Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-30
Wrocław: Remont II piętra , klatki schodowej i dachu papowego - uszczelnienie dachu w budynku D.S. Parytet AM przystosowujący pomieszczenia i klatkę schodową domu studenckiego do funkcji administracyjno- biurowych we Wrocławiu przy ul. Parkowej 34.
Numer ogłoszenia: 259088 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont II piętra , klatki schodowej i dachu papowego - uszczelnienie dachu w budynku D.S. Parytet AM przystosowujący pomieszczenia i klatkę schodową domu studenckiego do funkcji administracyjno- biurowych we Wrocławiu przy ul. Parkowej 34..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont II piętra , klatki schodowej i dachu papowego uszczelnienie dachu w budynku D.S. Parytet AM przystosowujący pomieszczenia i klatkę schodową domu studenckiego do funkcji administracyjno- biurowych we Wrocławiu przy ul. Parkowej 34. Stan istniejący: Puste pomieszczenia po domu studenckim są mocno wyeksploatowane - zdewastowane, nie nadają się do użytkowania, dach papowy przecieka. Zakres prac do wykonania: - skucie nierówności betonu 61,70 m2 - wykucie z muru ościeżnic drewnianych 20,0 szt. - transport i wywiezienie gruzu 15,37 m3 - posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych 251,86 m2 - posadzki płytek wraz z izolacją 26,20 m2 - malowanie ścian i sufitów 1252,43 m2 - remont stolarki okiennej 150,23 m2 - malowanie drzwi wejściowych 2szt.-l 1,52 m2 - dostawa i montaż drzwi wewnętrznych 9szt.-16,20m2 - remont dachu papowego 3 8,00 m2 - remont stopni klatki schodowej 81,93 m2 - roboty elektryczne 46 szt. opraw - roboty sanitarne 7szt .biały montaż 17 szt. grzejników -l szt. kuchnia gazowa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: . Kwota wadium wynosi 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy i 00/ 100 PLN) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego: BZ WBK S.A. 16 O/ Wrocław 72109024020000000630000428 b) w poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wniesienia wadium w jednym ze sposobów wymienionych powyżej w pkt. b-e, należy zaznaczyć w ofercie, czy dokument taki zamawiający ma zwrócić Wykonawcy. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w siedzibie Zespołu ds. Zamówień Publicznych AM we Wrocławiu, ul. Mikulicza - Radeckiego nr 5, 50-368 Wrocław pokój 221, przed terminem wyznaczonym do składania ofert za potwierdzeniem złożenia 5. Kopię potwierdzenia wpłaty wadium na konto zamawiającego należy załączyć do złożonej oferty. Oferty bez dowodu wniesienia wadium nie będą rozpatrywane. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy terminie wyznaczonym w umowie (7 dni po podpisaniu umowy ). c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zwrot wadium nastąpi w trybie przepisu art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia po sprawdzeniu czy Oferent : - nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 i art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność w branży budowlanej i elektrycznej - posiada pracowników z uprawnieniami budowlanymi, elektrycznymi i sanitarnymi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zapewni kierownika robót z uprawnieniami i doświadczeniem zawodowym w branży budowlanej , elektrycznej i sanitarnej -posiada Polisę OC od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17.04.2002 r obowiązkowego dla grupy zawodowej architektów i budownictwa, na podstawie której regulowane będą należności za wyrządzone szkody do kwoty 50.000,00 EURO. - posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia przy założeniu iż zapłata za wykonane zlecenie, może być dokonana po odbiorze końcowym. - udzieli co najmniej 5 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane, elektryczne i sanitarne a na użyte materiały gwarancji producenta - wykaże, że wykonał min 3 podobnych zleceń w ciągu ostatnich 3 lat, - załączy podpisany projekt umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -. Oświadczenie oferenta, że: nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz , że spełnia wymagania określone w art. 22 - wzór oświadczenia - załącznik nr do SIWZ -. Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie, że oferent nie zalega z płatnościami w ZUS i US lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie płatności na raty, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert. - Wykaz zrealizowanych zleceń o podobnym zakresie (min. 3), wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, - Imienne przedstawienie kierownika robót z uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamowień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok. 221.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok. 221.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
- SZP/242-257/2024 Zakup nowej subskrypcji oprogramowania do backupu na rok 2025.
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Świadczenie usług ochrony obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonyw. obsł. techn. instal. i urządz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urządz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2025 r.
- DOSTAWA SPRZĘTU AGD DLA WYDZIAŁU NAUK HISTORYCZNYCH I PEDAGOGICZNYCH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-237/2024 Częściowy remont i konserwacja elewacji zachodniej budynku Politechniki Wrocławskiej w Jeleniej Górze przy pl. Piastowskim 25
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- Budowa żłobka w Chwaszczynie w ramach programu Maluch + (w formule zaprojektuj i wybuduj)
- "Utworzenie żłobka gminnego w m. Sławno"
- Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym w Goleniowie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.