eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻurominNa dostawę odzieży ochronnej BHP i obuwia profilaktycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Żuromin: Na dostawę : odzieży ochronnej BHP i obuwia profilaktycznego.
Numer ogłoszenia: 259020 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 56, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6572201, faks 0-23 657 29 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-zuromin.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę : odzieży ochronnej BHP i obuwia profilaktycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią dostawy odzieży ochronnej BHP (tzw. mundurki i fartuchy dla personelu medycznego szpitala) i obuwia profilaktycznego, które będą dostarczane SPZZOZ w Żurominie przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy ,a wyszczególnione są w Załączniku nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.83.10.00 - Obuwie z metalowymi ochraniaczami na palce .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1). nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo Zamówień Publicznych . 2). spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. 3). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 4). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7). spełniają warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 8). W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VII. 9).Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie zawartych w ofercie dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców wraz z ofertą załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2). Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 3. 3). Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 4. 4). Oświadczenie potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków , opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne . 5). Formularz cenowy, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6) Karta techniczna tkaniny. 8). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo dotyczące ustanowienia pełnomocnika do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-zuromin.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ 09-300 Żuromin, ul. Szpitalna 56 tel. (023) 657 22 01 tel./fax (023)657 29 82 w pokoju zaopatrzenia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żurominie, 09-300 Żuromin, ul. Szpitalna 56 w sekretariacie 19.12.2008r. do godz. 9 00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzieży ochronnej BHP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mundrki damskie i męskie dla personelu medycznego szpitala w ilości około 320 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obuwie profilaktyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty profilaktyczne skórzane z krytym czubkiem, cholewa perforowana na spodach przeciwpoślizgowych z profilem ortopedycznym,, meskie i damskie w ilości około 400 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.