Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-04
Czarne: Świadczenie usług koparko-ładowarką przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych i innych zleconych prac w III i IV kwartale 2014 roku.
Numer ogłoszenia: 259282 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych , ul. Leśna 2A, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 8342539, 8343461 - 463, faks 59 8342539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług koparko-ładowarką przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych i innych zleconych prac w III i IV kwartale 2014 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oznaczonych nazwą: Świadczenie usług koparko-ładowarką przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych i innych zleconych prac w III i IV kwartale 2014 roku. 2. Minimalne wymagania: a) koparko - ładowarka kołowa - minimum 2 szt, b) moc silnika koparko - ładowarki - w przynajmniej 1 szt minimum 68 kW b) łyżka koparki - w każdej z koparko - ładowarki o pojemności min. 0,25 m3 z zębami, c) łyżka ładowarki - w każdej z koparko - ładowarek o pojemności min. 1,2 m3 z zębami i widłami do palet, d) dodatkowa łyżka do koparki - minimum 1 szt o szerokości 250 -400mm e) napęd każdej z koparko -ładowarek - na cztery koła. 3. Koparko-ładowarka lub wyjątkowo na krótki okres czasu - 2 sztuki wraz z obsługą operatorską prowadzić będzie roboty przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych i innych zleconych na terenie całego powiatu człuchowskiego. 4. Planowana ilość pracy sprzętu wynosi 500 godz. i 50 godz. postoju, w zależności od potrzeb i warunków pogodowych. 5. Podane powyżej ilości godzin wynikają z prognozy potrzeb Zamawiającego. 6. Koparko-ładowarki powinny odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym i jakościowym i być sprawne technicznie. 7. Sprzęt winien być wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte pulsujące światła zgodnie z art. 54 Prawo o ruchu drogowym (j.t. Dz.U. z 2012 r., poz. 1448) - praca pod ruchem. 8. Podstawowy czas pracy sprzętu wraz z obsługą będzie wynosił od 1 do 8 godzin dziennie w zależności od rzeczywistych potrzeb, w godzinach od 7.00 do 15.00. Dopuszcza się zmiany w zatrudnieniu sprzętu wynikające z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego: skrócenie lub wydłużenie godzin pracy w dni powszednie oraz wyjątkowo pracę w soboty lub niedziele ( awarie na drogach). 9. Zamawiający w okresie trwania umowy będzie zgłaszał swoje potrzeby w zakresie realizacji usługi określonym rodzajem sprzętu objętej zamówieniem w formie telefonicznej. 10. Zgłoszenie wynajmu określonego rodzaju sprzętu będzie składane z 1-dniowym wyprzedzeniem. 11. Zamawiający zastrzega sobie rezygnację z zatrudnienia sprzętu w określonym czasie i godzinach np. z powodu pogorszenia się warunków atmosferycznych (obfite opady deszczu, ulewy, grad, śnieg) bądź inne. 12. W razie awarii jednostki sprzętowej, Wykonawca niezwłocznie powiadamia Zamawiającego i w miejsce uszkodzonej jednostki podstawia drugą. Koszt naprawy ponosi Wykonawca. Wykonawca posiadający większą ilość sprzętu, w przypadku awarii 2 szt jednostek sprzętowych( jeżeli 2 sztuki są zatrudnione przez Zamawiającego) , zobowiązuje się do podstawienia innej jednostki, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo może być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Człuchowie 77-300 ul. Wojska Polskiego 1 (Wydział Infrastruktury).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Człuchowie 77-300 ul. Wojska Polskiego (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.