To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-22
Łódź: Świadczenie usług porządkowych oraz konserwacyjnych w obiektach należących do Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 25927 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351125 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, 6384911, faks 042 638-49-58.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług porządkowych oraz konserwacyjnych w obiektach należących do Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Świadczenie usług porządkowych oraz konserwacyjnych w obiektach należących do Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, archiwum, korytarzy, klatek schodowych oraz sanitariatów w budynkach Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi, na łącznej powierzchni ca 2347,92 m2 ,a także świadczenie w nich usług konserwacyjnych. Usługi realizowane będą w dwóch budynkach: - Budynek przy ul. Piotrkowskiei 171/173 - 33 pomieszczenia biurowe, 5 pomieszczeń sanitarnych; powierzchnia całkowita ca 752 m2. - Część budynku przy ul. Piotrkowskiei 175 - 4 piętro oraz część 3-go i 2-go piętra, 1 piętro lewej oficyny, parter lewej oficyny; 38 pomieszczeń biurowych, 5 pomieszczeń gospodarczych, 2 sale konferencyjne, 4 pomieszczenia archiwum o powierzchni 210 m2, 9 pomieszczeń sanitarnych; powierzchnia całkowita ca 1490m2. - przeciętna liczba zatrudnionych osób w obu budynkach wynosi 180 osób W celu zdobycia pozostałych informacji niezbędnych do przygotowania oferty zaleca się dokonanie oględzin pomieszczeń oraz stanu technicznego urządzeń i instalacji w w/w budynkach. 2. Zakres usług sprzątania: 2.1. Zakres prac podstawowych; W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do codziennego: a)zamiatania, odkurzania i mycia powierzchni podłogowych, b)pastowania, froterowania i konserwacji podłóg PCV, c)odkurzania powierzchni dywanowych, d)zamiatania i mycia klatek schodowych, e)mycia poręczy przy schodach i przecierania listew przypodłogowych, f)przecierania kaloryferów parapetów okiennych wewnętrznych, g)czyszczenia powierzchni biurek i mebli biurowych, h)czyszczenia stolarki drzwiowej, i)opróżniania i mycia koszy na śmieci wraz z wymianą worków, j)mycia i dezynfekcji urządzeń sanitarnych, k)przecierania luster i armatury, l)mycia glazury, terakoty i lamperii, m)bieżącego uzupełniania papieru toaletowego, mydła w płynie, ręczników papierowych i środków odświeżających. 2.2. Zakres prac dodatkowych: a)mycie okien - 2 razy w roku w miesiącu marcu i listopadzie, b)mycie windy - 2 razy w tygodniu, c)pranie (czyszczenie) wykładzin, mebli tapicerowanych, żaluzji dwa razy w roku w miesiącu marcu i listopadzie lub w innym terminie uzgodnionym przez Zamawiającego, d)dwukrotne wykonanie polimeryzacji wykładzin powierzchni PCV w miesiącu kwietniu i listopadzie, e)mycie parapetów zewnętrznych i powierzchni balkonów - 1 raz w tygodniu, f)mycie lamp oświetleniowych 2 razy w roku, Powyższe prace podstawowe i dodatkowe wykonawca realizował będzie poza godzinami pracy Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi tj, od godziny 17.00 (za wyjątkiem pomieszczeń na 4 piętrze po lewej stronie w godzinach przed rozpoczęciem pracy pracowników ZDiT tj przed godzina 8.00). 2.3. Wymagana liczba osób sprzątających w budynkach: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką liczbę pracowników sprzątających, którzy będą sprawnie i dokładnie wykonywać swoje obowiązki, jednak nie mniej niż 6 osób sprzątających. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni jednoosobowy serwis dzienny w siedzibie Zarządu Dróg i Transportu, w celu wykonywania bieżących prac porządkowych w godzinach pracy urzędu ( poniedziałek, środa, czwartek, piątek od 8.00 do 16.00 oraz wtorek od 9.00 do 17.00). Wykonawca zapewni 1 osobę wyznaczoną na koordynatora do sprawowania nadzoru nad wykonywaniem usług, do której będą zgłaszane przez Zamawiającego wszystkie uwagi dotyczące jakości wykonywanych prac w formie pisemnej, faxu, e-maila lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia natychmiastowych działań w celu usunięcia zgłaszanych uwag, najpóźniej w czasie 2 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego, w formie faxu lub e-maila przez wyznaczoną osobę Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zakupić, zapewnić i na bieżąco uzupełniać środki czystości niezbędne do realizacji usług sprzątania, w tym : a)papier toaletowy do pojemników, b)ręczniki papierowe w rolce do pojemników, c)mydło w płynie do pojemników, d)środki zapachowe (odświeżające), e)kostki zapachowe do WC, f)środki do dezynfekcji, g)płyn do mycia naczyń, h)worki foliowe na śmieci oraz do niszczarek, i)gąbki kuchenne oraz ściereczki, Środki czystości, które będą używane do sprzątania będą posiadać odpowiednie atesty dopuszczające do użytkowania w pomieszczeniach gdzie przebywają ludzie oraz charakteryzować się przyjemnym i trwałym zapachem. 2.4. Wymagany sprzęt: Wykonawca zapewni n/w profesjonalny sprzęt do wykonania usług porządkowych a)odkurzacze przemysłowe min.6 szt., b)odkurzacze piorące min. 2 szt. c)maszyna do polimeryzacji podłóg PCV min. 1 szt. d)maszyna do prania żaluzji min. 1 szt. 3. Zakres usług konserwacyjnych: a)naprawy hydrauliczne do głównego pionu, b)naprawy elektryczne do liczników elektrycznych, c)naprawy stolarki okiennej, drzwiowej i mebli, d)naprawy ślusarskie ( montaż zamków), e)inne doraźne naprawy w miarę pojawiających się potrzeb m.in.: wymiana opraw, uszczelnianie okien, wykładzin i listew przypodłogowych, usuwanie awarii wodno-kanalizacyjnych. Wykonawca musi zapewnić obecność jednego pracownika w godzinach pracy ZDiT dwa razy w tygodniu w wymiarze co najmniej 4 godzin, którego zadaniem będzie wykonywanie czynności zgodnie z umową i zakresem prac konserwacyjnych W przypadku awarii Wykonawca podejmie działania zmierzające do jej usunięcia niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 60 minut od momentu zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni własny sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania usług , o których mowa w pkt. 3...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 116163.93 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gierańczyk Sp. z o.o., ul. Deotymy 3/15, 93-267 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9680.33
- Oferta z najniższą ceną: 9680.33 oferta z najwyższą ceną: 12000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa zasilania, filtracji, uzdatniania wody i wentylacji w obiektach Pływalni Miejskiej Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- Usługi utrzymania czystości
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu budynku Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w 2025 roku (2)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.