eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceZakup paliw silnikowych w systemie bezgotówkowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-04

Gliwice: Zakup paliw silnikowych w systemie bezgotówkowym
Numer ogłoszenia: 259194 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw silnikowych w systemie bezgotówkowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw do pojazdów służbowych Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych. Opis zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje zakup oleju napędowego (ON) oraz benzyny bezołowiowej (Pb95) w systemie bezgotówkowym do pojazdów służbowych Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych. 2.Wykaz pojazdów MZUK zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że liczba pojazdów w czasie trwania umowy może ulec zmianie. 3.W czasie trwania umowy Zamawiający przewiduje zakup paliwa w ilości: - Olej napędowy ON - 80 000 l, - Benzyna bezołowiowa Pb95 - 26 000 l. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w pełni podanych ilości paliw, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ogólnej wartości umowy w przypadku, gdy ilość litrów paliwa nie zostanie wykorzystana, a przekroczona zostanie wartość umowy w czasie obowiązywania umowy. 6.Paliwa płynne objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w normach: - dla oleju napędowego ON - PN-EN 590, - dla benzyny bezołowiowej Pb95 - PN-EN 228, z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz.U. 2013 poz. 1058). 7.Zamawiający będzie miał możliwość tankowania pojazdów 24h na dobę od poniedziałku do niedzieli i w święta na stacjach paliw Wykonawcy zlokalizowanych na terenie całego kraju. W większości przypadków Zamawiający będzie tankował pojazdy na stacjach zlokalizowanych na terenie miasta Gliwice. 8.Zamawiający musi mieć również możliwość tankowania paliw do kanistrów. 9.Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. 2005 nr 243 poz. 2063 ze zm.). 10.Zakup paliw realizowany będzie w formie bezgotówkowej za pomocą kart paliwowych. 11.Bezgotówkowa sprzedaż paliwa, za pomocą kart paliwowych, musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, stanu licznika pojazdu (stan licznika podaje kierowca na stacji paliw przy tankowaniu). 12.Wykonawca zapewni Zamawiającemu, całodobowy przez siedem dni w tygodniu dostęp do ewidencji pobranego paliwa za pomocą indywidualnego konta on-line na stronie internetowej Wykonawcy. 13.Rozliczenie, za zakupione paliwo, następować będzie dwa razy w miesiącu (I rozliczenie - 1 dnia miesiąca, II rozliczenie - 15 dnia danego miesiąca). Wykonawca za dany okres rozliczeniowy, w oparciu o karty paliwowe, wystawi fakturę zbiorczą z terminem płatności: 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 14.Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 41 szt. kart paliwowych przypisanych do poszczególnych pojazdów Zamawiającego ( 1 szt. dla każdego pojazdu) oraz 6 szt. kart paliwowych wystawionych na okaziciela. 15.Za wydanie kart paliwowych dla każdego pojazdu i kart na okaziciela Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. W przypadku zwiększenia liczby posiadanych pojazdów lub wymiany pojazdów lub konieczności zwiększenia liczby kart na okaziciela albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego wystawienia dodatkowych lub zamiennych kart. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w okresie trwania umowy ponosi Wykonawca. 16.Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wzór wniosku o przygotowanie i wydanie kart paliwowych. Wydanie Zamawiającemu kart paliwowych nastąpi nie później niż 14 dnia kalendarzowego od dnia doręczenia Wykonawcy wypełnionych wniosków o wydanie kart paliwowych przez Zamawiającego. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 5 - wzór umowy. Wykonawca zobowiazany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiazany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Certyfikat ISO..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem, wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. 2012 poz. 1059 ze zm.). Warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Stały rabat brutto - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: a) zamawiający dopuszcza zmianę osób reprezentujących zamawiającego/wykonawcę na podstawie pisemnego powiadomienia stron bez konieczności aneksowania umowy, b) zmiany przedstawicieli uczestników wykonywanych dostaw, c) zmiany nazwy lub siedziby firmy zamawiającego/wykonawcy, d) zawieszenia przez zamawiającego wykonania dostaw, e) rezygnacji przez zamawiającego z wykonania części dostaw z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy, f) zamawiający dopuszcza zmianę ogólnej wartości umowy w przypadku, gdy ilość litrów paliwa płynnego nie została wykorzystana, a przekroczono wartość umowy, g) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania dostaw ze względu na ustawową działalność osób trzecich, h) zmiany będące następstwem klęski żywiołowej, siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy w całości lub w części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałych na skutek działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul. Strzelców Bytomskich 25c 44-109 Gliwice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 11:30, miejsce: Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul. Strzelców Bytomskich 25c - Sekretariat 44-109 Gliwice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.