eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonywanie usług usuwania i holowania pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. Nr 98 , poz. 602 z późniejszymi zmianami)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Szczecin: Wykonywanie usług usuwania i holowania pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. Nr 98 , poz. 602 z późniejszymi zmianami)
Numer ogłoszenia: 25912 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 495052 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług usuwania i holowania pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. Nr 98 , poz. 602 z późniejszymi zmianami).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług usuwania i holowania pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. Nr 98 , poz. 602 z późniejszymi zmianami) zlecanych przez: 1)KMP w w Szczecinie, 2)KMP w Koszalinie, 3)KPP w Białogardzie, 4)KPP w Gryfinie, 5)KPP w Kołobrzegu, 6)KP w Łobzie 7)KPP w Myśliborzu 8)KPP w Policach 9)KPP w Świdwinie 10)KPP w Wałczu 11)KPP w Nowogardzie Charakterystyka przedmiotu zamówienia: - Koszt dojazdu do miejsca zdarzenia drogowego musi być wkalkulowany w opłatę za wykonanie jednorazowej usługi holowania. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzone pojazdy od chwili protokolarnego przyjęcia od funkcjonariusza Policji do przekazania pojazdu osobie upoważnionej przez zamawiającego na wskazanym parkingu. . Realizacja każdej usługi obejmuje: 1. przyjęcie zlecenia na przysłanie pojazdu holującego; 2. dojazd do wskazanego miejsca w czasie nie dłuższym niż 50 minut od chwili zlecenia; 3. protokolarne przejęcie pojazdu od policjanta, załadunek, dojazd najkrótszą drogą do miejsca wyładunku wskazanego przez Zamawiającego; 4. należyte zabezpieczenie pojazdu przed jego uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu; 5. wyładunek pojazdu, części pojazdu w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika parkingu; 6. protokolarne przekazanie pojazdu osobie upoważnionej przez właściciela parkingu, z którym Zamawiający podpisał umowę na przechowywanie pojazdów. Przedmiotowe usługi realizowane będą w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy drogą telefoniczną (potwierdzonych drogą faksową) przez oficera dyżurnego jednostki. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług przez 24 godziny na dobę, każdego dnia obowiązywania wiążącej strony Umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: KMP w Szczecinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej TRENS - NET S.A., ul. Tanowska 8, 73-010 Police, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118504,00

  • Oferta z najniższą ceną: 118504,00 / Oferta z najwyższą ceną: 118504,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: KMP w Koszalinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JAMKO Andrzej Drewnikowski, ul Rzemieślnicza 12, 72-100 Goleniów, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14634,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: KPP w Białogardzie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JAMKO Andrzej Drewnikowski, ul Rzemieślnicza 12, 72-100 Goleniów, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: KPP w Gryfinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa LEO Renata Karpierz, ul. 11-ego Listopada 16 j, 74-100 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: KPP w Kołobrzegu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANS - HOL Adam Molis,, ul. Zbowidowców 16, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4940,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4940,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: KPP w Łobzie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługowy Zakład Mechaniki Pojazdowej Mirosław Pawluk, ul. Łąkowa 22, 78-500 Drawsko Pomorskie, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22464,72

  • Oferta z najniższą ceną: 22464,72 / Oferta z najwyższą ceną: 22464,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: KPP w Myślibórzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Blacharsko - Lakierniczy Mechanika Pojazdowa Andrzej Palicki, ul. Gorzowska 9, 74-320 Barlinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14634,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.