Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-31
Łódź: Usługa świadczenia opieki informatycznej nad środowiskiem informatycznym składającym się z urządzeń, oprogramowania systemowego, oprogramowania narzędziowego oraz usług sieciowych eksploatowanych w Departamencie Geodezji i Kartografii Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi,
w lokalizacji przy ul. Solnej 14 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 25883 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa świadczenia opieki informatycznej nad środowiskiem informatycznym składającym się z urządzeń, oprogramowania systemowego, oprogramowania narzędziowego oraz usług sieciowych eksploatowanych w Departamencie Geodezji i Kartografii Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi, w lokalizacji przy ul. Solnej 14 w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa świadczenia opieki informatycznej nad środowiskiem informatycznym składającym się z urządzeń, oprogramowania systemowego, oprogramowania narzędziowego oraz usług sieciowych eksploatowanych w Departamencie Geodezji i Kartografii Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi, w lokalizacji przy ul. Solnej 14 w Łodzi. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający użytkuje środowisko informatyczne składające się z serwerów DELL Power Edge serii R900, R610 oraz 2950 zarządzanych przez systemy Windows Server 2008, Oracle Linux oraz VMware ESXi 5. Sieci SAN opartą o rozwiązania DELL/EMC CX4-240 oraz switche SAN Brocade 5100, eksploatuje modularną biblioteką taśmową DELL PowerVault ML6020 oraz posiada w Infrastrukturze działające Switche Dell PowerConnect 6224 oraz 6248 (połączone w stack), a także urządzenia aktywne CISCO (ASA 5520, ACE 4710, Catalyst 2950, VXR7200).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2000,00 zł 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4.Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania przez Zamawiającego praw określonych w art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a Ustawy. 5.Wpłaty pieniężne na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA, XI Oddział w Łodzi Nr: 52 1240 3073 1111 0010 0269 1913 6. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest dołączenie do oferty kserokopii dokumentu. Oryginał dokumentu wadium w formie niepieniężnej należy złożyć przed terminem składania ofert w Biurze Podawczym Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 8 pok. 403. 7. Dokument należy złożyć w zamkniętej kopercie z oznakowaniem Wadium w postępowaniu na: Usługę świadczenia opieki informatycznej nad środowiskiem informatycznym składającym się z urządzeń, oprogramowania systemowego, oprogramowania narzędziowego oraz usług sieciowych eksploatowanych w Departamencie Geodezji i Kartografii Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi, w lokalizacji przy ul. Solnej 14 w Łodzi 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli rachunek Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed terminem składania ofert. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż należycie wykonali, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 1 usługę w zakresie opieki informatycznej lub serwisowej (polegającej między innymi na: wsparciu w zakresie utrzymania i eksploatacji, diagnozowaniu przyczyn usterek w działaniu środowiska informatycznego, działaniu interwencyjnym po zgłoszeniu lub wykryciu nieprawidłowości w działaniu środowiska) nad serwerowym środowiskiem informatycznym składającym się z serwerów zarządzanych systemami Windows Server, sieci SAN, urządzeń aktywnych i biblioteki taśmowej o wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych brutto. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w BZP.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek jeżeli wykażą, ze dysponują lub będą dysponować: 1. co najmniej 1 osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie w zakresie instalacji, okablowania strukturalnego, konfiguracji i zarządzania sieciami teleinformatycznymi/telekomunikacyjnymi oraz posiadającą świadectwa ukończenia poniższych szkoleń: CCNA Exploration: Accessing the WAN, CCNA Exploration: Routing Protocols and Concepts, CCNA Exploration: Network Fundamentals, CCNA Exploration: LAN Switching and Wireless autoryzowanych przez producenta urządzeń - firmę Cisco; 2. co najmniej 1 osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie w zakresie obsługi i instalacji sprzętu serwerowego klasy DELL Power Edge lub równoważnego i biblioteki taśmowej klasy DELL PowerVoult lub równoważnej. Osoba wskazana przez Wykonawcę musi posiadać świadectwa ukończenia poniższych szkoleń: Instalacja i administracja siecią SAN w oparciu o rozwiązania DELL/EMC, Instalacja i administracja modularną biblioteką taśmową DELL PowerVoult ML6020 autoryzowanych przez producenta urządzeń - firmę DELL; 3. co najmniej 1 osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie w zakresie zarządzania oprogramowaniem systemowym Windows 2003 lub 2008 Server. Osoba wskazana przez Wykonawcę musi posiadać świadectwa ukończenia poniższych szkoleń: Zarządzanie środowiskiem Microsoft Windows Serwer 2003 lub 2008, Utrzymanie środowiska Microsoft Windows Serwer 2003 lub 2008 autoryzowane przez producenta oprogramowania - firmę Microsoft. Jedna osoba może pełnić więcej niż jedną rolę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: a)Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ; b)Dokumenty wymienione w pkt 6 SIWZ; c)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; d)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty. e)Dowód wniesienia wadium. Pełnomocnictwa muszą być złożone w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi
Departament Organizacyjny Wydział ds. Zamówień Publicznych al. Piłsudskiego 8, 90- 051 Łódź pokój 407.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi Departament Organizacyjny al. Piłsudskiego 8, 90- 051 Łódź pokój 403 Biuro Podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach oraz naprawach klimatyzatorów w SP ZOZ USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- "Dostawa maszyny do pielęgnacji tafli lodowej
- Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I
- 47/TP/ZP/D/2025 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do wyposażenia Ośrodka Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej
- Zakup i dostawa dwóch przenośnych spektrometrów promieniowania gamma i neutronowego dla potrzeb Placówki Straży Granicznej w Łodzi
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowa wraz z dostępem do nowych wersji do systemu informatycznego Eskulap w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- "#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż" - zakup środków trwałych i wyposażenia IT do UM w Libiążu - serwer kopii/klaster wysokiej dostępności. NAS, dyski twarde do macierzy dyskowej - (4).
- Zapewnienie bezpieczeństwa funkcjonowania infrastruktury i systemów IT WFOŚiGW w Poznaniu
- Dostarczenie oprogramowania do zarządzania dystrybucją biletów w systemie Fala poprzez kanały zewnętrznych sprzedawców hurtowych/aplikacji zewnętrznych
- Zakup kontynuacji licencji i opieki serwisowej oprogramowania Simple.ERP oraz XPRIMER - III
- EOP.332.5.25 Usługa wsparcia technicznego
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.