Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-04
Koszalin: Przetarg nieograniczony nr 1/NMF/14
Numer ogłoszenia: 259262 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Koszalinie , ul. Młyńska 71, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3430011, faks 094 3430019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy Koszalin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 1/NMF/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 1. Przedmiot zamówienia:Szkolenie-kurs pn. Zagospodarowanie terenów zielonych wraz ze szkoleniem z aktywizacji zawodowej, ekologii oraz ratownictwa medycznego 2. Liczba osadzonych: 10 + 2 rezerwowych 3. Ilość szkoleń: 1 4. Miejsce realizacji szkolenia: Oddział Zewnętrzny w Dobrowie 5. Termin realizacji szkolenia: Od dnia podpisania umowy i nie później niż do 30 października 2014 r. 6. Realizacja szkolenia: Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00 7. Czas trwania szkolenia: 100 godzin w tym 24 godziny zajęć teoretycznych wraz z seminarium z zakresu BHP i 40 godzin praktycznych, 36 godzin z zajęć kompetencyjnych (w tym 20 godzin aktywizacji zawodowej, 8 godzin ekologii oraz 8 godzin ratownictwa medycznego). Część 2 1. Przedmiot zamówienia: Szkolenie-kurs pn. Pilarz wraz ze szkoleniem z aktywizacji zawodowej, ekologii oraz ratownictwa medycznego 2. Liczba osadzonych: 10 + 2 rezerwowych 3. Ilość szkoleń: 1 4. Miejsce realizacji szkolenia: Oddział Zewnętrzny w Dobrowie 5. Termin realizacji szkolenia: Od dnia podpisania umowy i nie później niż do 30 października 2014 r. 6. Realizacja szkolenia: Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00 7. Czas trwania szkolenia: 100 godzin w tym 24 godziny zajęć teoretycznych wraz z seminarium z zakresu BHP i 40 godzin praktycznych, 36 godzin z zajęć kompetencyjnych (w tym 20 godzin aktywizacji zawodowej, 8 godzin ekologii oraz 8 godzin ratownictwa medycznego)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Odstępuje się od wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia lub nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia lub nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia lub nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia lub nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: spełnia lub nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-wypełniony formularz ofertowy (preliminarz kosztów), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 a do niniejszej specyfikacji, -wypełniony formularz ofertowy (preliminarz kosztów), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 b do niniejszej specyfikacji, -wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu zgodny z wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622), -aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, wystawione przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy lub pisemne potwierdzenie aktualizacji wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych w 2014 roku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Wartość materiałów przeznaczonych na realizację szkolenia - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności, zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Koszalinie, ul. Młyńska 71, 75-950 Koszalin.
e-mail: dkw_as_koszalin@sw.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Koszalinie przy ul. Młyńskiej 71 w sekretariacie lub przesłać na adres zamawiającego w terminie do dnia 12.08.2014 r. do godz. 10.00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zagospodarowanie terenów zielonych wraz ze szkoleniem z aktywizacji zawodowej, ekologii oraz ratownictwa medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Szkolenie-kurs pn. Zagospodarowanie terenów zielonych wraz ze szkoleniem z aktywizacji zawodowej, ekologii oraz ratownictwa medycznego 2. Liczba osadzonych: 10 + 2 rezerwowych 3. Ilość szkoleń: 1 4. Miejsce realizacji szkolenia: Oddział Zewnętrzny w Dobrowie 5. Termin realizacji szkolenia: Od dnia podpisania umowy i nie później niż do 30 października 2014 r. 6. Realizacja szkolenia: Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00 7. Czas trwania szkolenia: 100 godzin w tym 24 godziny zajęć teoretycznych wraz z seminarium z zakresu BHP i 40 godzin praktycznych, 36 godzin z zajęć kompetencyjnych (w tym 20 godzin aktywizacji zawodowej, 8 godzin ekologii oraz 8 godzin ratownictwa medycznego)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Wartość materiałów przeznaczonych na realizację szkolenia - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pilarz wraz ze szkoleniem z aktywizacji zawodowej, ekologii oraz ratownictwa medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Szkolenie-kurs pn. Pilarz wraz ze szkoleniem z aktywizacji zawodowej, ekologii oraz ratownictwa medycznego 2. Liczba osadzonych: 10 + 2 rezerwowych 3. Ilość szkoleń: 1 4. Miejsce realizacji szkolenia: Oddział Zewnętrzny w Dobrowie 5. Termin realizacji szkolenia: Od dnia podpisania umowy i nie później niż do 30 października 2014 r. 6. Realizacja szkolenia: Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00 7. Czas trwania szkolenia: 100 godzin w tym 24 godziny zajęć teoretycznych wraz z seminarium z zakresu BHP i 40 godzin praktycznych, 36 godzin z zajęć kompetencyjnych (w tym 20 godzin aktywizacji zawodowej, 8 godzin ekologii oraz 8 godzin ratownictwa medycznego)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Wartość materiałów przeznaczonych na realizację szkolenia - 30
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 35/TP1/SZP-3/2024 Świadczenie usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych Politechniki Koszalińskiej w Koszalinie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42
- Zapewnienie całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- 33/TP1/SZP-2/2024 Dostawa bielizny pościelowej dla Domów Studenckich Politechniki Koszalińskiej
- Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.