Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-04
Gdańsk: PRZETARG NIEOGRANICZONY
na rozbudowę istniejącego systemu cyfrowej łączności radiowej DMR MotoTRBO Pomorskiej Policji na terenie Trójmiasta, celem pełnego pokrycia zasięgiem i swobodnego przemieszczania radiotelefonów/terminali pomiędzy poszczególnymi radioserwerami strefowymi.
Numer ogłoszenia: 259124 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY na rozbudowę istniejącego systemu cyfrowej łączności radiowej DMR MotoTRBO Pomorskiej Policji na terenie Trójmiasta, celem pełnego pokrycia zasięgiem i swobodnego przemieszczania radiotelefonów/terminali pomiędzy poszczególnymi radioserwerami strefowymi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu cyfrowej łączności radiowej DMR MotoTRBO Pomorskiej Policji na terenie Trójmiasta, celem pełnego pokrycia zasięgiem i swobodnego przemieszczania radiotelefonów/terminali pomiędzy poszczególnymi radioserwerami strefowymi, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - dostarczenia sprzętu radiokomunikacyjnego i komputerowego zgodnie z opisem w SIWZ - Tabela nr 1 załącznika stanowiącego Opis Przedmiotu Zamówienia, służącego do rozbudowy posiadanego przez Zamawiającego systemu DMR eksploatowanego na obszarze Trójmiasta; - dostarczenia licencji oprogramowania do rozbudowy systemu zarządzania siecią radiotelefonów cyfrowo-analogowych DMR TRBONET Enterprise wersja 4.0.3.169 (wersja zmodyfikowana do specyficznych potrzeb KWP w Gdańsku) zgodnie z opisem w SIWZ - Tabela nr 1 załącznika stanowiącego Opis Przedmiotu Zamówienia; - wykonania instalacji i uruchomienia nowych funkcjonalności systemu, sporządzenia jego projektu techniczno-instalacyjnego, dokumentacji powykonawczej oraz dostarczenia dokumentacji technicznej i obsługowej w języku polskim. - Zamawiający wymaga, aby sprzęt wykorzystany do rozbudowy systemu był nowy, wolny od wad prawnych, materiałowych oraz montażowych, wyprodukowany po 1 stycznia 2014r. - Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się taki, który posiada wszystkie funkcjonalności określone w specyfikacji technicznej zawartej w Załączniku Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 32.23.60.00 - Radiotelefony 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 50.33.31.10 - 50.33.31.10 51.31.10.00 - Usługi instalowania urządzeń radiowych 51.61.10.00 - Usługi instalowania komputerów 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 72.25.41.00 - Usługi w zakresie testowania systemu 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać że na posiadanie wiedzy i doświadczenia, w tym należytym wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: - co najmniej jednego projektu o wartości co najmniej 300 000, 00 (trzysta tysięcy złotych brutto), obejmujących dostawę oraz wdrożenie sprzętu radiokomunikacyjnego standardu DMR, a także oprogramowania do zarządzania siecią radiotelefonów cyfrowo-analogowych DMR tożsamego z przedmiotem zamówienia; (wypełnić zał. nr 4a).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że do realizacji przedmiotu zamówienia, skieruje osoby spełniające następujące warunki: - co najmniej jednego specjalistę kierownika projektu posiadającego wykształcenie wyższe z zakresu teleinformatyki lub telekomunikacji lub łączności lub elektroniki oraz doświadczenie potwierdzone dokumentem wystawionym przez odbiorcę potwierdzającego kierowanie realizacją minimum jednego projektu odpowiadającego swoim rodzajem, funkcjonalnością i wartością projektowi stanowiącemu przedmiot zamówienia tzn. obejmujących dostawę oraz wdrożenie sprzętu radiokomunikacyjnego standardu DMR, a także oprogramowania do zarządzania siecią radiotelefonów cyfrowo-analogowych DMR; - co najmniej trzech specjalistów posiadających wykształcenie wyższe z zakresu teleinformatyki lub telekomunikacji lub łączności lub elektroniki oraz doświadczenie związane z realizacją projektów obejmujących dostawę oraz wdrożenie systemu standardu DMR MotoTRBO Capacity Plus i IP Site Connect oraz oprogramowania dyspozytorsko-zarządzającego TRBOnet Enterprise, zdolnymi do wykonania zamówienia;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający będzie oceniał tylko dostawy wykonane należycie zgodnie z postawionym warunkiem tj: Wykonawca musi wykazać że na posiadanie wiedzy i doświadczenia, w tym należytym wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: - co najmniej jednego projektu o wartości co najmniej 300 000, 00 (trzysta tysięcy złotych brutto), obejmujących dostawę oraz wdrożenie sprzętu radiokomunikacyjnego standardu DMR, a także oprogramowania do zarządzania siecią radiotelefonów cyfrowo-analogowych DMR tożsamego z przedmiotem zamówienia;; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22, Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Formularz Oferty ( zał. nr 1); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach oraz Zamawiający obowiązkowo wymaga podania w ofercie: producenta oraz typu zaoferowanego sprzętu i oprogramowania w rubryce uwagi. 2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo 3.Oświadczenie z art.22 i 24 upzp 4.Wykaz zrealizowanych, w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz powinien zawiera określenie co najmniej: adresu realizacji / przedmiotu zamówienia (opisu usługi i dostawy), nazwy zamawiającego, daty realizacji, wartości zamówienia brutto . Do wykazu należy dołączyć dokument wystawiony przez odbiorcę, potwierdzający wykonanie zamówienia oraz informację że usługa i dostawa zostały wykonane z należytą starannością; ( zał. nr 4a); 5.Karty katalogowe lub dokumentacja techniczna oferowanego sprzętu potwierdzająca spełnienie wymagań SIWZ; 6.Dokument, oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu praw autorskich lub kopia umowy z producentem oprogramowania na sprzedaż licencji oprogramowania stanowiącego platformę systemu; 7.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wypełnić zał. nr 4b ), oraz dokumenty wystawione przez odbiorcę, potwierdzającą kierowanie przez wskazanego specjalistę projektem związanym z dostawą oraz wdrożeniem sprzętu radiokomunikacyjnego standardu DMR, a także oprogramowania do zarządzania siecią radiotelefonów cyfrowo-analogowych DMR, tożsamego z przedmiotem zamówienia; 8.Zaświadczenie wystawione przez producenta oprogramowania dyspozytorsko-zarządzającego siecią radiową cyfrowo-analogową TRBOnet Enterprise, potwierdzające posiadanie kwalifikacji w w/w zakresie przez minimum trzy osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 9.Zaświadczenie wystawione przez producenta oferowanego sprzętu radiokomunikacyjnego standardu DMR MotoTRBO Capacity Plus i IP Site Connect potwierdzające posiadanie kwalifikacji przez minimum trzy osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie instalacji, konfiguracji i obsługi sprzętu radiokomunikacyjnego DMR związanego z przedmiotem zamówienia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji gdy: 1) Zachodzi konieczność zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy; Wykonawca może wnioskować o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia zależnego od Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: - przekazania miejsc instalacji urządzeń (zgodnie z zaakceptowanym projektem technicznym); - jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu. 2) Powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili prowadzenia postępowania i realizacji umowy. Zmiana parametrów zastosowanych rozwiązań technologicznych i technicznych sprzętu i instalacji, może nastąpić w przypadkach: - obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację; - poprawienia sprawności lub wydajności systemu; - poprawienia parametrów technicznych urządzeń; - aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; - zmiany producenta urządzeń.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2014 godzina 09:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży oprogramowania Microsoft ESD Office Home & Business 2024 AllLng EuroZn [EP2-06606], dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.