eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówekKonserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, oświetlenia parkowego oraz oświetlenia Miejsc Pamięci Narodowej na terenie miasta Sulejówek, łączna ilość opraw oświetleniowych 3362 wraz z materiałami.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Sulejówek: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, oświetlenia parkowego oraz oświetlenia Miejsc Pamięci Narodowej na terenie miasta Sulejówek, łączna ilość opraw oświetleniowych 3362 wraz z materiałami.
Numer ogłoszenia: 259240 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sulejówek , ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, tel. 022 7606201, faks 022 7606213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, oświetlenia parkowego oraz oświetlenia Miejsc Pamięci Narodowej na terenie miasta Sulejówek, łączna ilość opraw oświetleniowych 3362 wraz z materiałami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, oświetlenia parkowego oraz oświetlenia Miejsc Pamięci Narodowej na terenie miasta Sulejówek, łączna ilość opraw oświetleniowych 3362 wraz z materiałami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia potwierdzone referencjami, w tym dwa zamówienia o wartości minimum 100.000 zł brutto każde lub jedno o wartości minimum 200.000 zł brutto.; 3)spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana w/g formularza spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1.wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ; 2.dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku złożenia wspólnej oferty przez więcej niż jeden podmiot należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; 4.zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświad- czeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ; 6.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług zgodnych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 7.uprawnienia właściwe dla przedmiotu zamówienia wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miasta, 05-070 Sulejówek, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), pok. 103..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, biuro podawcze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.