Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Iwkowa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Rejonie Nr III w miejscowości Dobrociesz, Wojakowa, gmina Iwkowa, powiat brzeski, województwo małopolskie.
Numer ogłoszenia: 259009 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwkowa , Iwkowa 468, 32-861 Iwkowa, woj. małopolskie, tel. 014 68-44-010, 68-44-020, fax. 014 6844060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwkowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Rejonie Nr III w miejscowości Dobrociesz, Wojakowa, gmina Iwkowa, powiat brzeski, województwo małopolskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg w terenie górzystym, własnym sprzętem i materiałem w sezonach zimowych 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011 w REJONIE NR III o dł. 17,5 km, w miejscowościach Dobrociesz, Wojakowa. 2. Zakres robót obejmuje: utrzymanie dróg w Rejonie nr III poprzez odśnieżanie i likwidację gołoledzi w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych, w pierwszej kolejności dróg oznaczonych numerami od 1-7, w drugiej kolejności drogi oznaczone numerami od 8-16 oraz całodobowe patrolowanie - interwencyjne. Lp. Nazwa drogi Osoba upoważniona do stwierdz. wykonania usługi 1 Wojakowa - Góry - Dobrociesz Granice cała długość - do drogi powiatowej Ujanowice Liszka Wincenty 2 Dobrociesz - Nawsie cała długość Piotr Piechnik 3 Dobrociesz - Bagna od drogi powiatowej do sołtysa Zofia Szewczyk 4 Dobrociesz - Psiorki od drogi powiatowej do mostu Franciszek Czyżycki 5 Wojakowa - Słomiana od drogi powiatowej do krzyżówki Jan Krzyżak 6 Wojakowa - Piechówka od drogi powiatowej do ostatnich zabudowań Ryszard Kukla 7 Wojakowa - Rędziny cała długość Bronisław Czyżycki 8 Dobrociesz - Dolina cała długość Józef Pasionek 9 Wojakowa - Stawiska cała długość Krzysztof Motak 10 Wojakowa - Podgórki od drogi powiatowej do P. Tokarskich Maria Tokarska 11 Wojakowa - Dziołek od drogi powiatowej na długości 400 mb Zdzisław Janczyk 12 Wojakowa - Gaboń od drogi powiatowej na długości 300 mb Krystyna Filipek 13 Wojakowa - Podlipie od drogi powiatowej na długości 300 mb Danuta Sławek 14 Wojakowa - Poczekaj od drogi powiatowej do zabudowań Wiesława Jarzmik 15 Wojakowa - Słomiana Granice od krzyżówki do posesji P. Bodka Jan Bodek 16 Wojakowa - Las od drogi powiatowej do posesji P.Jajeśnicy Leonard Jajeśnica Odśnieżanie i likwidację gołoledzi należy prowadzić: - na polecenie Wójta Gminy, Kierownika Referatu BOŚGKiRG lub Inspektora ds. drogownictwa (dotyczy odśnieżania i likwidacji gołoledzi). - bez polecenia w/w osób jeżeli luźna warstwa pokrywy śnieżnej na drodze przekracza 10 cm i nadal trwają opady śniegu lub wieje wiatr sprzyjający tworzeniu się zasp (dotyczy odśnieżania), - bez polecenia w/w osób jeżeli występuje zjawisko gołoledzi (dotyczy posypki) w szczególności na wzniesieniach, zakrętach, skrzyżowaniach, zjazdach, podjazdach, miejscach mało widocznych i innych niebezpiecznych dla ruchu odcinkach dróg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wymagania dotyczące sprzętu: Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadanie dwóch ciągników, z pługiem zawieszanym czołowo przygotowanych do odśnieżania w tym jednego ciągnika przygotowanego również do posypki, oraz pługa wirnikowego. Dodatkowo można zastosować - w miejscach (odcinkach) gdzie jest to możliwe - odśnieżanie lub posypkę samochodem ciężarowym. Opisany sprzęt ma być wyposażony w łańcuchy na koła, linki holownicze, łopaty oraz odpowiednio oznakowany zgodnie z przepisami ruchu drogowego. 3. Wymagania dotyczące posypki: Posypka dróg materiałem uszorstniającym bez dodatku środków chemicznych, jedynie w szczególnych przypadkach na polecenie Zamawiającego dopuszczalne jest ich stosowanie. Pełne zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiału do posypki wystarczającej na cały sezon zimowy jest w gestii Wykonawcy. 4. Sposób potwierdzania wykonanych robót Osoby wymienione w pkt I ppkt 1.1 będą stwierdzać (w tzw. raportach dnia), że prace zostały wykonane zgodnie w określonym terminie. 5. Płatności Ustala się, że faktury będą wystawianie jeden raz w miesiącu, za wykonane roboty w miesiącu poprzedzającym miesiąc wystawienia faktury, załączając do niego dokumentację rozliczeniową wykonanej pracy (tzw. raporty dnia). Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy wg. wystawionej faktury w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania. Dokumentacja rozliczeniowa wykonanej pracy (tzw. raport dnia), ma być przedstawiona Zamawiającemu na każde żądanie. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy , w tym oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1. Formularz ofertowy - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 3. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - zał. Nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca -wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał lub miał zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do sprzętu wymienionego w Specyfikacji. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg wzoru zał. nr 5 do SIWZ. 7. Pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2. Wykonawca mający siedzibę lub zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX 4 SIWZ, dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument lub dokumenty o których mowa w pkt. 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , natomiast dokument lub dokumenty o których mowa w pkt 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605, z 2006r.) stosuje się odpowiednio . 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Oferta winna zawierać dokumenty określone w pkt. IX 2, IX 4 SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć część robót podwykonawcom musi określić dokładną nazwę podwykonawcy oraz dokładny zakres robót powierzonych mu do wykonania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwkowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Iwkowej 32-861 Iwkowa 468.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy w Iwkowej, 32-861 Iwkowa 468, (wejście A), sekretariat - pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, w przypadku o którym mowa w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
INNE PRZETARGI IWKOWA
więcej: przetargi IWKOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o. w Tychach
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.