Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Siedlce: Modernizacja - remont budynku świetlicy
w miejscowości Pruszyn Pieńki
Numer ogłoszenia: 25892 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Siedlcach zs. w Chodowie , ul. Sokołowska 75, 08-119 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6443691, faks 025 6443691.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok.gminasiedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja - remont budynku świetlicy w miejscowości Pruszyn Pieńki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest remont budynku świetlicy znajdującego się na działce nr. geodezyjny 81/2 w miejscowości Pruszyn Pieńki, Gmina Siedlce. Remontowany obiekt jest parterowy, podpiwniczony pod sceną, wykonany w latach sześćdziesiątych XX w. w technologii tradycyjnej, nie ogrzewany, posiada instalację wodociągową, elektryczną i wentylację grawitacyjną. W zakres remontu wchodzi sprawdzenie i oczyszczenie przewodów wentylacji grawitacyjnej, i zakończenie kratkami wentylacyjnymi bez żaluzji. Wymiana okien na PCV i stolarkę drzwiową wg wykazu stolarki, osadzenie parapetów z konglomeratu, od zewnątrz wykonanie nowych podokienników blaszanych przy wszystkich oknach z blachy powlekanej. Rozebranie istniejącej posadzki z desek i scenę. Na posadzkach betonowych wykonać warstwę wyrównawczą samopoziomującą gr. 3 cm. Zagłębienie pod scena zasypać i wykonać posadzkę na jednym poziomie, różnice w grubości ścian zewnętrznych wypełnić styropianem gr. 10 cm, osiatkować i wykonać tynk kat. III. Wykonać tynki wewnętrzne kat. III na ścianach. Sufity w pomieszczeniu 4 i 5 wykonać z paneli PCV niepalnych, w pomieszczeniu 1, 2, 3 i 6 z płyty GK gr. 12,5 wodo-ognochronnej. W pomieszczeniu 1, 3, 4 i 5 wykonać lamperie o wys. 1,5 m z tynku mineralnego - na gładko, powyżej malowanie emulsyjne lub akrylowe w kolorach jasnych. W węźle sanitarnym ułożyć glazurę do wysokości 2,0 m, w kuchni 1,5 m, powyżej malowanie emulsyjne. Podłogi z płytek podłogowych gresowych. W pomieszczeniu węzła sanitarnego wykonać: - ocieplenie ścian styropianem gr. 5 cm, siatka i tynk kat. III. - ścianki działowe o wysokości 2,0 m, - wykonać komin murowany z cegły wapienno-piaskowej z dwoma kanałami wentylacyjnymi 14 x 14 cm, z wyprowadzeniem ponad dach 70 cm, z czapką kominową. Kanały otworzyć na oba boki i zakończyć kratkami wentylacyjnymi. Wykonać obróbkę blacharska wokół komina. Dokonać naprawy i uzupełnień tynków elewacyjnych. Wykonać tynki elewacyjne akrylowe po uprzednim wykonaniu siatkowania i zaciągnięciu dwukrotne klejem siatki. Wykonać uszczelnienie styków styropianu ze stolarka, ślusarka i obróbkami blacharskimi przy pomocy trwale elastycznej masy akrylowej. Przykleić ukośne wkładki z siatki zbrojącej (25 x 35) cm w sąsiedztwie wszystkich narożników okiennych i drzwiowych. Wykonać wzmocnienie narożników oraz otworów okien i drzwi osadzając aluminiowy kątownik ochronny z siatką zbrojoną. Wykonać opaskę wokół budynku, szer. 0,5 m ze spadkiem od budynku na podsypce piaskowej gr., 15 cm i beton B-15 gr. 10 cm, opaskę wokół obsypać ziemia. Taras - uzupełnić ubytki betonu i wyłożyć kostką betonową w kolorze czerwonym na podsypce cementowo - piaskowej. Branża sanitarna Demontaż istniejące instalacji, oraz przeniesienie wodomierza z podpiwniczenia pod scena do węzła sanitarnego. Na odcinku wewnątrz budynku przyłącze należy wykonać z rury PE fi 32 mm pod posadzka, w rurze stalowej fi 100 mm, wykonane przewiertem. Zestaw wodomierzowy w składzie dwóch zaworów odcinających fi 25 mm, zawór antyskażeniowy fi 25 mm i wodomierz skrzydełkowy fi 20 mm umieszczono w szafce wnękowej w pomieszczeniu 2. Rurociągi poziome prowadzić w posadzce, a pionowe odcinki w bruzdach - zakryte. Rurociąg pod posadzka zaizolować otulina TERMOFLEX. Instalacje zimnej wody projektuje się z rur polipropylenowych (PP) PN 10 łączonych przez zgrzewanie. Ciepła woda w kuchni podgrzewana będzie w termie elektrycznej o poj. 80 l, a w łazience przy umywalce przepływowym elektrycznym podgrzewaczem wody. Instalacje ciepłej wody projektuje się z rur polipropylenowych (PP) PN 20 stabilizowanych o połączeniach zgrzewanych. Rurociągi c. w. u. należy prowadzić po trasie równoległej do wody zimnej. Przewody ciepłej i zimnej wody rozgałęźne na podejściach do urządzeń, które będą obetonowane, zabezpieczyć karbowanymi rurami osłonowymi. Baterie zlewozmywakowe i umywalkowe projektuje się jednodżwigniowe, natomiast nad wanną bateria ścienna. Na podejściach pod armaturę montować zawory odcinające z filtrami. Instalacja kanalizacyjna - podejścia odpływowe projektuje się z rur i kształtek z nieplastifikowanego PVC do istniejących pionów kanalizacji wewnętrznej. Branża elektryczna Zdemontować instalacje elektryczną natynkową oraz podtynkową. Oprawy świetlówkowe (6 szt.) zainstalować ponownie po wykonaniu nowej instalacji. Oprawy nowo zakupione dobrać pod względem typu i wyglądu do opraw istniejących. Gniazda wtyczkowe w kuchni i łazience (IP44) zamontować na wysokości 1,0 m od podłogi. Układ pomiarowy po uzgodnieniu z Zakładem Energetycznym przenieść na zewnątrz budynku. Przywołane w dokumentacji technicznej nazwy producentów materiałów służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od tych wskazanych w dokumentacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający żąda: 1) wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Sporządzony wykaz (załącznik nr 2 do oferty) musi zawierać co najmniej dwie roboty remontowe lub modernizacyjne obiektów kubaturowych, użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł każda. Wykazane dwie roboty remontowe lub modernizacyjne obiektów kubaturowych, użyteczności publicznej muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły odbioru). 2) wykazu osób (załącznik nr 3 do oferty - potencjał kadrowy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: - w branży budowlanej wraz z dokumentami stwierdzającymi, że kierownik budowy, który będzie wykonywał zamówienie, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej na kwotę 100.000,00 zł, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) opłaconej polisy na kwotę 200.000,00 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4 do oferty); 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7) oświadczenia informującego, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 5 do oferty). 8) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gok.gminasiedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 50 zł można odebrać w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 13:30, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego (pokój dyrektora) lub przesłać pocztą.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja - remont budynku świetlicy w miejscowości Pruszyn Pieńki jest dofinansowywana ze środkow Unii Europejskiej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejsckich na lata 2007 - 2013 Działanie Odnowa i Rozwój Wsi.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- USŁUGA WDROŻENIA I PROW. PROG. ZABEZP. I ZWALCZ. SZKOD. OPARTEGO NA ZAŁOŻENIACH SYSTEMU HACCAP, USŁUG DERATYZACJI, DEZYNSEKCJI I DEZYNFEKCJI NA TEREN. ADM. PRZEZ 28 WOG W SIEDLCACH W LAT. 2025-2026
- Dostawa chłodni kontenerowej dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siedlcach
- Dostawa komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto Siedlce, uczestniczących w "Programie Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół" w roku 2024
- Dostawa paliw ciekłych dla pojazdów i maszyn Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych, w budynku Collegium Śniadeckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Kopernika 27 w Krakowie w podziale na dwie części.
- Prace remontowo - adaptacyjne oraz dostawa sprzętu do remontowanych pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy przy ul. Kolejowa 1 w Wołowie.
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.