eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaMiejski System Informacji Turystycznej Dąbrowa Górnicza-Infokioski. I Zakup wraz z montażem infokiosków wyposażonych w oprogramowanie na terenie miasta Dąbrowa Górnicza.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-21

Dąbrowa Górnicza: Miejski System Informacji Turystycznej Dąbrowa Górnicza-Infokioski. I Zakup wraz z montażem infokiosków wyposażonych w oprogramowanie na terenie miasta Dąbrowa Górnicza.
Numer ogłoszenia: 258871 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257426 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Miejski System Informacji Turystycznej Dąbrowa Górnicza-Infokioski. I Zakup wraz z montażem infokiosków wyposażonych w oprogramowanie na terenie miasta Dąbrowa Górnicza..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759). Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z montażem infokiosków wyposażonych w oprogramowanie na terenie miasta Dąbrowa Górnicza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Na zamówienie składają się elementy tj.: 1.Dostawa z montażem (instalacją) oraz uruchomieniem 6 infokiosków stojących wewnętrznych w wyznaczonych przez Zamawiającego lokalizacjach 2.Dostawa z montażem (instalacją) oraz uruchomieniem 4 infokiosków wiszących zewnętrznych w wyznaczonych przez Zamawiającego lokalizacjach 3. Instalacja i skonfigurowanie oprogramowania. 4. Przeszkolenie osób w zakresie obsługi urządzenia i zainstalowanego oprogramowania. Lokalizacja infokiosków wewnętrznych nastąpi w: 1. Pałac Kultury Zagłębia ul. Plac Wolności 1 (hol) - 1 sztuka 2. Miejska Biblioteka Publiczna ul. Kościuszki 25 (hol) - 1 sztuka 3. Muzeum Sztygarka ul. Leg. Polskich 69 (hol) - 1 sztuka 4. Nemo - wodny Świat Sp. z o.o. ul. Al. Róz 1 (hol) - 1 sztuka 5. Urząd Miejski ul. Graniczna 21 (hol) - 1 sztuka 6. Dom Kultury Ząbkowice ul. Chemiczna 2 (hol) - 1 sztuka. Lokalizacja infokiosków zewnętrznych nastąpi w: 1. Eurocemping Błędów ul. Zołnierska 130 - 1 sztuka 2. Centrum Sportu i Rekreacji ul. Konopnickiej 29 - 1 sztuka 3. Filia Miejskiej Biblioteki Publicznej nr 5 ul. Piłsudskiego 32 - 1sztuka 4. Hala sportowa Centrum ul.Al. Róz 3 - 1 sztuka. Uwagi do przedmiotu zamówienia: 1.W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia, który nie jest wolny od wad fizycznych lub niezgodnego z zamówieniem, Zamawiający zobowiązany jest do złożenia pisemnej reklamacji w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przedmiotu umowy. 2.Dostawca zobowiązany jest do wymiany reklamowanego przedmiotu zamówienia na własny koszt w ciągu siedmiu dni od daty otrzymania reklamacji. 3. Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia do Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej na własny koszt i na własne ryzyko. 4. Przyjęcie przedmiotu zamówienia odbędzie się na podstawie protokołu dostawy, który winien być podpisany przez Zamawiającego. 5. Dostawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 5 lat tj. 60 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu dostawy dla przedmiotu zamówienia. Zadeklarowana gwarancja będąca przedmiotem oceny w ramach kryterium oceny ofert w pkt 24.3 SIWZ winna być podana w przedziale od 24 do 60 miesięcy pod rygorem odrzucenia oferty. 6. Usługi serwisowe, świadczone przez Dostawcę w okresie objętym gwarancją, wliczone w cenę wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy. 7. Dostawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do wymiany urządzenia, bądź jego naprawy w ciągu 48 godzin od zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. 8. Zgłoszenia serwisowe będą przyjmowane w dni robocze, w godz. 08:00 - 15:30 faksem lub telefonicznie. 9. Naprawy serwisowe odbywać się będą w miejscu instalacji przedmiotu zamówienia, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz.08:00 - 15:00. 10. W przypadku konieczności realizacji naprawy przedmiotu zamówienia poza jego lokalizacją, bądź w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w ciągu 48 godzin licząc od momentu powiadomienia, Dostawca dostarczy w ciągu 48 godzin sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach. 11.Dostawca zapewni na własny koszt transport urządzenia bądź dojazd obsługi w ramach serwisu gwarancyjnego. 12. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć niezwłocznie uszkodzony sprzęt do punktu serwisowego, a naprawiony osobiście zwrócić Zamawiającemu. Wszystkie czynności w okresie udzielonej gwarancji Dostawca wykona własnym transportem i na własny koszt. 13. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, które nastąpiły z winy Zamawiającego. 14. W ramach gwarancji istnieje możliwość dokonywania zmiany konfiguracji. 15. W okresie udzielonej gwarancji Dostawca zobowiązuje się do nieodpłatnej konserwacji i bieżącej aktualizacji oprogramowania. 16. Serwis po okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt Zamawiającego. 17. Wszystkie dostarczone infokioski winny być oznaczone z przodu logotypem (umieszczony logotyp powinien być trwały, odporny na zadrapania, warunki atmosferyczne), zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 8 do SIWZ. 18. Zamawiający wymaga, aby każdy kiosk posiadał instrukcje w języku polskim.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wniosek nr WND-RPSL.03.03.00-00-002/10 o dofinansowanie złożony w ramach konkursu nr 03.03.00-086/09.Działanie 3.3 Systemy Informacji Turystycznej Priorytet III. Turystyka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMedia Joanna Sawicka, ul. Białostocka 50., 16-010 Wasilków, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131147,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96910,00

  • Oferta z najniższą ceną: 96910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 114600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.