitalna 19, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132073,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221201,08

  • Oferta z najniższą ceną: 221201,08 / Oferta z najwyższą ceną: 221201,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.