Ogłoszenie z dnia 2009-07-30
Chełm: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Przedszkolu Miejskim nr 10 w Chełmie
Numer ogłoszenia: 259266 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 10 , ul. Zachodnia 49, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 563 48 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm10.chelm.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Przedszkolu Miejskim nr 10 w Chełmie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Przedszkolu Miejskim nr 10 w Chełmie. 1.Zakres zamówienia obejmuje: wymianę okien, wymianę okien z częściowym zamurowaniem otworów, wymianę drzwi zewnętrznych, wymianę drzwi wewnętrznych i ścianek zabudowy klatek schodowych 2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 8 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: - dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, które uprawniają do kierowania robotami, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia, każde polegające na wymianie stolarki okiennej każde o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli jego oferta zostanie wybrana. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VI SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n.w. oświadczenie i dokumenty; 1.Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 3.1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodny z wzorem na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Do każdej roboty umieszczonej w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać co najmniej 2 zamówienia, każde polegające na wymianie stolarki okiennej każde o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN. 3.2.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodny z wzorem druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przedłożony wykaz powinien zawierać: co najmniej jedną osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, które uprawniają do kierowania robotami, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu należy dołączyć: - zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające członkostwo; - dokumentu stwierdzającego, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia. 3.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówieni, jeżeli w wykazie, o którym mowa pkt 3.2, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późniejszymi zmianami) stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pm10.chelm.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pm10.chelm.bip-gov.info.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Przedszkola Miejskiego nr 10 (parter) ul. Zachodnia 49, 22-100 Chełm lub za pośrednictwem poczty.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1803L od km 0+007 do km 1+322,30 w miejscowości Wierzbica-Osiedle"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy opieki położniczej dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- "Zakup warzyw i owoców dla Liceum Ogólnokształcącego im. 27 Wołyńskiej Dywizji Armii Krajowej w Dubience"
- Zakup mięsa i wędlin
- Remont ogrodzenia, muru oporowego oraz bram wjazdowych wraz z systemem kontroli dostępu w KM PSP w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.