eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn.Rozbudowa kompleksu budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy Pl.Dąbrowskiego 2 w Płocku- etap II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-04

Płock: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn.Rozbudowa kompleksu budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy Pl.Dąbrowskiego 2 w Płocku- etap II.
Numer ogłoszenia: 259038 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224400 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn.Rozbudowa kompleksu budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy Pl.Dąbrowskiego 2 w Płocku- etap II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie przedmiotu zamówienia na wykonanie remontu wewnętrznego i zewnętrznego budynku Instytutu Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy PL. Dąbrowskiego 2. Program funkcjonalno-użytkowy należy przygotować w oparciu o: a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. nr 202, poz. 2072), b) rozporządzenia z dnia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130. poz. 1389) Program funkcjonalno - użytkowy , służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych i powinien zawierać: - stronę tytułową, - część opisową, - część informacyjną. Część opisowa powinna zawierać opis ogólny przedmiotu zamówienia i opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, które należy określić podając odpowiednio: - charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych, - aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia, - ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe. Wymagania zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia należy określić podając wymagania dotyczące: architektury, konstrukcji, instalacji, wykończenia, wyposażenia budowlano-instalacyjnego, określając dla nich cechy obiektu dotyczące rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i wskaźników ekonomicznych oraz warunki wykonania i odbioru robót budowlanych odpowiadające zawartości specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Natomiast część informacyjna winna zawierać: - dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia inwestycyjnego z wymogami wynikającymi z odrębnych przepisów, - przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego, - inne informacje obejmujące dokumenty, oświadczenia niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych, w szczególności kopię mapy zasadniczej, zalecenia konserwatorskie konserwatora zabytków, inwentaryzacje lub dokumentację obiektów budowlanych itp. Obliczenie wartości zamówienia w oparciu o program f-u powinno być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. oraz art. 32 ust. 3 ustawy pzp. Kosztorys wskaźnikowy który będzie podstawą ogłoszenia przetargu publicznego powinien być podzielony na części obejmujące branże. Obliczenie wartości zamówienia dla omawianego postępowania powinno obejmować sumę: - kosztów planowanych prac projektowych, - kosztów robót budowlanych i (jeżeli są przewidywane) - wartości robót uzupełniających. Należy również wykonać harmonogram rzeczowo-finansowy z uwzględnieniem wszelkich kosztów związanych z realizacją inwestycji. Pozycje w harmonogramie dotyczące robót budowlanych należy rozbić z podziałem na poszczególne branże i rodzaje robót. Dokumentację należy wykonać w oparciu o wytyczne niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Zakres prac, które należy uwzględnić w dokumentacji dotyczące obiektu przy Pl. Dąbrowskiego 2: prace budowlane związane z remontem fundamentów i murów zewnętrznych elewacji segmentu wschodniego, południowego i zachodniego, wykonanie nowego poszycia dachu nad Akademickim Liceum Ogólnokształcącym, remont pomieszczeń piwnicy w segmencie południowym, adaptacja pomieszczeń parteru na archiwum w segmencie zachodnim, remont łazienek w segmencie południowo-zachodnim, remont i adaptacja pomieszczeń skrzydła południowego na aktualne potrzeby Uczelni, remont i modernizacja chodników wokół obiektu od strony południowej i zachodniej, wymiana istniejącego przyłącze zewnętrznego kanalizacji ściekowej. Przyjęte rozwiązania muszą uwzględniać potrzeby Zamawiającego i odpowiadać będą wiedzy technicznej, obowiązującym normom i przepisom techniczno-budowlanym. Wykonawca zobowiązany jest do omówienia i uzgodnienia z Zamawiającym wstępnej fazy rozwiązań projektowych i materiałowych oraz uzyskać ich akceptację. W trakcie przygotowania dokumentacji należy wziąć pod uwagę fakt, że obiekt ten znajduje się w strefie objętej ochroną Miejskiego Konserwatora Zabytków i został wpisany do rejestru zabytków jako element zespołu urbanistyczno-architektonicznego i warstw kulturowych miasta Płocka pod nr. 51/182/59W w dniu 16.11.1959r. Z tego powodu w czasie przygotowania dokumentacji należy brać to pod uwagę. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za stan techniczny obiektów. Wykonawca przeprowadzi zadania objęte niniejszym zamówieniem wyłącznie na własną odpowiedzialność. Zaleca się, aby Wykonawca: - dokonał wizji lokalnej obiektu, celem pozyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. - zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być pomocne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wykaz szczegółowy prac budowlanych remontu obiektu przy PL. DĄBROWSKIEGO 2 1.Prace budowlane związane z remontem fundamentów i murów zewnętrznych elewacji Remont polega na wykonaniu wykopów, oczyszczeniu ścian fundamentowych, wykonaniu izolacji poziomej iniekcyjnej. Remont elewacji polega na skuciu tynków, naprawy uszkodzonych murów, wykonaniu tynków w systemie np. schomburg. Powierzchnia ścian 1846 m2 + 416 m2 fundamenty = 2262 m2 2.Wykonanie nowego dachu nad Akademickim Liceum Ogólnokształcącym Demontaż istniejącego poszycia dachu. Naprawa konstrukcji więźby dachowej, wymurowanie kominów wentylacyjnych, wykonanie obróbek blacharskich i ułożenie dachówki lub blachodachówki. Powierzchnia dachu: 439 m2 3.Remont pomieszczeń piwnicy. Wykonanie posadzek betonowych i izolacji przeciw wilgociowych, wykonanie tynków, wymiana drzwi, ułożenie gresów, malowanie. Powierzchna całkowita: 450 m2 4.Adaptacja pomieszczenia na archiwum. Drobne roboty budowlano malarskie, wymiana drzwi wejściowych, zakup i montaż regałów jezdnych Adaptacja pomieszczenia 54 m2 Regały 800 m2 powierzchni czynnej 5.Remont łazienek Powierzchnia 40m2 Wymiana kabin i drzwi Wymiana armatury Częściowa wymiana instalacji wod-kan 6.Remont pomieszczeń Instytutu Matematyki oraz pomieszczeń administracji ok. 960m2 Wymiana posadzek Wymiana drzwi i ościeżnic Remont klatki schodowej Wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia Wykonanie sieci strukturalnych niskoprądowych Wykonanie instalacji wod-kan Roboty malarskie 7.remont i modernizacja chodników wokół obiektu od strony południowej i zachodniej 220 m2 8.wymiana istniejącego przyłącze zewnętrznego kanalizacji ściekowej 30mb Uwaga! w zakres zadania wchodzi również wykonanie inwentaryzacji tej części obiektu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uczestniczenia Wykonawcy w pracach komisji przetargowej zmierzającej do wyłonienia wykonawcy dokumentacji projektowej i robót, w szczególności poprzez odpowiadanie na zapytania Wykonawców dotyczące przetargu. Przedmiot zamówienia Wykonawca winien dostarczyć jednorazowo w komplecie, wraz z oświadczeniem iż przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z umową, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami i obowiązującymi przepisami oraz został wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Potwierdzeniem odbioru kompletnej dokumentacji będzie protokół zdawczo-odbiorczy. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zezwolił na rozporządzenie przedmiotem zamówienia bez ograniczenia i zrzeka się dochodzenia z tego tytułu swoich praw majątkowych (forma oświadczenia). Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego, a koszt nadzoru zawarty jest w oferowanej cenie. Opracowany program funkcjonalno-użytkowy wraz z wszelkimi uzgodnieniami wynikającymi w trakcie postępowania należy przekazać w ilości 2 egzemplarzy dla Inwestora i niezbędnej ilości wymaganej dla opracowania na jej podstawie dokumentacji projektowej i uzyskania odpowiednich pozwoleń, uzgodnień. Opracowanie należy przygotować również w wersji elektronicznej (AutoCad, PDF) i przekazać na płycie CD. Opracowanie dotyczące harmonogramu oraz planowanych kosztów prac projektowych i kosztów planowanych robót budowlanych należy złożyć w 2 egz. w formie pisemnej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (Excel, Norma Pro)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez z Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 ,działanie 7.2-Infrastruktura służąca edukacji..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KKAD Tomasz Kocemba, ul.Siewna 23b/26, 31-231 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26063,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17577,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17577,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.