Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-28
Żywiec: KRS/07
Numer ogłoszenia: 259018 - 2007; data zamieszczenia: 28.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Żywieckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., ul. Zamkowa 14, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 4751130, 4751140, 38, fax 033 4751150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.zywiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KRS/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ulicy Południowej w Żywcu Zakres rzeczowy zadania obejmuje: Przygotowanie placu budowy. Budowę trzech segmentów wielorodzinnego budynku mieszkalnego segment 3,4, i 5 do indywidualnego wykończenia zgodnie z dokumentacją projektową P.B-W., przedmiarami robót i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 16.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 150 tysięcy złotych w następujących formach; pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem piniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty zgodnie z ustawą Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z dnia 9 listopada 2000 roku. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien dysponować osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, dysponować osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót z zakresu instalacji i sieci wodociągowych kanalizacyjnych, cieplnych i elektrycznych, dysponować osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót z zakresu dróg i ulic, Osoby ww muszą należeć do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca winien posiadać niezbędne doświadczenie i wiedzę w realizacji zamówień o podobnym charakterze. Musi wykazać i udowodnić zrealizowanie przynajmniej 1 go zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia dla budownictwa mieszkaniowego lub zamieszkania zbiorowego o wartości brutto minimum 1,35 miliona złotych i kubaturze nie mniejszej niż 2,5 tysiąca metrów przestrzennych. Musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Musi udowodnić, że wielkość jego obrotów w poprzednim roku nie była niższa niż 4,5 miliona złotych. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi: przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii; w załączniku oferty p.n. Potencjał kadrowy wykazać osoby, o których mowa w pkt. 4.2.1. a d SIWZ, przedłożyć kserokopie uprawnień budowlanych osób wymienionych w zał. Potencjał Kadrowy przedłożyć kserokopie dowodów przynależności osób wymienionych w zał. Potencjał kadrowy do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, w załączniku oferty p.n. Wykaz wykonanych zamówień o podobnym charakterze wykazać wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane. Patrz wymogi w punkcie 4.2.1.f. SIWZ przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień okresie ostatnich trzech lat przedłożyć sprawozdanie finansowe za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli podlegało ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - należy przedłożyć odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności. przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którymej wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków oraz wykazywanych obrotów na rachunku za okres ostatnich 6-ciu miesięcy; wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. przedłożyć oświadczenia: z art.44 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz z art.24 ust.1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp o braku przesłanek wymienionych w ww. punktach, skutkujących wykluczeniem z postępowania; przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; przedłożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; przedłożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dotyczy przypadku składania oferty przez podmiot zbiorowy. Dokumenty, o których wyżej mowa należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem, podpisami przez osoby mające reprezentację do podpisywania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. okres rękojmi - 5
- 3. termin wykonania - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.zywiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żywieckie Towaqrzystwo Budownictwa Spłecznego Spółka z o.o. 34-300 Żywiec, ul.Zamkowa 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Żywieckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. 34-300 Żywiec, ul.Zamkowa 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 28.02.2008.
INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Gilowice - budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Widokowej w Gilowicach
- Pozimowe remonty dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2025 r.
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa, przebudowa, remont dróg na terenie Gminy Raciążek"
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko-Orlik 2012 w Rynie
- Modernizacja zejścia na plażę nr 21 w Jastrzębiej Górze
- Budowa zbiornika podziemnego wody pitnej w msc. Sędek, gm. Łagów
- Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Beskidzkiej wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.