eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRozbudowa Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Lublin: Rozbudowa Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
Numer ogłoszenia: 259307 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej , ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7104572, fax. 081 7440500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu przy ul. Hrubieszowskiej 40 polegajaca na wybudowaniu trzech budynków parterowych niepodpiwniczonych zaprojektowanych w technologii tradycyjnej oraz wykonanie niezbędnych przyłaczy i zagospodarowania terenu. Szczgółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna będąca załacznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość zamówienia poniżej 5150000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.13 - Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 80000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania przedstawione w art. 22 ust. 1 ustawy pzp: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona bedzie w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 5. Informacja o tym, czy Wykonawca użyje do realizacji zamówienia podwykonawców wraz z informacją na temat zakresu powierzonych im prac, wartości tych prac, lub oświadczenie że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi (do oferty należy dołączyć wypełniony załącznik Nr 4 do SIWZ). 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z udokumentowaniem wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, tj. załączenie uprawnień budowlanych niezbędnych branż oraz ważnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Okręgowej Izby Architektów). 7. Dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium przetargowego (w formie omówionej w pkt. 11 specyfikacji). 8. Pisemne pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. Poprzez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia rozumie się również wspólników spółki cywilnej. Jako spełnienie wymogu złożenia pisemnego pełnomocnictwa uznaje się również złożenie umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjantów, wspólników spółki cywilnej) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Wypełniony formularz ofertowy (zał. Nr 2 do SIWZ). Niedopuszczalne pod rygorem odrzucenia oferty jest wprowadzanie zmian w istniejącej treści formularza ofertowego poprzez usunięcie jakichkolwiek zapisów w nim występujących. Dopuszcza się sporządzenie własnego druku formularza, jednak musi on zawierać te same informacje co formularz stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ, ewentualnie informacje te mogą zostać uzupełnione o informacje dodatkowe. 10. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba inna niż uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego, lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 11. Kosztorysy ofertowe uproszczone. Podstawą do określenia ceny ofertowej jest dokumentacja techniczna i ilości robót wynikające z tej dokumentacji. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarem wiążące są ilości robót wynikające z tej dokumentacji. Konsekwencje wadliwego opracowania kosztorysów ofertowych, wyłącznie na podstawie dostarczonych przedmiarów i bez uwzględnienia rzeczywistego zakresu robót, wynikającego z dokumentacji projektowej ponosi Wykonawca. Roboty uwzględnione w tej dokumentacji, a nie uwzględnione w przedmiarze i kosztorysie ofertowym nie mogą być uznane za roboty dodatkowe i nie będą stanowić podstawy dodatkowego wynagrodzenia. 12. Stawki kalkulacyjne zgodne ze stawkami kosztorysów ofertowych - na druku stanowiącym załącznik Nr 5 do specyfikacji. 13. Parafowany projekt umowy o roboty budowlane stanowiący załącznik Nr 1 do specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej 20-482 Lublin, ul. Południowa 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej 20-482 Lublin, ul. Południowa 5 pokój 107 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.