Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-27
Gdynia: Zakup i dostawa pościeli na potrzeby internatów i kwater internatowych
Numer ogłoszenia: 258729 - 2007; data zamieszczenia: 27.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni, ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7260370, fax 058 7260390.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pościeli na potrzeby internatów i kwater internatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja głównych wymagań: Zakup i dostawa pościeli do internatów i kwater internatowych: - Koc kolorowy obszyty lamówką - szt. 458 (rozmiar: 150 x 200 cm; udział włókna akrylowego 80-90% pozostały składnik - bawełna) - Kołdra (rozmiar: 140 x 200 cm; wypełnienie silikon - 100%, poszycie poliester - do 50%, pozostały składnik - bawełna) - Poduszka z pierza (rozmiar 70 x 80 cm; poszycie inlet) - Poszwa - kolor biały (rozmiar: 150 x 200 cm; bawełna - 100%, na zakład hotelowy (bez guzików i troków) - Poszewka na poduszkę - kolor biały (rozmiar 70 x 80 cm; bawełna - 100%, na zakład hotelowy (bez guzików i troków) - Prześcieradło - kolor biały (rozmiar: 160 x 200 cm, bawełna - 100%, standardowe) Pościel musi nadawać się do obróbki termicznej w 95 st., chlorowania, krochmalenia. Pościel będzie używana w obiektach hotelowo-internatowcyh, winna posiadać świadectwo producenta potwierdzające spełnienie ww. warunków. Dostawa zestawów pościeli w kompletach do internatów w Słupsku, Pruszczu Gdańskim i Gdyni. Ilość kompletów, które należy dostarczyć pod wskazany adres zostanie sprecyzowana w załączniku do umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym Oryginalny kod CPV: 17.21.10.00 - Koce i pledy Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.10.00 - Koce i pledy Oryginalny kod CPV: 17.21.21.00 - Prześcieradła Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.21.00 - Prześcieradła Oryginalny kod CPV: 17.21.20.00 - Bielizna pościelowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 17.21.25.20 - 17.21.25.20 Oryginalny kod CPV: 17.21.61.20 - Poduszki Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.61.20 - Poduszki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferentem może być każdy wykonawca w rozumieniu art. 2 pkt 11 ustawy. Wykonawcą określa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. 2. O udzielenie zamówienia określonego w Części III SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 2.1. spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2 kwietnia 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) oraz zawarte w SIWZ; 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty. 4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ust. 2 zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 5. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy je na złoty polski, przy czym do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs wymiany walut NBP obowiązujący w dniu składania ofert. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły (spełnia), (nie spełnia). 7. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3. 8. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii po-świadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składa-nia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. 7. Zamiast dokumentów Wykonawca może złożyć odpowiednie oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Gdynia ul. M.C. Skłodowskiej 19 81-231 Gdynia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Gdynia ul. M.C. Skłodowskiej 19 81-231 Gdynia Kancelaria, pok. 130.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa żywienia w systemie zleconym
- Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach inwestycji pn: Rozbudowa i remont budynku nr 7 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni wraz z ...
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- Dostawa owoców i warzyw w systemie zaopatrywania wiosenno-letniego (Nowalijki)
- Świadczenie usługi dostępu do łącz internetowych wraz z siecią wewnętrzną dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni (2 części)
- Odbiór, transport oraz unieszkodliwienie martwych zwierząt, lub ich części z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez Komendę Portu Wojennego Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.