To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-01
Warszawa: Postępowanie na sukcesywną dostawę WARZYW I OWOCÓW do obiektów Centrum Usług Logistycznych
Numer ogłoszenia: 258660 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90997 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych, ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na sukcesywną dostawę WARZYW I OWOCÓW do obiektów Centrum Usług Logistycznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców do obiektów Centrum Usług Logistycznych, położonych w miejscach określonych w punkcie 1.2 Asortyment szczegółowo określono w załącznikach od nr 1a do nr 1g do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla poszczególnych części. Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu produktów innych niż zaoferowane w odpowiednim do części zestawieniu FORMULARZA CENOWEGO. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ należy przyjąć, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w opisie Przedmiotu Zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający ustala następujące cechy wyrobów równoważnych: 1)gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż wskazane w formularzu cenowym 2) zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja); Zamawiający w asortymencie PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określonego w specyfikacjach stanowiących załączniki nr 1a do nr 1g do SIWZ, wymaga aby: dostarczane produkty były dopuszczone do sprzedaży, wszystkie dostarczane produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz opakowaniach jednostkowych, dostarczane produkty były pierwszego gatunku, dostarczane produkty posiadały certyfikat - handlowy dokument identyfikacyjny (HDI). Wykonawca zobowiązany jest do: sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem przez Zamawiającego, częstotliwość dostaw: średnio 2 razy w tygodniu, godziny dostaw: 7.00 - 15.00, dostarczania produktów dopuszczonych do obrotu, pierwszej jakości, świeżych, nie zwiędniętych, bez uszkodzeń mechanicznych, zmian mikrobiologicznych, płukanych bez śladu piachu i brudu (dla roślin okopowych tj. ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, buraki itd.), opakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymaganiami HACCP, realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179), dostarczania towarów zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi w Ustawie o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. nr 31 poz. 265 z 2005r.) dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru, dostarczania towarów do magazynów w obiektach wymienionych w pkt. 1.2 Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko, dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych w obiektach wymienionych w pkt. 1.2 Zamawiającego, dołączania do każdej dostawy faktury VAT, z wyszczególnieniem rodzaju i nazwy produktu, ich ilości, ceny jednostkowej, kwoty VAT i kwoty brutto, terminowego dostarczania zamówionych towarów. W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy różnicą między ceną zakupu u innego podmiotu, a ceną wynikającą z umowy - w takim przypadku Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru dostarczonego po terminie. 2) Wykonawca zobowiązany jest do Zamawiający składać będzie cząstkowe zamówienia telefonicznie lub faxem, wynikające z bieżącego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia lub zwiększenia ilościowego dostaw towarów wyszczególnionych w FORMULARZACH CENOWYCH - załącznikach do SIWZ o nr 1a do 1g do obiektywnie istniejących potrzeb. Z uwagi na sezonowość produktów oraz możliwość wcześniejszego wyczerpania kwoty przeznaczonej na dostawy poszczególnych pozycji asortymentowych wymienionych w załącznikach od nr 1a do 1g, Zamawiający zastrzega sobie prawo do całkowitej rezygnacji z dostaw takich produktów wymienionych w załącznikach od nr 1a do 1 g do umowy, a Wykonawca oświadcza, że nie będzie występował względem Zamawiającego z roszczeniami z tytułu niezrealizowanych dostaw produktów wskazanych w Załącznikach od nr 1a do 1g. Ostateczna wartość dostaw wynikać będzie z faktycznej ilości dostarczonego PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, według cen zawartych w FORMULARZACH CENOWYCH - załącznikach od nr 1a do 1g do SIWZ Należność za dostarczone towary regulowana będzie przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. Zamówienie podlega sukcesywnej realizacji, w miarę potrzeb Zamawiającego, do 31.12.2014r., jeżeli wcześniej nie nastąpi wyczerpanie kwoty brutto umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub większej ilości części. Zamówienie zostało podzielone na 7 niżej wymienionych części: 1) Część nr 1 Międzyzdroje - dostawa warzyw i owoców do Ośrodka Wczasowego w Międzyzdrojach, położonego przy ul. Krótka 1, 72-500 Międzyzdroje, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1a do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 1; 2) Część nr 2 Dziwnów - dostawa warzyw i owoców do Ośrodka Wczasowego w Dziwnowie, położonego przy ul. kpr. Koniecznego 13, 72-418 Dziwnów, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1b do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 2; 3) Część nr 3 Świnoujście - dostawa warzyw i owoców do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowy w Świnoujściu, położonego przy ul. Słowackiego 4-6, 72-600 Świnoujście, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1c do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 3; 4) Część nr 4 Jurata - dostawa warzyw i owoców do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowy Kaper w Juracie, położonego przy ul. Mestwina 45, 84-141 Jurata, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1d do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 4; 5) Część nr 5 Zakopane - dostawa warzyw i owoców do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Dafne w Zakopanem, położonego przy ul. Jagiellońska 30, 34-500 Zakopane oraz Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Pod Kozińcem w Zakopanem, położonym przy ul. Broniewskiego 10a, 34-500 Zakopane, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1e do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 5; 6) Część nr 6 Polańczyk - dostawa warzyw i owoców do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Jawor w Polańczyku, położonym przy ul. Zdrojowa 21, 38-610 Polańczyk, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1f do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 6. 7) Część nr 7 Warszawa - dostawa warzyw i owoców do Hotelu Łazienkowskiego, przy ul. 29 listopada 3b 00-465 Warszawa, Hotelu Karat, przy ul. Słonecznej 37, 00-789 Warszawa, Bufetu Puławskiego, przy ul. Puławskiej 148-150, 02-624 Warszawa, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1g do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 7.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 5
Nazwa: Zakopane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa Krzysztof Chełmecki, ul. Żmiąca 7, 34-603 Ujanowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71632,14
Oferta z najniższą ceną: 71632,14 / Oferta z najwyższą ceną: 71632,14
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Warszawa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STARLES Sp. z o. o., Ul. Cybernetyki 15, 02-677 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37339,87
Oferta z najniższą ceną: 37339,87 / Oferta z najwyższą ceną: 48594,83
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Dostawa mrożonych warzyw, owoców, przetworów mięsno-mącznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.