Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Słubice: Wykonanie robót geodezyjno - kartograficznych związanych
z modernizacją osnowy poziomej i wysokościowej dla obrębów:
Pławidło i Nowy Lubusz.
Numer ogłoszenia: 258665 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe , ul. Piłsudskiego 20, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 0-95 7592019, 7592010, fax. 0-95 7592011.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót geodezyjno - kartograficznych związanych z modernizacją osnowy poziomej i wysokościowej dla obrębów: Pławidło i Nowy Lubusz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót geodezyjno - kartograficznych związanych z modernizacją osnowy poziomej i wysokościowej dla obrębów: Pławidło i Nowy Lubusz. Zamówienie obejmuje: a)analizę istniejących materiałów geodezyjno-kartograficznych znajdujących się w zasobie, b)wywiad terenowy i ocenę stanu aktualności osnów - analiza musi dotyczyć każdego punktu oddzielnie; przy ocenie stanu osnów należy wykorzystać podstawowe operaty techniczne wymienione w pkt. II 2, c) wznowienie, uzupełnienie stabilizacji i zamierzenie wszystkich punktów węzłowych całej sieci poziomej metodą GPS z zachowaniem pierwotnych warunków geometrycznych sieci (dopuszcza się inne techniki pomiaru, w przypadku braku możliwości zastosowania pomiaru metodą GPS); d)uzupełnienie, zagęszczenie i pomiar osnowy poziomej na obszarze określonym w załączniku graficznym jako zakres pomiaru. Osnowę pomiarową należy zagęścić w terenie zabudowanym w pasach drogowych; długości boków winny być dostosowane do sytuacji terenowej i wynosić max 150 m. Projekt modernizacji osnowy poziomej zatwierdza Geodeta Powiatowy, e)stabilizację wznowionych i nowo założonych punktów w następujący sposób: w terenie zabudowanym - tradycyjna stabilizacja naziemna i podziemna, a jeżeli warunki terenowe nie pozwalają na to, wówczas stabilizację należy wykonać znakami pomiarowymi z wygrawerowanymi numerami punktów, w terenie niezabudowanym - stabilizacja naziemna i podziemna, f)określenie współrzędnych X i Y punktów osnowy wysokościowej (wszystkich istniejących punktów) metodą pomiaru bezpośredniego, g)zaktualizowanie i wykonanie opisów topograficznych punktów osnowy (na opisach topograficznych winno być co najmniej 4-5 miar), h)jednoczesne wyrównanie współrzędnych wszystkich punktów osnowy poziomej w układach: 2000 i 1965, i)opracowanie bazy punktów osnowy poziomej i wysokościowej wraz z opisami topograficznymi w programie Bank Osnów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, 2)dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferenta do występowania w obrocie prawnym (wypis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zezwolenie lub koncesja) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3)upoważnienie do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów, 2.Dokumenty należy składać w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Zamawiający wezwie także Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatslubicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 20, 69-100 Słubice pok. 201.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Słubicach przy ul. Piłsudskiego 20, na parterze w Biurze Obsługi Interesanta..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Remont pomieszczeń oddziału przedszkolnego po zalaniu
- Budowa ogrodzenia - etapII
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów Gminy Słubice
- Dostawa szwów chirurgicznych i mechanicznych oraz pętli i siatek do zabiegów chirurgicznych dla NZOZ Szpital im. prof. Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Słubicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.