Og³oszenie z dnia 2006-05-17
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi Gdynia: ca³oroczne oczyszczanie dróg miasta Gdyni w rejonie I, w latach 2006-2008 Czy niniejsze zamówienie jest objête zakresem Porozumienia w sprawie zamówieñ rz±dowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiaj±cego: Prezydent Miasta Gdyni, do kontaktów: Maciej Karmoliñski, Al. Marsza³ka Pi³sudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6688570, fax 058 6209798, e-mail: umgdynia@gdynia.pl, www.gdynia.pl. 2) Adres, pod którym mo¿na uzyskaæ dalsze informacje: UM Gdynia Wydzia³ Gospodarki Komunalnej, Jerzy Kwiatek, Al. Zwyciêstwa 96/98, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 668-83-35, fax 058 662-28-41, e-mail: wydz.gosp.komunalnej@gdynia.pl, www.gdynia.pl. 3) Adres, pod którym mo¿na uzyskaæ dokumentacjê: UM Gdynia Wydzia³ Gospodarki Komunalnej, Jerzy Kwiatek, Al. Zwyciêstwa 96/98, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 668-83-35, fax 058 662-28-41, e-mail: wydz.gosp.komunalnej@gdynia.pl, www.gdynia.pl. 4) Adres, na którym nale¿y przes³aæ oferty/wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: Urz±d Miesta Gdyni Wydzia³ Gospodarki Komunalnej Kancelaria Ogólna pok. nr 8, Jerzy Kwiatek, Al. Marsza³ka Pi³sudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 668-83-35, fax 058 662-28-41, e-mail: wydz.gosp.komunalnej@gdynia.pl, www.gdynia.pl. 5) Rodzaj zamawiaj±cego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na us³ugi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ca³oroczne oczyszczanie dróg miasta Gdyni w rejonie I, w latach 2006-2008. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ca³oroczne utrzymanie dróg Gdyni w latach 2006-2008 obejmuj±ce: utrzymanie zimowe, sprz±tanie pozimowe, oczyszczanie letnie, likwidacjê skutków zdarzeñ losowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, us³ug lub miejsce dostaw: Gmina Miasta Gdyni. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Us³ugi sprz±tania ulic Kod CPV wg s³ownika 2008: 90.61.10.00 - Us³ugi sprz±tania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Us³ugi zamiatania ulic Kod CPV wg s³ownika 2008: 90.61.20.00 - Us³ugi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Us³ugi od¶nie¿ania Kod CPV wg s³ownika 2008: 90.62.00.00 - Us³ugi od¶nie¿ania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Us³ugi usuwania oblodzeñ Kod CPV wg s³ownika 2008: 90.63.00.00 - Us³ugi usuwania oblodzeñ 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podzia³ zamówienia na czê¶ci: Nie. 1.10) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia 2.1) Ca³kowita warto¶æ lub zakres zamówienia: Powy¿ej 130.000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mog± byæ wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczêcia: 01.08.2006; data zakoñczenia: 31.10.2008;
III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 80.000 PLN. 1.2) G³ówne war. finans. i p³atno¶ci i/lub odwo³. do odp. przepisów: Fakturowanie miesiêczne.P³atno¶æ w terminie 21 dni od z³o¿enia faktury. 1.3) Forma prawna, jak± musi przyj±æ grupa dostawców, wykonawców lub us³ugodawców, której udzielono zamówienia: Ustanowienie pe³nomocnika w przypadku sk³adania oferty wspólnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy, dostawcy lub us³ugodawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz. 177, z pó¼n. zmianami), spe³niaj±cy warunki i wymagania okre¶lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówieñ publicznych tj. 1 Posiadanie zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów (kody: 20 03 03, 15 02 02, 15 02 03, 16 81 02). 2. Posiadanie zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie odbierania odpadów komunalnych (kody: 20 03 03) od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci na terenie gminy Gdynia. 3. Realizacja us³ug w zakresie sta³ego, zimowego utrzymania dróg ( o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 50 km w terenie zurbanizowanym) wraz z ca³odobowym dy¿urem (przez ³±cznie min. 6 m-cy , na ³±czn± kwotê nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto) w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. 4. Realizacja us³ug w zakresie sta³ego letniego mechanicznego oczyszczania dróg o powierzchni nie mniejszej ni¿ 500 000 m2 miesiêcznie, w terenie zurbanizowanym (przez ³±cznie min. 10 m-cy, , na ³±czn± kwotê nie mniejsz± ni¿ 600 000 z³ brutto), w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. 5. Posiadanie lub dostêp do wymaganej, minimalnej ilo¶ci sprawnego sprzêtu dla obs³ugi rejonu - zgodnie z poni¿szym wykazem: - P³ugo-posypywarko-solarka - 9 szt. - P³ugo-posypywarka - 3 szt. - P³ug klinowy lub wirnikowy - 1 szt. - Zamiatarka mechaniczna ci±gniona - 1 szt. - Zamiatarka mechaniczna samojezdna - 2 szt. - Polewarka - 1 szt. - £adowarka samojezdna - 1 szt. - Wytwornica solanki - 1 szt. - Ci±gnik z wymiennym osprzêtem - w±ski p³ug (lub sprzêt równowa¿ny funkcjonalnie) - 3 szt. Szczegó³owe wymagania dla sprzêtu - zgodnie z opisem SIWZ, Rozdzia³ II pkt 6 6. Dysponowanie od dnia rozpoczêcia realizacji zamówienia - Baza terenowa - 1 szt. - Zaplecze warsztatowe - 1 szt. Szczegó³owe wymagania dla bazy i zaplecza- zgodnie z opisem SIWZ, Rozdzia³ II pkt 6 7. Dysponowanie osobami: - kadra kierownicza (dyspozytor) - minimum 2 osoby dla obs³ugi rejonu - personel techniczny (kierowcy i operatorzy sprzêtu) - posiadaj±cy wymagane uprawnienia do obs³ugi sprzêtu i kierowania pojazdami - minimum 20 osób dla obs³ugi rejonu 8. Wskazanie zakresu us³ug planowanych do powierzenia podwykonawcom. 9. Wyposa¿enie w urz±dzenia do monitorowania pracy sprzêtu i ¶rodki ³±czno¶ci radiowej (zgodnie z opisem Rozdzia³ II pkt.1 ppkt 1.3 i 1.4 SIWZ) w terminie 2-ch miesiêcy od podpisania umowy. 10. Wykazanie obrotów Wykonawcy w 2 latach w okresie ostatnich 3 lat obrotowych na poziomie rocznie minimum 1,5 mln. z³. 11. Posiadanie przez Wykonawcê na podstawowym rachunku bankowym ¶rodków finansowych w wysoko¶ci min. 100 000 z³ lub zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci min. 100 000 z³. 12. Posiadanie w chwili podpisania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 1 000 000 z³ sumy ubezpieczenia. 13. Zarejestrowana dzia³alno¶æ gospodarcza. 14. Niekaralno¶æ wynikaj±ca z art. 24, ust. 1, pkt. 4 - 9. 15. Niezaleganie z op³acaniem op³at i podatków. 16. Niezaleganie z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne. 17. Wniesienie wadium w wysoko¶ci: 80 000 z³. 18. Dla wykonawców wystêpuj±cych wspólnie ustanowienie pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 2. Decyzja wydana na podstawie ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. nr 62, poz. 628 z pó¼ñ. zmianami). 3. Decyzja wydana na podstawie ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach z dnia 13 wrze¶nia 1996r. (Dz.U. nr 236, poz. 2008 z pó¼n. zmianami). 4. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, okre¶laj±ce zakres us³ug wymagaj±cych zezwoleñ opisanych w punktach 2 i 3 powy¿ej, przewidzianych do wykonania przez poszczególnych partnerów. 5. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4 - 8 Ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed terminem sk³adania ofert. 8. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem op³at i podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 m-ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 9. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 10. Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium. 11. Dokument stwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. 2.1.2) Zdolno¶æ ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Bilans wraz z rachunkiem zysków i strat lub w przypadku Wykonawców niezobowi±zanych do sporz±dzania bilansu inne dokumenty okre¶laj±ce obroty, zysk oraz zobowi±zania i nale¿no¶ci - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres. 2. Informacja banku, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 - miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca udokumentuje zawarcie umowy ubezpieczenia. 2.1.3) Zdolno¶æ techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz zrealizowanych us³ug w zakresie w zakresie sta³ego, zimowego utrzymania dróg (o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 50 km w terenie zurbanizowanym) wraz z ca³odobowym dy¿urem (przez ³±cznie min. 6 m-cy, na ³±czn± kwotê nie mniejsz± ni¿ 1 000 000 z³ brutto), w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, oraz dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi wymienione powy¿ej zosta³y wykonane nale¿ycie. 2. Wykaz zrealizowanych us³ug w zakresie sta³ego letniego mechanicznego oczyszczania dróg o powierzchni nie mniejszej ni¿ 500 000 m2 miesiêcznie, w terenie zurbanizowanym (przez ³±cznie min. 10 m-cy, na ³±czn± kwotê nie mniejsz± ni¿ 600 000 z³ brutto), w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, oraz dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi wymienione powy¿ej zosta³y wykonane nale¿ycie. 3. Wykaz sprzêtu (posiadanie lub dostêp) do obs³ugi rejonu. 4. O¶wiadczenie Wykonawcy o dysponowaniu od dnia rozpoczêcia realizacji zamówienia: - baz± - zapleczem warsztatowym spe³niaj±cymi wymagania SIWZ Rozdzia³ II pkt 6. 5. Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje i które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj±cych wymagane uprawnienia. 6. Wykaz zakresu us³ug planowanych do powierzenia podwykonawcom. 7. O¶wiadczenie dotycz±ce wyposa¿enia w urz±dzenia do monitorowania przebiegu pracy sprzêtu i ¶rodki ³±czno¶ci radiowej. 3) Specyficzne warunki dotycz±ce zamówieñ na us³ugi 3.1) Czy ¶wiadczenie us³ugi zastrze¿one jest dla okre¶lonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne bêd± zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano ju¿ kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcze¶niejsze publikacje dotycz±ce tego samego zamówienia 1.3.1) Wstêpne og³oszenie informacyjne dotycz±ce tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcze¶niejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostan± zapr. do sk³ad. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiaj±cego: EZP - 340/61/UG/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostêpne do 03.07.2006, cena - 25 PLN. Warunki i sposób p³atno¶ci: w kasie Urzêdu Miasta lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: 04.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Wys³anie zaproszenia do sk³adania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybli¿ona data: 3.5) Jêzyk lub jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski. 3.6) Termin zwi±zania ofert±: liczba dni: 60 od ostat. term. sk³ad. ofert. 3.7) Warunki dotycz±ce otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upowa¿nione do obecno¶ci podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.07.2006, godzina 10:00, UM Gdynia, Wydzia³ Gospodarki Komunalnej Al. Zwyciêstwa 96/98, pok. nr 102 Gdynia.
VI.1) Czy publikacja og³oszenia jest nieobowi±zkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazaæ, czy zamówienie ma charakter powtarzaj±cy siê okresowo oraz podaæ przybli¿one terminy publikacji kolejnych og³oszeñ: Zamówienie ma charakter okresowy. Nastêpne zamówienie za ok . 2,5 roku. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze ¶rodków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wys³ania og³oszenia: 10.05.2006.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- ¦wiadczenie us³ug wykonawstwa, doradztwa i recenzowania w projekcie - badania ekotoksykologiczne
- Program Opieki Medycznej dla Pracowników i ich Rodzin Morskiego Instytutu Rybackiego - Pañstwowego Instytutu Badawczego
- Zakup kubków reklamowych
- Us³ugi szkoleniowe w zakresie wsparcia osób z niepe³nosprawno¶ciami i szczególnymi potrzebami oraz us³ugi w zakresie opr. procedur dot. dostêpno¶ci architekt., info.-komunikacyjnej i cyfrowej AMW
- Budowa systemu klimatyzacji w audytorium budynku nr 600 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont stalowych s³upów i elementów odwodnienia zadaszenia Placu Targowego oraz ¿elbetowych s³upów podziemnej kondygnacji Hali P³askiej
wiêcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie sprz±tania pomieszczeñ biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o. w Tychach
- Pozimowe oczyszczanie jezdni i chodników z piasku oraz odchwaszczanie chodników na terenie Gminy Puck.
- "Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku w budynkach oraz terenach przyleg³ych do nieruchomo¶ci Gdañskiej Infrastruktury Spo³ecznej Sp. z o.o."
- BIE¯¡CE UTRZYMANIE ZIELENI ORAZ SPRZ¡TANIE W CI¡GU DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY GNIEW
- Us³ugi w zakresie konserwacji pokryæ dachowych oraz bie¿±cego usuwania awarii w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
wiêcej: Us³ugi sprz±tania ulic »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.