To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-15
Ogłoszenie nr 25883 - 2017 z dnia 2017-02-15 r.
Rzeszów: Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji oprogramowania dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 365593-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 369726-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, krajowy numer identyfikacyjny
1544738200165, ul.
ul. Zamkowa
8,
35032
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
017 8604212, 8604246, faks
, e-mail
administracja@nfz-rzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nfz-rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedłużenie wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji oprogramowania dla Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WAG-ZP.261.12.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przedłużenia wsparcia technicznego, licencji i praw do aktualizacji oprogramowania dla Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8, na okresy czasu wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ, w kolumnie opisanej jako " Termin końcowy obowiązywania nowych serwisów". 3.3. Miejscem usługi jest Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8. 3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Wsparcie techniczne dla Palo Alto PA5020 - wsparcie techniczne świadczone telefonicznie oraz pocztą elektroniczną przez producenta oraz jego autoryzowanego polskiego przedstawiciela, - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek, - aktualizacje bazy ataków IPS, definicji wirusów oraz bazy kategorii stron www, - dostęp do baz wiedzy, przewodników konfiguracyjnych i narzędzi diagnostycznych, - wymianę uszkodzonego sprzętu. Część II: Wsparcie techniczne dla systemu zarządzania ruchem sieciowy F5 - możliwość zgłaszania problemów w trybie 9x5 (5 dni w tygodniu, 9 godziny na dobę, przez cały rok), - wsparcie inżynierów serwisowych, - dostęp do najnowszych aktualizacji i poprawek, - wymianę uszkodzonego sprzętu, - możliwość eskalacji problemów, - dostęp do baz wiedzy, instrukcji i podręczników producenta. Część III: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu pocztowego SUN JAVA SYSTEM MESSAGING SERVER - wsparcie techniczne świadczone przez stronę internetową przez producenta, - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek, - dostęp do baz wiedzy. Część IV: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania PL/SQL Developer ( Service Contract): - usługa wsparcia, pozwala na zaktualizowanie posiadanej wersji do najnowszej oraz uzyskanie pomocy technicznej producenta. Część V: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla: TOAD for Oracle w/Tuning option, w/Quest DBA Module: - prawo do korzystania z najnowszych wersji zakupionego oprogramowania, które się ukażą w czasie jej trwania, - pomoc techniczna producenta/dystrybutora. Część VI: Wsparcie i prawo do aktualizacji Safend Data Protection - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów. Część VII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania ObserveIT 5.0 - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów. Część VIII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise - 6 CPU - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów. Część IX: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint - Collaborative Enterprise Support - Premium: - otrzymywanie nakładek systemowych w przypadku wykrycia wad w oprogramowaniu. - bezpłatny dostęp do najnowszych wydań wersji oprogramowania wydanego oraz do nowych funkcjonalności. - dostęp na poziomie eksperta do internetowej bazy wiedzy producenta (zaawansowane dokumentacje, rozwiązania techniczne, porady inżynierów, itp.) oraz narzędzi diagnostycznych, - prawo do otrzymania pomocy technicznej w trybie 24/7 (całą dobę wszystkie dni tygodnia), - czterogodzinny czas odpowiedzi na zgłoszony problem, - dla problemu o krytyczności 1* bezpośrednia odpowiedź w ciągu 30 minut, - szybka ścieżka eskalacji polegająca na szybkim przekazaniu problemu przez partnerów z danego terenu bezpośrednio do certyfikowanych inżynierów producenta. * Krytyczność 1 oznacza błąd w systemie, który powoduje zatrzymanie działania całego systemu. Część X: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania dla Juniper 4350 - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów. Część XI: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla oprogramowania VMWare vCenter Server 6 Standard - zagwarantowana możliwość pobierania i używania najnowszych wersji oprogramowania, łat systemowych (patch) oraz dokumentacji, - rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem przez kwalifikowanych specjalistów technicznych producenta lub autoryzowanego partnera, - powiadamianie administratorów systemów o nowych wersjach oprogramowania, - pomoc techniczna w zakresie instalacji, - dostęp do serwisu elektronicznego, który obejmuje bazę wiedzy zawierającą wykaz znanych symptomów nieprawidłowego działania oprogramowania oraz sposobów naprawy. Część XII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Cryoserver Software CS500 - nowe wersje oprogramowania, aktualizacje i przegląd konfiguracji (realizowany zdalnie przez producenta), - reakcja na zdarzenia dynamiczne (np. podłączenie nowego udziału jako storage archiwizacji) (realizowany zdalnie przez producenta), - wsparcie techniczne realizowane na 3 poziomach. Część XIII: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla IBM Security QRadar SIEM - prawo do otrzymywania nowych wersji oprogramowania, uaktualnień i "support packów" (bezpłatnie), - zdalna analizy zgłoszonego problemu w godzinach pracy IBM Polska, - asysta przy zdefiniowaniu produktu lub komponentu powodującego usterkę, - zdalna asysta przy rozwiązaniu problemu; - telefoniczne wsparcia dla problemów związanych z kodem produktu, - wsparcia dla typowych, krótkich pytań dotyczących problemów instalacyjnych i związanych z codziennym użytkowaniem systemu. Część XIV: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla NetCrunch 9.x Premium 300 + NetCrunch 9.x Remote Access for 5 connections - roczną pomoc techniczną (telefonicznie oraz e-mailem) - uaktualnienia wersji zakupionej - uaktualnienie do nowszej wersji programu, jeżeli pojawi się ona w ciągu trwania gwarancji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
72611000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wsparcie techniczne dla Palo Alto PA5020 - wsparcie techniczne świadczone telefonicznie oraz pocztą elektroniczną przez producenta oraz jego autoryzowanego polskiego przedstawiciela, - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek, - aktualizacje bazy ataków IPS, definicji wirusów oraz bazy kategorii stron www, - dostęp do baz wiedzy, przewodników konfiguracyjnych i narzędzi diagnostycznych, - wymianę uszkodzonego sprzętu. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT142485.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 183359,05 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wsparcie techniczne dla systemu zarządzania ruchem sieciowy F5 - możliwość zgłaszania problemów w trybie 9x5 (5 dni w tygodniu, 9 godziny na dobę, przez cały rok), - wsparcie inżynierów serwisowych, - dostęp do najnowszych aktualizacji i poprawek, - wymianę uszkodzonego sprzętu, - możliwość eskalacji problemów, - dostęp do baz wiedzy, instrukcji i podręczników producenta. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT87865.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 65958,91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla systemu pocztowego SUN JAVA SYSTEM MESSAGING SERVER - wsparcie techniczne świadczone przez stronę internetową przez producenta, - dostęp do nowych wersji oprogramowania oraz bieżących poprawek, - dostęp do baz wiedzy. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnił postępowanie dla części III ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11343.64 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Część IV: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania PL/SQL Developer ( Service Contract): - usługa wsparcia, pozwala na zaktualizowanie posiadanej wersji do najnowszej oraz uzyskanie pomocy technicznej producenta. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1272.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1170,96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla: TOAD for Oracle w/Tuning option, w/Quest DBA Module: - prawo do korzystania z najnowszych wersji zakupionego oprogramowania, które się ukażą w czasie jej trwania, - pomoc techniczna producenta/dystrybutora. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7428.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9177,62 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Wsparcie i prawo do aktualizacji Safend Data Protection - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21423.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 28250,70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji oprogramowania ObserveIT 5.0 - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9648.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15156,06 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Veeam Backup & Replication Enterprise - 6 CPU - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5514.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7329,30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji CheckPoint - Collaborative Enterprise Support - Premium |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT58858.66 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 74937,46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacja oprogramowania dla Juniper 4350 - dostęp do bazy wiedzy i aktualnej dokumentacji, - dostęp do aktualizacji i nowych wersji programów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3481.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4445,65 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla oprogramowania VMWare vCenter Server 6 Standard |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla Cryoserver Software CS500 - nowe wersje oprogramowania, aktualizacje i przegląd konfiguracji (realizowany zdalnie przez producenta), - reakcja na zdarzenia dynamiczne (np. podłączenie nowego udziału jako storage archiwizacji) (realizowany zdalnie przez producenta), - wsparcie techniczne realizowane na 3 poziomach. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11892.38 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15643,06 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla IBM Security QRadar SIEM - prawo do otrzymywania nowych wersji oprogramowania, uaktualnień i "support packów" (bezpłatnie), - zdalna analizy zgłoszonego problemu w godzinach pracy IBM Polska, - asysta przy zdefiniowaniu produktu lub komponentu powodującego usterkę, - zdalna asysta przy rozwiązaniu problemu; - telefoniczne wsparcia dla problemów związanych z kodem produktu, - wsparcia dla typowych, krótkich pytań dotyczących problemów instalacyjnych i związanych z codziennym użytkowaniem systemu. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30406.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24228,54 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Wsparcie techniczne i prawo do aktualizacji dla NetCrunch 9.x Premium 300 + NetCrunch 9.x Remote Access for 5 connections - roczną pomoc techniczną (telefonicznie oraz e-mailem) - uaktualnienia wersji zakupionej - uaktualnienie do nowszej wersji programu, jeżeli pojawi się ona w ciągu trwania gwarancji. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnił postępowanie dla części XIV ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.