eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie Usług Poligraficznych dla Centrum Kultury Zamek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Poznań: Wykonanie Usług Poligraficznych dla Centrum Kultury Zamek.
Numer ogłoszenia: 258739 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury "Zamek" , ul. Św. Marcin 80/82, 61-809 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6465200, fax. 061 6465308.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Usług Poligraficznych dla Centrum Kultury Zamek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług poligraficznych polegających na drukowaniu plakatów, folderów, zaproszeń, biletów, ulotek, teczek, itp. - naświetlaniu, oprawie introligatorskiej i dostawie wydawnictw..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.00.00.00 - 78.00.00.00 78.19.00.00 - 78.19.00.00 78.15.00.00 - 78.15.00.00 78.22.50.00 - 78.22.50.00 78.31.00.00 - 78.31.00.00 78.18.00.00 - 78.18.00.00 78.23.00.00 - 78.23.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - zanjdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - określone w art. 22 ust. 1 ustawy, - koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętych zamówieniem publicznym, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykaz wykonanych usług poligraficznych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych, że usługi te zostały wykonane należycie, - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przykładowych publikacji folderów, plakatów, ulotek, katalogów, zaproszeń itp., celem dokonania przez Zamawiającego oceny jakości wykonanych prac..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań (61-809), ul. Św. Marcin 80/82 pokój 134 I p., www. zamek.poznan.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Poznań (61-809), ul. Św. Marcin 80/82, pokój 134 I p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk plakatów, folderów, zaproszeń, pocztówek, ulotek, kopert, katalogów itp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - plakaty w formacie 1000 x 700 mm, 700 x 500 mm wg wzorów i ilości podanej w siwz, - zaproszenia w formacie 210 x 148 m - folia dwustronna, bigowanie, wg wzorów i ilości podanej w siwz, - pocztówki w formacie 150 x 105 mm - folia dwustronna, wg wzorów i ilosci podanej w siwz, -ulotki w formacie 444 x 315 mm i 208 x 98 mm, falcowanie wg projektu, wzory i ilosci wg siwz, - folder w formacie 340 x 480 mm, falcowanie wg projektu, wzory i ilości wg siwz, - katalogi w formacie 240 x 240 mm, 210 x 150 mm, 210 x 297 mm, folia matowana jednostronnie, oprawa, wzory i ilości wg siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.00.00.00-7, 78.19.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.31.00.00-3, 78.18.00.00-2, 78.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk katalogów do wystaw fotograficznych w Galerii pf.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - katalogi w formacie 210 x 260 mm, okładka - papier Malmo i kreda, wg wzorów i ilosci podanej w siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.50.00-0, 78.22.30.00-6, 78.31.00.00-3, 78.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.