eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsługi rzeczoznawców majątkowych i usługi geodezyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-27

Gdynia: Usługi rzeczoznawców majątkowych i usługi geodezyjne
Numer ogłoszenia: 258744 - 2007; data zamieszczenia: 27.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Gdyni, ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7260370, fax 058 7260390.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi rzeczoznawców majątkowych i usługi geodezyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja głównych wymagań: - wykonanie usług inwentaryzacji i szacowania lokali mieszkalnych pozostających w zasobach WAM - inwentaryzacja i szacowanie nieruchomości gruntowych, zabudowanych, garaży i lokali użytkowych - wykonywanie usług geodezyjnych Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług geodezyjnych , usług inwentaryzacji i szacowania nieruchomości zabudowanych, niezabudowanych, lokali mieszkalnych, garaży, które znajdują się na terenie całego województwa pomorskiego i zachodniopomorskiego w miejscowościach: Gdańsk, Gdynia, Sopot, Pruszcz Gdański, Malbork, Kwidzyn, Tczew, Kościerzyna, Kartuzy, Czarne, Lębork, Łeba, Ustka, Słupsk, Rumia, Reda, Władysławowo, Rozewie, Jurata, Hel, Choczewo, Siemirowice, Smołdzino, Jarosławiec, oraz Darłowo . Przed-miot zamówienia podzielono na trzy zadania: - Zadanie 1 - lokale mieszkalne - inwentaryzacja i szacowanie lokali mieszkalnych w w/w miejscowościach. Planowana ilość podana w załączniku 2 do specyfikacji; - Zadanie 2 - inne nieruchomości - inwentaryzacja i wycena nieruchomości niezabudowanych, zabudowanych, lokali użytkowych i garaży. Planowana ilość podana w załączniku 2A do specyfi-kacji; - Zadanie 3 - geodezja - scalenie lub/i podział nieruchomości, wznowienie i/lub okazanie granic nieruchomości. Planowana ilość podana w załącz. 2B do specyfikacji. Ostateczna wielkość zamówienia uzależniona jest od potrzeb Zamawiającego oraz w części dotyczącej lokali od zainteresowania osób posiadających prawo do nabycia zajmowanego lokalu mieszkalnego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 czerwca 1995 r. o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (jedno-lity tekst Dz .U. nr 42 poz. 368 z 2002 r. z późn. zm.) Dokładne określenie nieruchomości z podaniem ich ilości i adresów oraz rodzaju pracy będzie następowało w kolejnych zleceniach w miarę przeznaczania nieruchomości do obrotu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.00.00 - Usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w postępowaniu w kwocie 9 000,00zł; - zadanie 1 - 4 500,00 zł. - zadanie 2 - 3 200,00 zł. - zadanie 3 - 1 300,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego; 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 li-stopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski 55 1050 1764 1000 0022 8962 1597 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Dowód wpłaty wadium Wykonawca zobowiązany jest zamieścić w ofercie. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia ra-chunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferentem może być każdy wykonawca w rozumieniu art. 2 pkt 11 ustawy. Wykonawcą określa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. 2. O udzielenie zamówienia określonego w Części III SIWZ, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2 kwietnia 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) oraz zawarte w SIWZ; 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do re-prezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty. 4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ust. 2 zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowę regulującą współpracę tych Wykonaw-ców. 5. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy je na złoty polski, przy czym do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs wymiany walut NBP obowiązujący w dniu składania ofert. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły (spełnia), (nie spełnia). 7. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3. 8. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii po-świadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewiden-cji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o do-puszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 usta-wy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopusz-czenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, do-staw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie za-mówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swo-im rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania za-mówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; - stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymaga-ne uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający może żądać na-stępujących dokumentów: - sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finanso-wego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za rok 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczo-ny od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszka-nia, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła-dania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skła-dania ofert; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 usta-wy; Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo orga-nem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wy-łącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. 9. Zamiast dokumentów Wykonawca może złożyć odpowiednie oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Gdynia ul. M.C. Skłodowskiej 19 81-231 Gdynia pok. 221.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Gdynia ul. M.C. Skłodowskiej 19 81-231 Gdynia Kancelaria, pok. 130.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Inwentaryzacja i szacowanie lokali mieszkalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja i szacowanie lokali mieszkalnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inwentaryzacja i wycena nieruchomości niezabudowanych, zabudowanych i lokali uzytkowych i garaży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja i wycena nieruchomości niezabudowanych, zabudowanych i lokali uzytkowych i garaży.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Geodezja - scalenie lub/i podział nieruchomości, wznowienie i/lub okzanie granic nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Geodezja - scalenie lub/i podział nieruchomości, wznowienie i/lub okzanie granic nieruchomości.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.