To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Gdańsk: DODATKOWE USŁUGI SERWISOWE DLA SYSTEMU INFORMACJI PASAŻERSKIEJ W GDAŃSKU
Numer ogłoszenia: 259271 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227303 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3091323 do 25 w. 410, faks 058 3091323 w. 402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DODATKOWE USŁUGI SERWISOWE DLA SYSTEMU INFORMACJI PASAŻERSKIEJ W GDAŃSKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DODATKOWE USŁUGI SERWISOWE DLA SYSTEMU INFORMACJI PASAŻERSKIEJ W GDAŃSKU.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.10.00 - Rozszerzanie umów serwisowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMV INNOVATING SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMV INNOVATING SOLUTIONS SP. Z O.O.
- GMV Innovating Solutions Sp.zo.o., Hrubieszowska 2, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 209351,39
Oferta z najniższą ceną: 209351,39 / Oferta z najwyższą ceną: 209351,39
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Argumenty techniczne: Dodatkowe usługi serwisowe obejmowałby: -demontaże urządzeń SIP w pojazdach długotrwale i definitywnie wycofanych ze stanu; -montaże w nowo wprowadzonym taborze operatorów i pojazdach, które rozpoczęły realizację zadań przewozowych po długotrwałym odstawieniu, -prace związane z konfiguracją powyższych urządzeń w systemie, -poprawę i rozwój funkcjonalności istniejącego oprogramowania. Powyższe czynności dotyczą Systemu Informacji Pasażerskiej (SIP) w Gdańsku i nie zostały objęte umową nr NZ-9-ZP-2008 z dnia 29-08-2008 wraz z aneksami: nr 1 z dnia 27-11-2008, nr 2 z dnia 24-12-2008 i nr 3 z dnia 31- 03-2009. W ramach wyżej wspomnianej umowy ZTM w Gdańsku nabył urządzenia wraz z oprogramowaniem stanowiące elementy systemu oraz prawo do ich użytkowania. W trakcie użytkowania systemu od chwili odbioru tj. od 30 kwietnia 2010 roku okazało się, iż należałoby rozszerzyć funkcjonalność systemu o rzeczy, których nie można było przewidzieć na etapie tworzenia SIWZ. W związku z powyższym zasadnym było znalezienie wykonawcy i podpisanie umowy na prowadzenie dodatkowych prac serwisowych. W 2012 roku obowiązywała umowa nr 33-ZTM-2012 z dn. 27.04.2012 r. zawarta bezpośrednio z Wykonawcą SIP na wyżej wymienione dodatkowe usługi serwisowe. Z informacji otrzymanych od operatorów (m.in. pismo ZKM Gdańsk o numerze ZTM: 1395 z dn. 18.03.2013 r.) wynika, iż w dalszym ciągu planowane są kolejne wymiany pojazdów realizujących zadania w ramach podpisanych z ZTM umów przewozowych. Wymiany te mają charakter ciągły, wynikający ze stałego modernizowania taboru, ale także losowy, związany z incydentami, które mogą zdarzyć się na drodze (wypadki). Wiąże się to z tym, że urządzenia SIP zamontowane w wycofanych z eksploatacji pojazdach muszą zostać zdemontowane, następnie muszą zostać sprawdzone, czy działają prawidłowo. Natomiast celem ich dalszego wykorzystania zlecamy ich montaż w pojazdach nowo wprowadzonych lub tych, które powróciły po długotrwałym odstawieniu, np. z powodu renowacji. Przy opisanych usługach demontażu i ponownego montażu muszą zostać zachowane warunki gwarancyjne udzielone przez Wykonawcę SIP. Dodatkowo prace te są nieodłącznie związane ze stosownymi zmianami konfiguracyjnymi w istniejącym oprogramowaniu. W celu właściwej realizacji dodatkowego serwisu niezbędny jest dostęp do urządzeń SIP oraz do zainstalowanego oprogramowania. Modyfikacje oprogramowania nie mogą być wykonane samodzielnie przez ZTM w Gdańsku, ani zlecone podmiotom trzecim. Stanowiłoby to naruszenie praw wyłącznych GMV Sistemas do dostarczonego oprogramowania. Zgodnie z § 2 punktami 2.5 i 2.7 (Licencji na oprogramowanie i urządzenia systemu informacji pasażerskiej w Gdańsku) Licencjobiorca nie może ujawniać Oprogramowania i Urządzeń ani żadnej jego części jakiejkolwiek innej osobie bez uzyskania uprzednio pisemnej zgodny GMV, zarówno w okresie obowiązywania niniejszej licencji jak i po jej zakończeniu, a także Licencjobiorca nie może adaptować lub zmieniać Oprogramowania i Urządzeń w żaden sposób bez uzyskania uprzednio pisemnej zgody GMV. Pismem z dn. 08.03.2012 r. Wykonawca SIP nie wyraził zgody na dokonywanie w pojazdach demontażu i montażu przez ZTM ani przez osoby trzecie. Dodatkowo Licencjodawca potwierdził także, iż powyższe czynności są związane z koniecznością wykonania konfiguracji w oprogramowaniu, na które posiada prawa wyłączne. Samodzielne zmiany w oprogramowaniu, jak i ingerencja w urządzenia SIP wiązałyby się z utratą gwarancji producenta. Z uwagi na powyższe oraz na potrzebę dalszego rozwoju systemu poprzez rozbudowę funkcjonalności działającego już oprogramowania występuje konieczność podpisania umowy serwisowej.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.