eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopanePrzetarg nieograniczony na dostawę i montaż foteli kinowych do kina Sokół w Zakopanem



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Zakopane: Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż foteli kinowych do kina Sokół w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 25917 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Gimnastyczne "Sokół" Gniazdo w Zakopanem , ul. Orkana 2, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 2064 156, faks 18 20 64 156.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokol.zakopane.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja pożytku publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż foteli kinowych do kina Sokół w Zakopanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest dostawa i montaż nowych foteli kinowych, przebudowa widowni, wyrównanie podłogi, dostawa i montaż wykładziny podłogowej dla kina SOKÓŁ w Zakopanem. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych foteli kinowych w ilości 163 sztuk. Dostawa obejmuje: demontaż starych foteli i częściowo położonej wykładziny, budowę konstrukcji schodkowej dla 9 (dziewięciu) rzędów i pokrycie jej płytami OSB (z góry i z boku), wyrównanie podłogi w ciągach komunikacyjnych felcowanymi płytami OSB, montaż podłogowej wykładziny dywanowej i pcv, podświetlenie stopni, montaż barierek oraz transport i montaż wszystkich rzeczy do kina SOKÓŁ w Zakopanem, przy ul. Orkana 2 w Zakopanem, w budynku należącym do Towarzystwa Gimnastycznego SOKÓŁ Gniazdo w Zakopanem, a także koszty związane z cłem, opłatami i podatkami oraz koszty dodatkowych materiałów (śrób, wkrętów, kleju, gruntu itp.) jakie Wykonawca zmuszony jest ponieść w celu realizacji przedmiotu umowy. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Prace przygotowawcze: a/ demontaż starych foteli - 209 sztuk i ich zabezpieczenie b/ usunięcie z podłogi starej wykładziny - 35m2 i jej zabezpieczenie 2. Budowa konstrukcji schodkowej dla 9 rzędów: a/ budowa konstrukcji schodkowej dla ostatnich 9 rzędów, wysokość każdego rzędu 10cm, szerokość każdego rzędu min. 49cm; słupki drewniane min. 5x10cm + impregnacja farbami ogniochronnymi (ok. 2,6m3); b/ ułożenie płyt OSB min. 2,5cm na podeście i po jego bokach (ok. 145m2) + impregnacja farbami ogniochronnymi; c/ progi stopni na całej długości zakończone profilami aluminiowymi w kolorze wykładziny lub ciemniejszym; d/ rozmieszczenie foteli na podeście zgodnie z załączonym rysunkiem poglądowym (zał. nr 7), przejście środkiem, szerokość przejścia min.150cm; e/ oświetlenie przeszkodowe stopni schodów, montowane na krawędziach stopni w formie aluminiowych profili z podświetlaną krawędzią, preferowane podświetlenie diodami LED lub światłowodem, kolor czerwony; f/ montaż balustrad (ok. 22m) g/ w przejsciu moztaż wykładziny dywanowej (ok. 15m2) wraz z nadrukowanymi nr rzędów (lub profil progowy z podświetlanym nr rzędu) wg kolorystyki i wzoru z pierwszej części kina; struktura runa: welur; przeznaczenie: biura, hotele, korytarze, kina, odporna na kółka od krzeseł; skład: 100% Poliamid; wysokość runa: min. 3.8mm; gramatura runa: min. 550g/m2; gęstość runa: min. 0,10g/cm3; ilość igłowań na m2: min. 300.000; dowolny wzór z min. 6 kolorów; spód wykładziny: filc min. 500g m2; wykładzina musi spełniać wymogi odnośnie przepisów przeciwpożarowych, bhp oraz sanitarnych potwierdzone polskimi atestami; h/ pomiędzy i pod fotelami montaż wykładziny PCV wielowarstwowej, antypoślizgowej, przeznaczonej do obiektów użyteczności publicznej w kolorystyce zbliżonej do wykładziny podłogowej (ok. 83m2) wykładzina musi spełniać wymogi odnośnie przepisów przeciwpożarowych, bhp oraz sanitarnych potwierdzone polskimi atestami; i/ wraz z ofertą należy dostarczyć próbki wykładzin wraz z wzornikiem dostępnych kolorów 3. Wyrównanie podłogi w ciągach komunikacyjnych i montaż nowej wykładziny dywanowej a) wyrównanie podłogi ze starych desek felcowanymi płytami OSB; grubość płyt 1-2 cm, składanie płyt bezfugowe - ok. 46m2; b) montaż nowej wykładziny podłogowej - ok. 46m2, struktura runa: welur; przeznaczenie: biura, hotele, korytarze, kina, odporna na kółka od krzeseł; skład: 100% Poliamid; wysokość runa: min. 3.8mm; gramatura runa: min. 550gm2; gęstość runa: min. 0,10g cm3; ilość igłowań na m2: min. 300.000; dowolny wzór z min. 6 kolorów; spód wykładziny: filc min. 500gm2; wykładzina musi spełniać wymogi odnośnie przepisów przeciwpożarowych, bhp oraz sanitarnych potwierdzone polskimi atestami c) wraz z ofertą należy dostarczyć próbkę wykładziny wraz z wzornikiem dostępnych kolorów 4. Fotele: a) ustawienie i montaż foteli zgodnie z załączoną aranżacją - zał. 7, realizacja od rzędu 12. do 21.; b) wymiary fotela: - wysokość całkowita: 95-105cm - szerokość po osiach podłokietników: 53-57cm - głębokość złożonego fotela: 42-46cm - głębokość siedziska po rozłożeniu: 45-55cm c) rozkład i sposób zamontowania foteli musi spełniać wymogi aktualnych przepisów i norm, a w szczególności § 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. nr 75 z 2002r., poz. 690 z późniejszymi zmianami) d) fotele powinny być dopuszczone do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami e) wraz z ofertą należy dostarczyć oferowany model fotela f) wraz z fotelem należy dostarczyć karty katalogowe oferowanego modelu fotela i wzornik kolorystyki tapicerki zastosowanej w oferowanym modelu; preferowany wzór: ciemna tapicerka z jasnymi elementami (np. kropki); możliwość wyboru różnych kolorów w różnych rzędach g) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na oferującym poprzez przedstawienie modelu proponowanego fotela oraz wzornika tapicerek, atestów i certyfikatów h) stopa fotela - wykonana z profilowanej, tłoczonej blachy o wysokości min. 25mm (trwały i estetyczny element - brak widocznych spawów) i) konstrukcja nośna - wykonana z profili metalowych - wspornik nogi wykonany z profilu min. 60x30x2mm j) oparcie i siedzisko - trudno-zapalne, profilowane z pianki PU wykonane w technologii wtrysku do formy. Wewnątrz pianek zatopione powinny być metalowe stelaże stanowiące element nośny konstrukcji podnoszący wytrzymałość i odporność na odkształcenia k/) tkanina trudno-zapalna - integralna z formatką oparcia (połączenie układu tapicerskiego z formatką oparcia powinno być wykonane próżniowo podczas procesu formowania pianki w formie bez użycia kleju, zszywek, itp.) l) podłokietniki - integralna pianka poliuretanowa w kolorze czarnym, o szerokości 6-8 cm ł) boki fotela - tapicerowane zewnętrzne w rzędzie m) osłona oparcia - profilowana 3D zasłaniająca częściowo boki formatki oparcia w celu zabezpieczenia tylnych rantów przed deformacją, stanowiąca jednocześnie konstrukcję nośną oparcia, wykonana z tworzywa PP (polipropylen) n) osłona siedziska - wykonana z tworzywa PP (polipropylen) o) pokrowiec na siedzisko - zapinany na zamek błyskawiczny p) mechanizm składania siedziska - sprężynowy z systemem 2 szt. niezależnych sprężyn zatopionych w ramie siedziska. Siedzisko powinno być mocowane w taki sposób aby możliwa była wymiana siedziska, bez potrzeby rozkręcania pozostałych elementów fotela. Elementy mocujące siedzisko montowane do nogi fotela. r) opis tapicerki: dzianina typu TREVIRA CS z atestem na ścieralność min 30.000 cykli s) numeracja rzędów i foteli: haft komputerowy - projekt do zatwierdzenia przez Zamawiającego; wszystkie fotele numerowane; numeracja rzędów na tapicerowanym boku skrajnego fotela, cyfry rzymskie; numeracja miejsc umieszczona na oparciu fotela, cyfry arabskie t) mocowanie fotela do podłoża winno zapewniać jego stabilność oraz łatwy, powtarzalny montaż i demontaż u) materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowanych w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ w) informacyjnie: fotele zamontowane w przedniej części kina w roku 2012 to model OLIMP firmy Megan Seating 5. Wymagane atesty i certyfikaty: - Atest (sprawozdanie) z badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, wg PN-EN 12727:2004 - Atest higieniczny - wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny - Atest (sprawozdanie) z badań zapalności mebli tapicerowanych wg PN-EN 1021-1:2007 i PN-EN 1021-2:2007 - Atest (sprawozdanie) z badań lotnych toksycznych produktów spalania materiałów dla zestawu tapicerskiego składającego się z tkaniny z podklejoną pianką oraz z wypełnienia pianki PU - Atest (sprawozdanie) wytrzymałościowy na odkształcanie pianki siedziska-min.100.000 cykli, wg PN-ISO 2439-2000 Wykonawca zobowiązany jest: a) udzielić co najmniej 3 lata gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia licząc od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia (tj. po zbudowaniu konstrukcji schodkowej, położeniu podłogi, ułożeniu wykładziny i zamontowaniu foteli) b) udzieli dożywotniej gwarancji na mechanizm zamykania i otwierania foteli c) zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego w trakcie trwania okresu gwarancyjnego d) dostarczyć na własny koszt przedmiot niniejszego zamówienia do kina SOKÓŁ w Zakopanem, przy ul. Orkana 2 e) dokonać przekazania przedmiotu umowy wraz z niezbędnymi dokumentami w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru f) wykonać dokumentację powykonawczą wraz z kompletem niezbędnych certyfikatów, deklaracji zgodności, atestów, kart gwarancyjnych g) wszelkie prace i naprawy muszą odbywać się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym tak by nie kolidowały z bieżącą działalnością kina h) prowadzić roboty składające się na przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z SIWZ, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ i w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego , posiadały wymagane atesty , spełniały normy. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ. W takim wypadku należy do Wykonawcy przedstawienie modelu proponowanego fotela oraz wzornika tapicerek, atestów i certyfikatów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00 - Fotele 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.21.21.50 - Roboty budowlane w zakresie kin .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) poręczeniach bankowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy WNIEŚĆ PRZELEWEM na konto Towarzystwa Gimnastycznego Sokół Gniazdo w Zakopanem, Bank Pekao S.A. Oddział w Zakopanem, nr konta: 65 1240 5165 1111 0000 5229 6237 4. Wadium powinno znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 4. marca 2013r. do godz. 12:00. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 4. marca 2013r. do godz. 12:00 w Biurze Towarzystwa Gimnastycznego Sokół w Zakopanem ul. Orkana 2 UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. Zwrot wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym zwrócono wadium na podstawie ust.1 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę polegająca na dostawie i montażu co najmniej 100 sztuk (słownie: sto sztuk) foteli kinowych. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wygoda siedzenia na fotelu - 20
  • 3 - Estetyka i jakość wykonania fotela - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1. zaistnienia zmian w przepisach prawnych istotnych dla realizacji umowy; 2. ustawowej zmiany stawki podatku VAT z zastrzeżeniem, że zmianie ulegnie kwota brutto wynagrodzenia, a kwota netto pozostanie niezmieniona.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokol.zakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kierownik Kina SOKÓŁ ul. Orkana 2 34-500 Zakopane.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Biuro Towarzystwa Gimnastycznego SOKÓŁ ul. Orkana 2 34-500 Zakopane.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: Pan Jakub Krajewski - Kierownik Kina SOKÓŁ tel. 18 20 140 40 FAX: 18 206 41 56 mobile: 602 462 962 e-mail: kinosokol_zakopane@wp.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.