Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-10
Sianów: Zakup etyliny 95 w ilości 5.000 litrów oraz oleju napędowego w ilości 14.000 litrów do pojazdów służbowych zakładu GWiK w Sianowie z sukcesywnym tankowaniem u dostawcy.
Numer ogłoszenia: 258800 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Wodociągi i Kanalizacja , ul. Słowackiego 5C, 76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3185348, faks 094 3185348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup etyliny 95 w ilości 5.000 litrów oraz oleju napędowego w ilości 14.000 litrów do pojazdów służbowych zakładu GWiK w Sianowie z sukcesywnym tankowaniem u dostawcy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa etyliny 95 w ilości 5.000 litrów oraz oleju napędowego w ilości 14.000 litrów do pojazdów służbowych zakładu GWiK w Sianowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 91.34.10.0 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający dodatkowe wymagania SIWZ. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ, dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga następujących dokumentów i oświadczeń: a) wypełniony formularz oferty; b) wypełniony formukarz cenowy; c) ośwoadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; d) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; e) parafowany projekt umowy; f) oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub oświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; g) oświadczenie dotyczące wykonania części zamówienia przez podwykonawcę; h) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Lokalizacja - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sianow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gminne Wodociągi i Kanalizacja
ul. Słowackiego 5 C
76 - 004 Sianów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zakładu GWiK ul. Słowackiego 5 C 76 - 004 Sianów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby działalności Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Pielgrzymce
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
- BZP.272.7.2025.ŁC Sukcesywna dostawa paliw do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Łaszczowie
- Zakup paliw płynnych i innych paliw, produktów i usług związanych z obsługą pojazdów służbowych w obrocie bezgotówkowym w systemie elektronicznych kart flotowych dla UMWM.
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby własne Nadleśnictwa Pisz w 2025 roku.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.