Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Rzeszów: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach biurowych oraz na posesjach wraz z ich odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, należących do KRUS OR w Rzeszowie, położonych w Rzeszowie, Ropczycach, Leżajsku, Mielcu, Kolbuszowej, Strzyżowie, Nisku, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Przeworsku, Jarosławiu, Lubaczowie, Przemyślu, Jaśle, Krośnie, Brzozowie, Dębicy i Sanoku
Numer ogłoszenia: 258733 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8621266, faks 17 8622526.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynkach biurowych oraz na posesjach wraz z ich odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym, należących do KRUS OR w Rzeszowie, położonych w Rzeszowie, Ropczycach, Leżajsku, Mielcu, Kolbuszowej, Strzyżowie, Nisku, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Przeworsku, Jarosławiu, Lubaczowie, Przemyślu, Jaśle, Krośnie, Brzozowie, Dębicy i Sanoku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt: papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń, kostek zapachowych i odświeżaczy powietrza oraz pozostałych środków czyszczących, w tym środków dezynfekcyjnych, środków myjących i konserwujących. Wykonawca zapewnia na swój koszt również: worki do koszy na śmieci, worki na śmieci wrzucane do kontenerów, maszyny, urządzenia, sprzęt mechaniczny i ręczny, odzież ochronną dla swoich pracowników, sól i piasek do posypywania odśnieżanych powierzchni zimą oraz wszelkich innych środków, niezbędnych do prawidłowego realizowania przedmiotu umowy. 2. Papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie muszą spełniać poniższe parametry: 1) papier toaletowy 1 warstwowy, kolor biały lub szary gofrowany, gramatura: 1 x 34 g/m2 - rolki o wymiarach dostosowanych do pojemników zamontowanych w kabinach. 2) ręczniki papierowe w rolach, dwuwarstwowe, gramatura: 2 x 20g/m2, kolor biały lub szary, gofrowane, perforowane - role o wymiarach dostosowanych do zamontowanych pojemników. 3) ręczniki papierowe składane do dozowników, 1 warstwowe, gramatura: 1 x 40g/m2, wodoutrwalone - o wymiarach dostosowanych do zamontowanych pojemników. 4) mydło w płynie glicerynowe, białe, pH: 5,5 - 7,0 nie wysuszające skóry. 3. Wszystkie środki czystości muszą być zgodne z polskimi normami i posiadać stosowne polskie atesty. 4. Wykonawca zapewnia stały dozór nad realizacją wykonywanej usługi co najmniej raz w tygodniu, oraz osobisty kontakt osoby nadzorującej pracę z przedstawicielem Zamawiającego nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie oraz stały bieżący kontakt telefoniczny. 5. W przypadku stwierdzenia niestarannego wykonania usługi lub wykonania jej w sposób niezgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz Załączniku Nr 1 do umowy i zawiadomienia o powyższym Wykonawcy, przedstawiciel Wykonawcy zgłasza się niezwłocznie w miejscu zaistnienia zdarzenia, w celu spisania stosownej notatki służbowej. W razie nie przybycia przedstawiciela Wykonawcy w dniu zgłoszenia, w godzinach pracy Zamawiającego, Zamawiający sporządzi notatkę jednostronnie opisując zaistniałą sytuację, przy czym notatka ta odnosi ten sam skutek jak sporządzona w obecności przedstawiciela Wykonawcy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obniżenia o 1 /23 miesięcznego umownego wynagrodzenia brutto, za każdy dzień, w którym stwierdzono uchybienia w wykonywaniu obowiązków, o których mowa w ust. 6, w całości lub w jakiejkolwiek części. Stwierdzenie uchybień nastąpi w formie pisemnej notatki służbowej w obecności Wykonawcy. W razie nie przybycia przedstawiciela Wykonawcy w dniu zgłoszenia, w godzinach pracy Zamawiającego, Zamawiający sporządzi notatkę jednostronnie opisując zaistniałą sytuację, przy czym notatka ta odnosi ten sam skutek jak sporządzona w obecności przedstawiciela Wykonawcy. 7. Trzykrotne stwierdzenie w formie notatki służbowej, o której mowa w ust. 6 i/lub 7 niestarannego wykonania usługi lub wykonania jej w sposób niezgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz Załączniku Nr 1 do umowy, upoważniać będzie Zamawiającego do odstąpienia od umowy lub jej części z winy Wykonawcy i naliczenia kar umownych. 8. Wykonawca zobowiązany jest do terminowego i starannego świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, przestrzegania przepisów porządkowych obowiązujących w obiektach Zamawiającego i podporządkowania się wszelkim zasadom ustalonym w zakresie bezpieczeństwa majątku i obiektów KRUS. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności objętych umową w sposób nie zakłócający działalności Zamawiającego, oraz sprzątania po ewentualnych pracach remontowych bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody wyrządzonej osobom trzecim wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w ścisłej tajemnicy wszystkich informacji, materiałów itp., z którymi pracownicy Wykonawcy zetkną się podczas wykonywania usługi. Pracownicy Wykonawcy nie mogą (pod groźbą kary przewidzianej przepisami prawa) wynosić z budynku dokumentów, druków, akt itp. 12. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy ubiegający się o zamówienie dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy. Termin wizji lokalnej wyznacza Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą. Zamawiający nie zwraca Wykonawcy żadnych kosztów poniesionych w związku z dokonaniem wizji lokalnej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, przy ul. Słowackiego 7.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
jakie przetargi wygrała firma
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
- Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47447,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52866,00
Oferta z najniższą ceną: 52866,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85974,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego należącego do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Ropczycach, przy ul. Rynek 7.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
jakie przetargi wygrała firma
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
- Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6654,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7158,60
Oferta z najniższą ceną: 7158,60 / Oferta z najwyższą ceną: 30733,92
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Leżajsku, przy ul. Mickiewicza 82a.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zbigniew Kalamarz, Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe GARDA Zbigniew Kalamarz, ul. płk. Kazimierza Iranka Osmeckiego 6, 35-506 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13556,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15804,00
Oferta z najniższą ceną: 15804,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48121,92
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego należącego do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Mielcu, przy ul. Dworcowej 4/70.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
jakie przetargi wygrała firma
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
- Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6716,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7306,20
Oferta z najniższą ceną: 7306,20 / Oferta z najwyższą ceną: 35161,92
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego należącego do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Kolbuszowej, przy ul. ks. L. Ruczki 10/1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
jakie przetargi wygrała firma
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
- Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7147,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8118,00
Oferta z najniższą ceną: 8118,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35161,92
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego należącego do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Strzyżowie, przy ul. Przecławczyka 15.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
jakie przetargi wygrała firma
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
- Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4559,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5239,80
Oferta z najniższą ceną: 5239,80 / Oferta z najwyższą ceną: 35161,92
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Nisku, przy ul. Sandomierskiej 6.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
jakie przetargi wygrała firma
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
- Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8626,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9079,20
Oferta z najniższą ceną: 9079,20 / Oferta z najwyższą ceną: 37755,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego należącego do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Stalowej Woli, przy ul. 1 Sierpnia 12.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
jakie przetargi wygrała firma
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
- Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7825,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8856,00
Oferta z najniższą ceną: 8856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35161,92
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego należącego do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Tarnobrzegu, przy ul. Zwierzynieckiej 3.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zbigniew Kalamarz, Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe GARDA Zbigniew Kalamarz, ul. płk. Kazimierza Iranka Osmeckiego 6, 35-506 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9735,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10922,40
Oferta z najniższą ceną: 10922,40 / Oferta z najwyższą ceną: 35161,92
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Przeworsku, przy ul. Krasickiego 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zbigniew Kalamarz, Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe GARDA Zbigniew Kalamarz, ul. płk. Kazimierza Iranka Osmeckiego 6, 35-506 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33274,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36216,00
Oferta z najniższą ceną: 36216,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59601,60
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Jarosławiu, przy ul. Kraszewskiego 15.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
jakie przetargi wygrała firma
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
- Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12324,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12502,80
Oferta z najniższą ceną: 12502,80 / Oferta z najwyższą ceną: 45529,92
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Lubaczowie, przy ul. Kazimierza Wielkiego 4.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
jakie przetargi wygrała firma
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
- Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10475,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11376,00
Oferta z najniższą ceną: 11376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48121,92
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego należącego do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Przemyślu, przy ul. Basztowej 13 i posesji przy ul. Piotra Skargi działka Nr 144 obręb 59 wraz z przyległym chodnikiem od strony ul. P. Skargi.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SPECJAŁ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Jana Pawła II 80/5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11707,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12052,20
Oferta z najniższą ceną: 12052,20 / Oferta z najwyższą ceną: 39049,92
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Jaśle, przy ul. Mickiewicza 4a.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SPECJAŁ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Jana Pawła II 80/5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43134,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46579,32
Oferta z najniższą ceną: 46579,32 / Oferta z najwyższą ceną: 67047,96
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Krośnie, przy ul. Pużaka 53.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SPECJAŁ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Jana Pawła II 80/5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11338,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11868,96
Oferta z najniższą ceną: 11868,96 / Oferta z najwyższą ceną: 59601,60
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Brzozowie, przy ul. Legionistów 4.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SPECJAŁ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Jana Pawła II 80/5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13494,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13885,20
Oferta z najniższą ceną: 13885,20 / Oferta z najwyższą ceną: 59601,60
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Dębicy, przy ul. Kościuszki 28.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
jakie przetargi wygrała firma
Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
- Stanisław Sopel, Firma Utrzymania Czystości SOPEL Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12324,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13615,20
Oferta z najniższą ceną: 13615,20 / Oferta z najwyższą ceną: 59601,60
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: Wykonanie usługi w zakresie sprzątania budynku biurowego i posesji należących do Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Sanoku, przy ul. Rymanowskiej 34.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SPECJAŁ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Jana Pawła II 80/5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11461,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12056,40
Oferta z najniższą ceną: 12056,40 / Oferta z najwyższą ceną: 59601,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie przeprowadzono w trybie zapytania o cenę, na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm./, gdyż przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - P.z.p. Potwierdza to publikacja Urzędu Zamówień Publicznych pod tytułem: Wytyczne dotyczące interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki i zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup serwerów, urządzeń (w tym materiałów do drukarek) i oprogramowania potrzebnego do wdrożenia systemu klasy EZD
- Prenumerata i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych w formie papierowej i elektronicznej dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Del. w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie w 2025 roku
- Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- Świadczenie usługi sprzątania Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.