eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie usługi organizacji i przeprowadzenia warsztatów nt. pszczelarstwa, pszczół i ich nieodzownej roli w życiu człowieka pn. Święto Pszczoły

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-03

Łódź: Wykonanie usługi organizacji i przeprowadzenia warsztatów nt. pszczelarstwa, pszczół i ich nieodzownej roli w życiu człowieka pn. Święto Pszczoły
Numer ogłoszenia: 258820 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209576 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi organizacji i przeprowadzenia warsztatów nt. pszczelarstwa, pszczół i ich nieodzownej roli w życiu człowieka pn. Święto Pszczoły.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie warsztatów nt. pszczelarstwa, pszczół i ich nieodzownej roli w życiu człowieka pn. ŚWIĘTO PSZCZOŁY, w dniu 22 września 2013 r., na terenie Parafii Kościoła Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Łodzi (ul. Nawrot 104, 90-029 Łódź). 2. W ramach warsztatów Wykonawca zorganizuje min. jarmark oraz wykłady. Wykonawca zapewni otwarty charakter imprezy. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Nadzoru i koordynacji całości prac nad warsztatami, rozstawienia straganów oraz sceny wraz z niezbędnym wyposażeniem do godziny 11.00 w dniu odbywania się warsztatów. 2) Zorganizowania imprezy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przepisami dotyczącymi ochrony przeciwpożarowej. 3) Nadzoru nad utrzymaniem porządku przed, w trakcie i po zakończeniu warsztatów, w tym nawiązanie współpracy z firmą sprzątającą, zapewnienie odpowiedniej ilości koszy, pojemników i worków na śmieci oraz wywozu śmieci. 4) Zapewnienia: - sceny głównej o wymiarach (s/w/g) 5,5m-6,5m/3,5m-4,5m/4,5m-5,5m z zadaszeniem i podestem scenicznym oraz pełnym nagłośnieniem; - 7 otwartych drewnianych straganów wystawienniczych o wymiarach (s/w/g) 2,0m-2,5m/2,0m-2,5m/1,5-2,0m. 5) Podłączenie prądu. 6) Zapewnienia obsługi technicznej imprezy. 7) Zapewnienia pełnego nadzoru nad wszelkimi czynnościami niezbędnymi dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 8) W ramach organizacji wykładów Wykonawca będzie odpowiedzialny za zapewnienie: - wyposażenia sali wykładowej w: projektor, ekran, laptop (z powszechnie stosowanym pakietem biurowym), flipchart, - obsługi personelu technicznego przed i w trakcie spotkania, - usługi restauracyjnej dla uczestników wykładów dla 90 osób. 9) Wydrukowania kolorowanki dla dzieci w ilości 4.000 egzemplarzy. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zostały zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KDK Sp. z o.o., ul. Mokotowska 14, 00-561 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.