To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-06
Olszanka: Udzielenie Gminie Olszanka kredytu długoterminowego w kwocie 323 492,00 złotych na sfinansowanie zadań inwestycyjnych pn. 1. Budowa obiektu szatniowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na boisku sportowym w Olszance 2. Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Jankowicach Wielkich.
Numer ogłoszenia: 258661 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234829 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszanka, , 49-332 Olszanka, woj. opolskie, tel. 077 4129683, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Olszanka kredytu długoterminowego w kwocie 323 492,00 złotych na sfinansowanie zadań inwestycyjnych pn. 1. Budowa obiektu szatniowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na boisku sportowym w Olszance 2. Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Jankowicach Wielkich..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie Gminie Olszanka kredytu długoterminowego w kwocie 323 492,00 złotych na sfinansowanie zadań inwestycyjnych pn:. - Budowa obiektu szatniowo-rekreacyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na boisku sportowym w Olszance - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w Jankowicach Wielkich a) Rodzaj kredytu: długoterminowy. b) Okres kredytowania od dnia uruchomienia tj. do 10 dni od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Zakończenie - 30.11.2022 r. c) Spłata kredytu w złotych polskich; kapitał w okresach rocznych, w terminach określonych w harmonogramie spłat podanych w umowie kredytowej i odsetki płatne w okresach miesięcznych, liczone od faktycznie wykorzystanego kredytu. d) Oprocentowanie kredytu: zmienna stopa procentowa. e) Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: stopa % dla danego okresu zależna od wielkości wykorzystanego kredytu a ustalona w oparciu o stawkę bazową WIBOR 3 M dla depozytów międzybankowych właściwy dla danego okresu rozliczeniowego f) Odsetki będą naliczane od kwoty rzeczywistego zadłużenia. g) Okres karencji w spłacie kapitału: 1 rok. Zamawiający określa jako możliwą formę zabezpieczenia kredytu weksel własny in blanco. h) Kredyt będzie uruchomiony w jednej transzy. i) Uruchomienie kredytu nastąpi poprzez przelanie środków na rachunek 3 5 8 8 7 0 0 0 0 5 1 0 0 4 0 1 1 0 1 5 7 6 0 2 0 2 j) Dopuszcza się możliwość uruchomienia mniejszej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Brak prowizji rekompensacyjnej od kwoty kredytu spłaconej przed terminem. k) Brak prowizji za gotowość od kwoty niewykorzystanej kredytu. l) Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej spłaty kredytu. ł) Spłata kredytu będzie następować 2 razy w roku tj. do 31 maja, 30 listopada . Łącznie planuje się spłatę kredytu w całości do 2022 roku w 20 ratach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie nr 1- współfinansowane jest w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2012 oraz Funduszu Kultury Fizycznej. Zadanie nr 2 współfinansowane jest w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objetego PROW na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY "BANK ROLNIKÓW" W OPOLU
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY "BANK ROLNIKÓW" W OPOLU
- Bank Spółdzielczy Bank Rolników, ul. Książąt Opolskich 36 A, 45-005 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112550,16
Oferta z najniższą ceną: 112550,16 / Oferta z najwyższą ceną: 127041,74
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Lądek - etap II
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.