Ogłoszenie z dnia 2013-07-03
Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KSERKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW.
Numer ogłoszenia: 258766 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KSERKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów na potrzeby WUP w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Lp.- Asortyment- Wydajność - Typ tonera/folii/ bębna - Ilość 1.Toner do kopiarki KM 1620;1635;1650 - 15 000 - TK 410 -5 2.Bęben do kopiarki jw. - 150.000 - MK 410 -1 3.Toner do faksu Panasonic KX MB 2025 - 2 000- KX FAT 411 E- 5 4.Bęben do faksu jw.- 6 000 - KX FAD 412 E - 3 5.Bęben do faksu Brother 2920 - 12 000 - DN 2000 - 1 6.Folia kopiująca do faksu Panasonic KX FP 207 ( pak. po 2 szt. ) 30 m - KXFA 52E - 4 7.Folia kopiująca do faksu Panasonic KX FP 343 ( pak. po 2 szt. ) 70 m - KXFA 57 - 6 8.Toner do Ksero Mita 3060 - 20 000 - 37085008-5010 - 4 9.Toner do ksero KM 1500 - 7 800 - TK 100 - 4 10.Toner czarny do Brother MFC 9440 CN - 5 000 - TN 135 BK - 2 Materiały eksploatacyjne dostarczone przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, wysokiej akości, w całości wyprodukowane z nowych elementów bez śladów uszkodzenia i otwierania, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku ważnym minimum 24 miesiące od dnia dostawy. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych. Za produkt fabrycznie nowy (nowowytworzony w całości) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, przerabianego, gdzie jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony lub wykonany z zastosowaniem używanych elementów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dostawę materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producenta innego niż producent urządzenia. Materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez innego producenta muszą być równoważne jakościowo, tj. spełniać równoważne parametry. Przez materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający rozumie produkty kompatybilne ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych ( pojemność produktu, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego, nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały eksploatacyjne posiadały 24 miesięczną gwarancje liczoną od dnia dostawy. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych producenta urządzenia. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi w trakcie trwania umowy, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w wyznaczonym terminie, licząc od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego informacji o wadliwym produkcie ( mailem lub faksem ). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy, w razie stwierdzenia wad produktu. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstanie w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych dostarczonych przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych ( od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego ) do wykonania zlecenia serwisowego w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w godzinach 8.00 - 15.00, VI piętro, pok. 603 w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. W razie stwierdzenia wad, braku towaru lub dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o zaistniałych okolicznościach (reklamacja), a Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do uzupełnienia braku, wymiany wadliwego lub niezgodnego przedmiotu zamówienia w terminie 4 dni od dnia powiadomienia. CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek oraz faksów eksploatowanych w WUP w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Lp. - Materiał -Wydajność -Typ tonera/folii/ bębna - Ilość 1.Toner do kopiarki KM 1620;1635;1650 - 15 000 - TK 410 - 5 2. Bęben do kopiarki jw. - 150 000 - MK 410 - 3 3.Toner do faksu Panasonic KX MB 2025 -2 000 - KX FAT 411 - 4 4.Bęben do faksu jw. - 6 000 - KX FAD 412 E - 2 5.Toner do faksu Brother 2920 - 2 500 - TN 2000 - 5 6.Bęben do faksu jw. - 12 000 - DN 2000 - 2 7.Toner do Kyocera 1035 NFP - 7 200 - TK 1140 - 4 8.Bęben do urządzenia jw. - 100 000 - MK 1140 - 2 Materiały eksploatacyjne dostarczone przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, wysokiej jakości, w całości wyprodukowane z nowych elementów bez śladów uszkodzenia i otwierania, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku ważnym minimum 24 miesiące od dnia dostawy. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych. Za produkt fabrycznie nowy (nowowytworzony w całości) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, przerabianego, gdzie jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony lub wykonany z zastosowaniem używanych elementów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dostawę materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producenta innego niż producent urządzenia. Materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez innego producenta muszą być równoważne jakościowo, tj. spełniać równoważne parametry. Przez materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający rozumie produkty kompatybilne ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych ( pojemność produktu, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego, nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały eksploatacyjne posiadały 24 miesięczną gwarancje liczoną od dnia dostawy. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych producenta urządzenia. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi w trakcie trwania umowy, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w wyznaczonym terminie, licząc od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego informacji o wadliwym produkcie ( mailem lub faksem ). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy, w razie stwierdzenia wad produktu. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie powstanie w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych dostarczonych przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych ( od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego ) do wykonania zlecenia serwisowego w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w godzinach 8.00 - 15.00, VI piętro, pok. 603 w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. W razie stwierdzenia wad, braku towaru lub dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o zaistniałych okolicznościach (reklamacja), a Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do uzupełnienia braku, wymiany wadliwego lub niezgodnego przedmiotu zamówienia w terminie 4 dni od dnia powiadomienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (część II).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KSERKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO OFFICE Sp. z o. o., ul. Korfantego 179 B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6244,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4576,83
Oferta z najniższą ceną: 4576,83 / Oferta z najwyższą ceną: 6724,41
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO KSERKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO OFFICE Sp. z o.o., ul. Korfantego 179 B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7583,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6099,57
Oferta z najniższą ceną: 6099,57 / Oferta z najwyższą ceną: 8424,27
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 69 i 70 ustawy Pzp - Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, które są dostawami powszechnie dostępnymi o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty z art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zamawiający kieruje pytanie o cenę do wybranych przez siebie wykonawców i zaprasza ich do składania ofert.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ZUŻYWALNYCH DO BADAŃ LABORATORYJNYCH
- Dostawa używanego pojazdu przeznaczonego do przeprowadzania egzaminów w zakresie kat. D prawa jazdy na potrzeby WORD Katowice
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ BUDYNKU BIUROWO - LABORATORYJNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W KATOWICACH PRZY UL. GRABOWEJ 1A W ROKU 2025"
- Zakup usługi asysty technicznej i serwisu dla oprogramowania ArcGIS na 2 lata
- Zakup i dostawa projektorów
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Sukcesywne dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.42.2024)
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla wszystkich jednostek RZGW Gliwice
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.