Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-30
Jastrzębie-Zdrój: Dostawy materiałów budowlanych, stolarskich i innych
Numer ogłoszenia: 259170 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4784561.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów budowlanych, stolarskich i innych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, stolarskich i innych do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części (pakiety): Pakiet nr 1 - Materiały budowlane i farby; Pakiet nr 2 - Materiały stolarskie; Pakiet nr 3 - Inne materiały; Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1 Materiały budowlane; 44.19.20.00-2 Inne różne materiały budowlane; 44.81.00.00-1 Farby; 44.19.10.00-5 Różne drewniane materiały budowlane; 44.19.14.00-9 Płyta pilśniowa; 44.19.11.00-6 Sklejka; 44.19.13.00-8 Płyta wiórowa; 44.19.20.00-2 Inne różne materiały budowlane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Zaoferowane wyroby muszą posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dostarczane artykuły muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Realizacja każdego zamówienia złożonego telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub złożonego pisemnie nastąpi w nieprzekraczalnym czasie do 48 godzin od momentu zgłoszenia. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego (pisemnie, telefonicznie lub faksem). Oferowany asortyment musi posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu jego dostarczenia do Zamawiającego. Oferowany asortyment, musi spełniać wymagania wyszczególnione w formularzu asortymentowo-cenowym dla poszczególnych pakietów. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: a) zmiany stawki podatku VAT - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku VAT; b) zmiana ceny urzędowej - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego cenę urzędową; c) korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy oraz gdy w trakcie realizacji umowy produkcja produktów zostanie wstrzymana lub produkty zostaną wycofane ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje produkty równoważne dla wstrzymanych lub wycofanych produktów, w tych samych ilościach, jednak nie droższe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości/ilości umowy. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.19.20.00-2, 44.81.00.00-1, 44.19.10.00-5, 44.19.14.00-9, 44.19.11.00-6, 44.19.13.00-8, 44.19.20.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić poniższy warunek: 1) Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenie na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2, AL. Jana Pawła II 7 44-330 Jastrzębie Zdrój, Dział Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Marketingu - pok. nr 9, XI piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2, AL. Jana Pawła II 7 44-330 Jastrzębie Zdrój, Dział Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Marketingu - pok. nr 9, XI piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały budowlane i farby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 zawiera 55 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.19.20.00-2, 44.81.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały stolarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 zawiera 18 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.10.00-5, 44.19.14.00-9, 44.19.11.00-6, 44.19.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inne materiały.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 zawiera 14 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych - Al. Jana Pawła II w rejonie skrzyżowania z ul. Jagiełły w Jastrzębiu-Zdroju
- Przebudowa istniejącego boiska przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Jastrzębiu-Zdroju
- Poprawa parametrów technicznych ul. Myśliwskiej w Jastrzębiu-Zdroju
- Wykonanie miejsc postojowych na os. Złote Łany w Jastrzębiu-Zdroju
- Przebudowa Oddziału Neurologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju
- Budowa oświetlenia ulic w Jastrzębiu-Zdroju - ul. Prof. R. Ranoszka
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno do wykonywania nawierzchni drogowych i naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi
- "Dostawy materiałów budowlanych, znaków bhp i ppoż oraz znaków drogowych"
- Część 1 - Zakup materiałów budowlanych na potrzeby TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. Część 2 - Zakup materiałów metalowych na potrzeby TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o.
- Remont dwóch pomostów na jeziorze Gopło w Kruszwicy
- Dostawa sklejki i płyt wiórowych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA.
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.