Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-10
Kozienice: Dostawy artykułów żywnościowych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego
Numer ogłoszenia: 25899 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kozienicki , ul. Kochanowskiego 28, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 6117300, faks 48 6117306.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów żywnościowych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego; 1 Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Lubelska 50, NIP 812 12 79 749, Regon 000989353, dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze, pieczywo, ryby i przetwory rybne, nabiał, mrożonki oraz jaja kurze. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Wołos Agnieszka. 2 Placówka Socjalizacyjna PANDA w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Żeromskiego 5 NIP 812 18 23 733, Regon 001077559 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Kardasz Wiesława. 3 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Garbatce Letnisko 26-930 Garbatka Letnisko ul. H. Lewandowicz 4, NIP 812 18 19 335, Regon 673007110 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze,, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Adam Bęczkowski. 4 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Opactwie 26-922 Sieciechów, Opactwo 18, NIP 812 14 35 422, Regon 000236754 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze,, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Nowak Mariola 5 Starostwo Powiatowe w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28, NIP 812 167 80 30, Regon 670222836, dostawy produktów spożywczych. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Aneta Szczypiór..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.81.10.00-6, 03.31.10.00-2, 15.23.50.00-4, 15.51.00.00-3, 15.33.11.70-9, 03.14.25.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełnione formularze ofertowe dotyczące zadania, którego podejmuje się wykonać z cenami jednostkowymi oraz z ceną ofertową brutto za całość danej części zamówienia, o którą wykonawca się ubiega. - w przypadku ubiegania się o zamówienie spółki cywilnej należy do oferty dołączyć umowę spółki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia ujętego w umowie w przypadku, gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienicepowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Kozienicki 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2014 godzina 10:30, miejsce: Powiat Kozienicki 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28 pokój Nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy mięsa, wędlin i drobiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego; 1 Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Lubelska 50, NIP 812 12 79 749, Regon 000989353, dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze, pieczywo, ryby i przetwory rybne, nabiał, mrożonki oraz jaja kurze. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Wołos Agnieszka. 2 Placówka Socjalizacyjna PANDA w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Żeromskiego 5 NIP 812 18 23 733, Regon 001077559 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Kardasz Wiesława. 3 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Garbatce Letnisko 26-930 Garbatka Letnisko ul. H. Lewandowicz 4, NIP 812 18 19 335, Regon 673007110 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze,, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Adam Bęczkowski. 4 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Opactwie 26-922 Sieciechów, Opactwo 18, NIP 812 14 35 422, Regon 000236754 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze,, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Nowak Mariola.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy produktów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego; 1 Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Lubelska 50, NIP 812 12 79 749, Regon 000989353, dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze, pieczywo, ryby i przetwory rybne, nabiał, mrożonki oraz jaja kurze. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Wołos Agnieszka. 2 Placówka Socjalizacyjna PANDA w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Żeromskiego 5 NIP 812 18 23 733, Regon 001077559 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Kardasz Wiesława. 3 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Garbatce Letnisko 26-930 Garbatka Letnisko ul. H. Lewandowicz 4, NIP 812 18 19 335, Regon 673007110 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze,, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Adam Bęczkowski. 4 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Opactwie 26-922 Sieciechów, Opactwo 18, NIP 812 14 35 422, Regon 000236754 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze,, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Nowak Mariola 5 Starostwo Powiatowe w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28, NIP 812 167 80 30, Regon 670222836, dostawy produktów spożywczych. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Aneta Szczypiór..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Lubelska 50, NIP 812 12 79 749, Regon 000989353, dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze, pieczywo, ryby i przetwory rybne, nabiał, mrożonki oraz jaja kurze. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Wołos Agnieszka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy ryb i przetworów rybnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Lubelska 50, NIP 812 12 79 749, Regon 000989353, dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze, pieczywo, ryby i przetwory rybne, nabiał, mrożonki oraz jaja kurze. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Wołos Agnieszka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2, 15.23.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy nabiału.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego; 1 Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Lubelska 50, NIP 812 12 79 749, Regon 000989353, dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze, pieczywo, ryby i przetwory rybne, nabiał, mrożonki oraz jaja kurze. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Wołos Agnieszka. 2 Placówka Socjalizacyjna PANDA w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Żeromskiego 5 NIP 812 18 23 733, Regon 001077559 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Kardasz Wiesława. 3 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Garbatce Letnisko 26-930 Garbatka Letnisko ul. H. Lewandowicz 4, NIP 812 18 19 335, Regon 673007110 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze,, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Adam Bęczkowski. 4 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Opactwie 26-922 Sieciechów, Opactwo 18, NIP 812 14 35 422, Regon 000236754 dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze,, nabiał. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Nowak Mariola.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy mrożonek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego; 1 Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Lubelska 50, NIP 812 12 79 749, Regon 000989353, dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze, pieczywo, ryby i przetwory rybne, nabiał, mrożonki oraz jaja kurze. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Wołos Agnieszka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawy jaj kurzych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych do Jednostek organizacyjnych Powiatu Kozienickiego; 1 Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Lubelska 50, NIP 812 12 79 749, Regon 000989353, dostawy mięsa wędlin i drobiu, produkty spożywcze, pieczywo, ryby i przetwory rybne, nabiał, mrożonki oraz jaja kurze. Osoba upoważniona do składania zamówień i odbioru dostaw - Wołos Agnieszka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Łojewie"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.