Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-21
Białystok: Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego pracę Straży Miejskiej w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 258813 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Białymstoku , ul. Składowa 11, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 869 67 49, faks 0-85 869 6750.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.bialystok.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego pracę Straży Miejskiej w Białymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego pracę Straży Miejskiej w Białymstoku, przeprowadzenie szkoleń pracowników oraz świadczenie asysty technicznej i usług utrzymujących system w stanie pozwalającym na ciągłą pracę Zamawiającego w okresie 36 miesięcy od zakończenia okresu gwarancyjnego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę bezterminowej licencji na dostarczony system informatyczny, konfigurację, integrację i optymalizację elementów systemu, wykonanie testów weryfikujących prawidłowość działania systemu, dostawę i konfigurację serwera, na którym zostanie zainstalowany system informatyczny, dostawę, instalację i konfigurację 10 lokalizatorów samochodowych w pojazdach służbowych Straży Miejskiej wraz z integracją w systemie, udzielenie 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony system, serwer i lokalizatory, udzielenie asysty technicznej na okres 3 lat po upływie okresu gwarancyjnego, przy czym szczegółowe warunki i zakres świadczenia usług serwisowych zostaną określone w odrębnej umowie, dostarczenie dokumentacji technicznej całego systemu, instrukcji obsługi systemu w języku polskim dla 30 użytkowników oraz dokumentacji powdrożeniowej, przeprowadzenie szkoleń w zakresie administracji serwerem i oprogramowaniem dla 1 administratora i szkoleń z zakresu obsługi systemu dla 29 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 20 grudnia 2010r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 72.21.29.00 - Różne usługi opracowywania oprogramowania i systemy komputerowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), że wykonał minimum 2 dostawy i wdrożenia systemu informatycznego wspomagającego pracę Straży Miejskiej lub innych systemów o porównywalnej architekturze.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania się osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wdrożenie i nadzór nad systemem, w tym: - kierownik projektu dysponujący niezbędną wiedzą i doświadczeniem zawodowym w zarządzaniu projektami informatycznymi, posiadający udokumentowane kwalifikacje w postaci aktualnego certyfikatu w zakresie zarządzania projektami IPMA level B lub równoważny, - osoby posiadające poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego o klauzuli minimum poufne (do wglądu dla Zamawiającego przy pracach wymagających poufności)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Funkcjonalność systemu - 70
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.bialystok.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska w Białymstoku, ul. Składowa 11, 15-399 Białystok, pokój 309..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2010 godzina 09:45, miejsce: Straż Miejska w Białymstoku, ul. Składowa 11, 15-399 Białystok, pokój 309 lub sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Odnowa i wykonanie nowego oznakowania poziomego w roku 2025 na sieci dróg wojewódzkich zarządzanych przez PZDW w Białymstoku z podziałem na zadania.
- Dostawa licencji obejmujących całościowy pakiet 3500 szt. na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB wraz z kontynuacją wsparcia oprogramowania antywirusowego ESET Protect Advanced on-prem
- Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Białymstoku
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- Wymiana pionów instalacji wodnych w bud. B Oddziału ZUS w Białymstoku
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn przemysłowych wykorzystywanych w procesie przetwarzania odpadów w ZUOK w Hryniewiczach
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
- TP-62/25/KK, Dostawa i wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenie w tym przeprowadzenie szkoleń w zakresie systemu dotyczącego planowania i rozliczania czasu pracy (...) .
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz szkoleń dla Gminy Poronin w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Poronin".
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach zadania "Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Rawicz" w ramach realizacji projektu p.n. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie stworzenia Arcarium - cyfrowe, kompleksowe i uniwersalne środowisko pracy z rękopisami w Bibliotece Jagiellońskiej, zintegrowane z Jagiellońską Biblioteką Cyfrową .
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.