To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-28
Opole: Dostawy produktów: z przemiału ziarna, jaj, wody mineralnej
Numer ogłoszenia: 259019 - 2007; data zamieszczenia: 28.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 232433 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Opolu, ul. Sądowa, 45-033 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4545647, fax 077 4539741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów: z przemiału ziarna, jaj, wody mineralnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są bieżące dostawy produktów: wytwarzanych z przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych, jaj oraz wody mineralnej na potrzeby Aresztu Śledczego w Opolu. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 (poniżej 137 000 euro).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Kod CPV wg słownika 2008: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 01.24.20.00 - Jaja Oryginalny kod CPV: 15.98.12.00 - Gazowane wody mineralne Kod CPV wg słownika 2008: 15.98.12.00 - Gazowane wody mineralne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 36630 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Produkty z przemiału ziarna.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'KUFEL ANDRZEJ FIRMA HANDLOWA "EKKA" '
jakie przetargi wygrała firma
'KUFEL ANDRZEJ FIRMA HANDLOWA "EKKA" '
- EKKA Firma Handlowa Andrzej Kufel, ul. Czerniejewska 2B, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 34230.00
- Oferta z najniższą ceną: 34230.00 / oferta z najwyższą ceną: 40222.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawy wody mineralnej.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe APC-AGRA Glapiński Sp. jawna, ul. Budowlanych 4A, 45-005 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2400.00
- Oferta z najniższą ceną: 2400.00 / oferta z najwyższą ceną: 2400.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa wzorcowania sprzętu medycznego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn. "Przebudowa i remont obiektów mostowych na terenie zespołu pałacowo - parkowego w Mosznej" oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- [D/92/2024] Dostawa kalendarzy z logo UO dla pracowników.
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 50 im. Królowej Jadwigi w Warszawie na 2025r
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 11 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 4 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 17 im. Krasnala Hałabały w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.