Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-10
Gąbin: Dostawy mięs i produktów mięsnych drobiowych
Numer ogłoszenia: 259062 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Koszelewie , Koszelew 2, 09-530 Gąbin, woj. mazowieckie, tel. 024 2675151, 2675153, faks 024 2675168.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskoszelew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięs i produktów mięsnych drobiowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy o wartości powyżej 14000 EURO a poniżej kwot określonych w rozporządzeniu wydanym na pdstawie art.11 ust.8 Ustawy Pzp mięs i produktów mięsnych drobiowych. Kurczak 1800 kg Skrzydła 300 kg Filet 250 kg Udo 700 kg Wątróbki drobiowe 200 kg Pieczeń typu Tyrolska 100 kg Pieczeń drobiowa 150 kg Porcje rosołowa 150 kg Parówki 120 kg Wędlina gr. z indyka 80 kg Rolada drobiowa 200 kg Szynka drobiowa 200 kg Polędwica drobiowa 150 kg Kiełbasa biała 300 kg Pasztet drobiowy 350 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 364.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie następującego dokumentu: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie na podstawie art.22 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na druku stanowiącym załącznik Nr3 do SIWZ). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo Zamówień publicznych (na druku stanowiącym załącznik Nr3 do SIWZ). 3. Dysponują środkiem transportu przystosowanym do przewozu asortymentu będącego przedmiotem zamówienia. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Inspektora Weterynarii o dopuszczenie środka transportu będącego w dyspozycji wykonawcy do przewozu artykułów które są przedmiotem zamówienia 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art.22 ust.1 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych (na druku stanowiącym załącznik Nr3 do SIWZ). 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego . Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust.1 pkt.4 w związku z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (na druku stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Spełnią pozostałe wymogi stawiane w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany druk oferty ( zał. nr1 do SIWZ ) i formularz cenowy (odpowiednio zał. nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone: w art.22 ust.1, p.1-3, i nie jest wykluczony na podstawie art.22 ust.1 p.4 w związku z art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 3 do SIWZ). d) decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Inspektora Weterynarii o dopuszczeniu środka transportu będącego w dyspozycji Wykonawcy do przewozu artykułów, które są przedmiotem zamówienia. e) zaakceptowany projekt umowy (zał. Nr4 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskoszelew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Koszelewie Koszelew2 09-530 Gąbin powiat płocki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Koszelewie, Koszelew 2 gm. Gąbin w pokoju SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GĄBIN
więcej: przetargi GĄBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 90 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dostawa mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich wieprzowych, wołowych i drobiowych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego we Wrzącej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.