Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-29
Gdańsk: EZP-2009/27/07/36
Numer ogłoszenia: 258828 - 2009; data zamieszczenia: 29.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego , ul. Orzeszkowej 1, 80-208 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5203995, faks 058 5204092.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZP-2009/27/07/36.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w siedmiu pakietach dla Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku na okres 12 miesięcy. (zał. 1): Pakiet nr 1: prześcieradła jednorazowe niejałowe, fartuchy ochronne, maseczki na usta i nos Pakiet nr 2: pokrowce na nosze Pakiet nr 3: rękawice lateksowe niesterylne, sterylne Pakiet nr 4: żel przeciwoparzeniowy, opatrunki przeciwoparzeniowe, zestawy porodowe, mankiety do szybkiego przetaczania krwi, zestawy do konikotomii Pakiet nr 5: igły, strzykawki, kaniule, rurki intubacyjne, cewniki, prowadnice intubacyjne, filtry bakteryjne, maski tlenowe, elektrody EKG, żel do EKG Pakiet nr 6: staza automatyczna, pojemniki na zużyte igły, folie przeciwwstrząsowe, żarówki do laryngoskopu, pojemniki na odpady medyczne Pakiet nr 7: opatrunki w ilościach maksymalnych opisanych w załączniku Nr 1 do SIZW 2. Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku odbywała się będzie na podstawie częściowych zamówień dokonywanych przez Zamawiającego (upoważnionego pracownika) stosownie do jego potrzeb. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia w czasie trwania umowy mniejszej ilości asortymentu niż ilości zawarte w formularzu ofertowym. 3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie poszczególnych pakietów. Przedstawione pakiety nie są podzielne. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, postaci itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 7. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy: - próbki - po jednym egzemplarzu dla wybranych pozycji w pakietach określonych w załączniku nr 1 Zamawiający zwróci próbki na pisemny wniosek Wykonawcy i jego koszt w ciągu 7 dni od daty ogłoszenia wyniku postępowania na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku braku wniosku próbki zostaną zutylizowane w siedzibie Zamawiającego. Próbki Wykonawcy, którego oferta została wybrana, pozostają w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy. Minimalny termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 m-cy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłacenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym jest spełnienie wymogów określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz w niniejszej SIWZ tj.: 1 . Dostarczenie wszystkich dokumentów i oświadczeń zgodnie z rozdziałem VI 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1, 2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonywana poprzez badanie złożonych dokumentów pod względem : a) formalnym (poświadczenia za zgodność z oryginałem, pieczątki, podpisy osób upoważnionych, aktualność dokumentów, oczywiste omyłki pisarskie), b) merytorycznym.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. 1) 2. Oświadczenie wykonawcy (zał. 2) w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1, 2 ustawy 3. Oświadczenie wykonawcy (zał. 3) o wyrażeniu zgody na warunki zawarte w specyfikacji, projekcie umowy oraz, że uważa się za związanego z ofertą i zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie nie dłuższym niż termin związania z ofertą 4. Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a. Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe czego potwierdzeniem są certyfikaty (CE) i atesty Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP (do wglądu na każde żądanie Zamawiającego) . b. Oświadczenie, że wykonawca posiada karty charakterystyki oferowanych produktów (do wglądu na każde żądanie Zamawiającego). 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy - Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. ( Dz.U. nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami ) w przypadku braku oświadczeń (rozdział VI, pkt. 5 a, b) 11. Bezpłatne próbki oferowanych towarów w ilości jednej sztuki lub jednej pary do wybranych pozycji w pakietach. 12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wybrania oferty Wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda przed zawarciem umowy dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wyżej wymienione dokumenty mają być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 13. W przypadku działania przez pełnomocnika Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6,7 i 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). b) zamiast dokumentu określonego w punkcie 8 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww. dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14. Dodatkowo w sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż podane powyżej, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie składania ofert nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa albo złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. NIEUZUPEŁNIENIE BRAKU KTÓREGOKOLWIEK Z DOKUMENTÓW LUB ZAŁĄCZNIKÓW ALBO ZAMIESZCZENIE W NICH INNYCH DANYCH NIŻ WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-208 Gdańsk, ul. Orzeszkowej 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku 80-208 Gdańsk, ul. Orzeszkowej 1, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego (I)
- Dostawa obłożeń do artroskopii na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dostawy wyrobów medycznych sterylnych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.