eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinSprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół nr 2 w Rypinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Rypin: Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół nr 2 w Rypinie
Numer ogłoszenia: 259333 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 2 , ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 2803161, fax. 0-54 2803161.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2rypin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół nr 2 w Rypinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkół nr 2 w Rypinie w następujących grupach asortymentowych: Pakiet I - mięso, drób, wędliny (załącznik nr 1); Pakiet II - warzywa i owoce (załącznik nr 2); Pakiet III - nabiał (załącznik nr 3); Pakiet IV - przetwory zbożowe, tłuszcze roślinne (Załącznik nr 4); Pakiet V - ryby mrożone, jaja (załącznik nr 5). Na każdą grupę asortymentową obowiązuje osobna dokumentacja..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 6); 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właśniwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w przypadku spółki cywilnej - umowa spółki).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs2rypin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 2 w Rypinie ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin, poniedziałek-piątek w godz 7:30-15:30 pokój nr 9 (księgowość)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół nr 2 w Rypinie ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin, poniedziałek-piątek w godz 7:30-15:30 pokój nr 9 (księgowość)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Pakiet I - mięso, drób, wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Schab wieprzowy z kością, szynka wieprzowa bez kości, łopatka wieprzowa bez kości, karkówka wieprzowa z kością, boczek wieprzowy bez kości, boczek wędzony, kiełbasa biała, kiełbasa podwawelska, kiełbasa chłopska, wątróbka drobiowa, udka drobiowe, filet drobiowy, porcje rosołowe, słonina, żeberka, flaki, szponder wołowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. Pakiet II - warzywa, owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jabłka, marchew, buraczki, seler, pietruszka korzeń, cebula, por, kapusta biała, ziemniaki, ogórki kiszone, kapusta kiszona, groch, fasola, kapusta pekińska, papryka, sałata, pieczarki, pomidor, ogórek świeży, banan, cytryny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3. Pakiet III - nabiał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ser twarogowy półtłusty, masło stołowe, mleko 3,2% UHT, śmietana 12%, jogurt owocowy, ser żółty (Smakosz), jogurt naturalny 2%.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4. Pakiet IV - przetwory zbożowe, tłuszcze roślinne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mąka pszenna, kasza jęczmienna, makaron, ryż, koncentrat pomidorowy, cukier, olej roślinny, margaryna, bułka tarta, vegeta, przyprawa w płynie (Magi), majonez, chleb, bułki, kisiel wiśniowy, sok owocowy, przyprawa do mięsa Delikat, sól, żurek biały, groszek konserwowy, pyzy z mięsem, pieprz naturalny, liść laurowy, ziele angielskie, majeranek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5. Pakiet V - ryby mrożone, jaja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filet z morszczuka, filet z dorsza, filet z śledziowy, jaja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6, 01.24.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.