eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SerockRozbudowa Zespołu Szkolno - Przedszkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu i budową oświetlenia boiska szkolnego w Woli Kiełpińskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-30

Serock: Rozbudowa Zespołu Szkolno - Przedszkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu i budową oświetlenia boiska szkolnego w Woli Kiełpińskiej
Numer ogłoszenia: 258757 - 2011; data zamieszczenia: 30.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218331 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Zespołu Szkolno - Przedszkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu i budową oświetlenia boiska szkolnego w Woli Kiełpińskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Rozbudowę budynku szkoły od strony północno - wschodniej o część środkową obejmującą: dwa pomieszczenia dydaktyczne, na piętrze z wydzielonym pomieszczeniem na przechowywanie pomocy naukowych -zaplecze, 1 dużą salę z pomieszczeniem zaplecza i przedsionkiem na parterze wraz z niezbędnymi instalacjami. Podstawowe parametry projektowanego budynku:ilość kondygnacji -2, powierzchnia zabudowy - 108,92 m2, powierzchnia użytkowa - 198,24m2, kubatura 804m3.; oświetlenie terenu boiska zlokalizowanego za budynkiem szkoły, przebudowa miejsc parkingowych na terenie szkoły, remont ogrodzenia. Wszystkie materiały budowlane w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty bezpieczeństwa wystawione przez producentów i być zgodne parametrami technicznymi z dokumentacją techniczną. Dokładny zakres zamówienia jest przedstawiony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót, która stanowi integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W trakcie realizacji inwestycji oraz podczas odbioru zadania, wykonawca zobowiązuje się do: 1. Rozpoczęcia i zakończenia robót w terminach uzgodnionych w niniejszej umowie. 2. Wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno- budowlanymi oraz normami. 3. Pozyskania i dostawy na plac budowy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących wykonanie robót. 4. Zapewnienia materiałów budowlanych, spełniających wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z póź. zm.). 5. Ochrony mienia i przestrzegania przepisów BHP, p.poż i sanitarnych. 6. Nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy. 7. Utrzymania ogólnego porządku na placu budowy, na terenie bezpośrednio przylegającym do placu budowy , a także uporządkowanie terenu budowy nie później niż w terminie odbioru końcowego. 8. Zapewnienia kierowników budowy we wszystkich branżach tj. kierownika budowy, kierownika rozbiórki, kierowników robót, posiadających odpowiednie uprawnienia zawodowe. Wykonawca traktuje obowiązki ww kierowników jako własne, odpowiada za ich wypełnienie zgodnie z przepisami prawa. 9. Wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( BIOZ ) /na podst. art.21a ww ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane/, oraz nadzoru nad przestrzeganiem zawartych w nim ustaleń. 10. Opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym planu zagospodarowania terenu robót dla potrzeb zaplecza: zabezpieczenie terenu, pomieszczenia socjalne, higieniczno - sanitarne itp. dla pracowników budowy, oświetlenie terenu robót, place składowe i drogi tymczasowe wewnętrzne, drogi wjazdowe, magazynowanie, segregowanie i wywóz odpadów z materiałów budowlanych, nieczystości stałych i płynnych, ogrodzenie tymczasowe placu, przyłącza do sieci istniejącej infrastruktury wody, energii elektrycznej. 11. Zagospodarowania terenu robót, ustawienia i utrzymania zaplecza budowy oraz jego późniejsza likwidacja. Załatwienia spraw formalnych z eksploratorami mediów i zainstalowania na własny koszt dla potrzeb budowy i rozbiórki liczników zużycia wody i energii oraz ponoszenia kosztów ich zużycia do czasu bezusterkowego odbioru końcowego. 12. Wykonania wszelkich robót przygotowawczych. 13. Zabezpieczenia przed zniszczeniem lub uszkodzeniem na skutek prowadzonych robót a w szczególności środków transportu wykonawcy i dostawców istniejącej zieleni, obiektów, nawierzchni, urządzeń , uzbrojenia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt niezwłocznej naprawy wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy, wobec osób trzecich, na ternie robót oraz poza terenem. 14. Zapewnienia geodezyjnego wytyczenia obiektu oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie budowy. 16. Informowania Zamawiającego o przebiegu robót i branie udział w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych 17. Zgłaszania inspektorom nadzoru inwestorskiego do sprawdzenia i odbioru roboty ulegające zakryciu bądź zanikające. 18. Wykonania wszelkich zaleceń PIP,PSP, SANEPID i innych wynikających z zapisów kontroli bieżących i oględzin obiektu budowlanego w związku z dopuszczeniem go do użytkowania. 19. Poniesienia kosztów uzgodnień, nadzorów i opinii. 20. Przedstawienia w terminie 7 dni od daty podpisania umowy harmonogramu rzeczowo - finansowego robót. W przypadku zaistnienia sytuacji dezaktualizującej dotychczasowy harmonogram, Wykonawca ma obowiązek złożenia niezwłocznie uaktualnienia harmonogramu do akceptacji przez Zamawiającego. 21. Prowadzenia robót przy czynnym obiekcie szkoły, w sposób umożliwiający jej funkcjonowanie. Roboty ingerujące w budynek szkoły wykonywane będą tylko w czasie wolnym od zajęć lekcyjnych ( ferie, wakacje weekendy, przerwy świąteczne, godziny pozalekcyjne). Miejsce prowadzenia robót w budynku szkoły musi być trwale wygrodzone i zabezpieczone. Ustalenie z dyrekcją szkoły wszelkich przerw w dostawie mediów, wymuszonych prowadzonymi robotami i czasu prowadzenia robót w budynku szkoły oraz robót uciążliwych dla funkcjonowania obiektu szkoły. 22. Wykonanie świadectwa energetycznego. 23. Przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy. Uwaga! Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy swobodnie mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe ZAMBET S.A., Al. Wojska Polskiego 52A, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 708091,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 705064,22

  • Oferta z najniższą ceną: 546594,95 / Oferta z najwyższą ceną: 853258,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.