Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-21
Rzeszów: Dostawa oprogramowania oraz projektora multimedialnego dla PRz.
Numer ogłoszenia: 258771 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania oraz projektora multimedialnego dla PRz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1 Pakiet programów do symulacji i projektowania procesów i instalacji technologicznych. Zadanie częściowe nr 2 Programy do symulacji oczyszczania ścieków. Zadanie częściowe nr 3 Projektor multimedialny.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1, 48.32.30.00-8, 38.65.21.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 1A do SIWZ). Wymagana forma dokumentu oryginał.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 1A do SIWZ). Wymagana forma dokumentu oryginał.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 1A do SIWZ). Wymagana forma dokumentu oryginał.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 1A do SIWZ). Wymagana forma dokumentu oryginał.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 1A do SIWZ). Wymagana forma dokumentu oryginał.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku : - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 207 bud. A ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki POKL.04.01.01-00-101/09-01, POKL.04.01.01-00-103/09.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet programów do symulacji i projektowania procesów i instalacji technologicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roczna licencja edukacyjna na pakiet programów do symulacji i projektowania procesów i instalacji technologicznych AspenONE Process Engineering Suit lub równoważny w zestawie University Package for Process Modeling w wersji sieciowej na co najmniej 25 stanowisk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.30.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Programy do do symulacji oczyszczania ścieków..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Program symulacyjny BioWin 2.2 lub równoważny w wersji sieciowej z licencją bezterminową dla wyższych uczelni (min. na 17 stanowisk komputerowych). Wykorzystywany do symulacji biologicznego oczyszczania ścieków - służący do projektowania, wykonywania analiz oraz szkolenia operatorów. 2. Program GPS-X w wersji 5 lub równoważny - interakcyjny symulator oczyszcalni ścieków. Wersja akademicka sieciowa do 20 stanowisk (1klucz USB)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Projektor multimedialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozdzielczość optyczna: minimum 1024 x 768 Rozdzielczość maksymalna: 1600 x 1200 Kontrast: minimum 3000:1 Jasność: minimum 2500 ANSI Lum. Proporcje obrazu: 4:3, 16:9 Maksymalna przekątna ekranu: 7.62 m Wbudowane głośniki Technologia: DLP Głośność pracy: nie więcej niż 31 dB Złącza: S-Video, HDMI, D-Sub, RJ-45, USB, RS-232C Wyposażenie: Torba, Kabel VGA, Pilot, Kabel zasilający, Baterie do pilota Inne funkcje: automatyczne wyłączanie Gwarancja: 36 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej Nr 9 w Rzeszowie
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj-buduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych zadanie "Rozbudowa DW nr 835 ... Grabownica Starzeńska polegająca na rozbudowie skrzyżowania z DW nr 886
- Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie
- Dostawa urządzeń sieciowych niezbędnych do modernizacji sieci komputerowej w DS. Ikar.
- Usługi o charakterze doradczym - doradztwo rzecznika patentowego.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż urządzeń projekcyjnych
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Dostawa projektorów multimedialnych i ekranu projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkieo
- Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu komputerowego
- Dostawa laserowego projektora wraz z kompletem obiektywów i innymi akcesoriami dla Teatru Polskiego
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
więcej: Projektory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.