eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa cateringowa w DPT PAN w Juracie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Warszawa: Usługa cateringowa w DPT PAN w Juracie
Numer ogłoszenia: 258646 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Działalności Pomocniczej Polskiej Akademii Nauk w Warszawie , ul. Nowy Świat 72, 00-330 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8265087, faks 022 8269765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdppan.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa w DPT PAN w Juracie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest codzienne przygotowywanie i wydawanie dla gości DPT PAN - śniadań i - obiadokolacji. 2) Minimalny asortyment bufetu śniadaniowego winien zawierać 2.1 napoje: - soki owocowe 3 rodzaje, - woda mineralna, - mleko zimne i ciepłe, - kawa, - herbata, 2.2 dania gorące: - parówki lub kiełbasa na gorąco, - jajecznica lub jajka sadzone lub naleśniki, 2.3 inne: - wędliny 4 rodzaje, - ser żółty 2 rodzaje, - ser wędzony, - twarogi 2 rodzaje, - dżem, - miód, - warzywa: pomidory, ogórki, papryka, - ryby: śledzie pod różnymi postaciami, - pasty rybne, - cornfleksy 2 rodzaje, - ciasta lub ciasteczka, - pieczywo: białe, ciemne, bułki, bułki ciepłe wypiekane na miejscu, - własnej produkcji galaretki lub smalec. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia a także zapewnią do realizacji zamówienia urządzenia i sprzęt do przechowywania, przygotowania i serwowania posiłków (max 80 porcji śniadań dziennie) takie jak szafy chłodnicze, zamrażarki, lodówki, piekarniki konwekcyjny, grille, bemary, podgrzewacze, kuchenki mikrofalowe, opiekacze do tostów, stoły kuchenne, garnki, patelnie, zastawę stołową oraz sztućce. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o dokumenty, które mają dostarczyć wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pisemne oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Pisemne oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz że na czas trwania usługi zabezpieczy urządzenia i sprzęt do przechowywania, przygotowania i serwowania posiłków dla max 80 porcji śniadaniowych dziennie tj. szafy chłodnicze, zamrażarki, lodówki, piekarniki konwekcyjny, grille, bemary, podgrzewacze, kuchenki mikrofalowe, opiekacze do tostów, stoły kuchenne, garnki, patelnie, zastawę stołową oraz sztućce. 4) Referencje z ostatnich trzech lat zawierające dane potwierdzające, że roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Pisemne zobowiązanie do załatwienia wszelkich stosownych zezwoleń wymaganych dla prowadzenia tego typu działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdppan.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Działalności Pomocniczej PAN w Warszawie ul. Nowy Świat, 72 00-330 Warszawa pok. 248 II p.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 09:50, miejsce: Zakład Działalności Pomocniczej PAN w Warszawie ul. Nowy Świat, 72 00-330 Warszawa pok. 248 II p.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.