Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-09
Olsztyn: dostawę specjalistycznego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 259335 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę specjalistycznego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: W Zadaniu Nr 1 - dostawa specjalistycznego zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie; W Zadaniu Nr 2 - dostawa specjalistycznego mobilnego zestawu badawczego RoadMASSter-3 lub równoważnego wraz z przeprowadzeniem szkolenia w siedzibie Zamawiającego, w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia dla dwóch wyznaczonych pracowników Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę pełnej dokumentacji z nim związanej (m. in. instrukcje obsługi, dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne oraz certyfikaty), oraz bezterminową, nieograniczoną terytorialnie licencję (sublicencję) na wykorzystanie oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem na dostarczonym sprzęcie i sprzęcie otrzymanym w ramach napraw. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, najwyższej jakości oraz wprowadzony na rynek zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także posiadał dokumenty wymagane przepisami prawa np. certyfikaty i świadectwa bezpieczeństwa. Sprzęt komputerowy oraz urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone przez Wykonawcę w standardowych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta. Oprogramowanie musi być pełne i nieograniczone w czasie, dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, z dołączoną licencją i dokumentacją. Wykonawca zobowiązany jest podać w swojej ofercie typ, model oraz producenta oferowanych urządzeń oraz załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanego sprzętu, zawierający wszystkie dane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz ze sprzętem przekazał Zamawiającemu wszystkie elementy jego wyposażenia oraz sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, konserwacji i inne dokumenty wymagane przez odrębne przepisy. Wykonawca dostarczy sprzęt własnym transportem na swój koszt do siedziby Zamawiającego przy ulicy Partyzantów 6/8 w Olsztynie. W Zadaniu Nr 1 okres gwarancji na dostarczony zestaw komputerowy winien wynosić minimum: 24 miesiące, na pozostały sprzęt, nie mniej niż obowiązująca gwarancja producenta oferowanego urządzenia ( licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego). W Zadaniu nr 2 okres gwarancji na dostarczony mobilny zestaw badawczy winien wynosić minimum: 12 miesięcy. UWAGA: gwarancja na zestaw komputerowy obejmuje zestaw w komplecie, a nie każdy element zestawu oddzielnie. Wykonawca realizujący umowę jest zobowiązany dostarczyć dokumenty gwarancyjne na te elementy zestawu, które posiadają indywidualną gwarancję producenta oraz na pozostałe urządzenia określone w danym zadaniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oddzielnie dla każdego zadania; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej wymagane są dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą i potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt.1 - 4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył na podstawie art. 44 ustawy P.z.p. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oferta składana wspólnie przez kilka podmiotów - np. konsorcjum, spółka cywilna) ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) w odniesieniu do warunków określonych w pkt. 1 i pkt. 4 każdy z przedsiębiorców oddzielnie musi udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy, b) warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt. 2 i pkt. 3 muszą być spełnione wspólnie (łącznie) przez wszystkich Wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji
Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Partyzantów 6/8, 10-049 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekretariat Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa specjalistycznego zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - dostawa specjalistycznego zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę pełnej dokumentacji z nim związanej (m. in. instrukcje obsługi, dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne oraz certyfikaty), oraz bezterminową, nieograniczoną terytorialnie licencję (sublicencję) na wykorzystanie oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem na dostarczonym sprzęcie i sprzęcie otrzymanym w ramach napraw. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, najwyższej jakości oraz wprowadzony na rynek zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także posiadał dokumenty wymagane przepisami prawa np. certyfikaty i świadectwa bezpieczeństwa. Sprzęt komputerowy oraz urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone przez Wykonawcę w standardowych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta. Oprogramowanie musi być pełne i nieograniczone w czasie, dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, z dołączoną licencją i dokumentacją. W Zadaniu Nr 1 okres gwarancji na dostarczony zestaw komputerowy winien wynosić minimum: 24 miesiące, na pozostały sprzęt, nie mniej niż obowiązująca gwarancja producenta oferowanego urządzenia ( licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa specjalistycznego mobilnego zestawu badawczego RoadMASSter-3 lub równoważnego wraz z przeprowadzeniem szkolenia w siedzibie Zamawiającego, w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia dla dwóch wyznaczonych pracowników Zamawiającego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - dostawa specjalistycznego mobilnego zestawu badawczego RoadMASSter-3 lub równoważnego wraz z przeprowadzeniem szkolenia w siedzibie Zamawiającego, w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia dla dwóch wyznaczonych pracowników Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę pełnej dokumentacji z nim związanej (m. in. instrukcje obsługi, dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne oraz certyfikaty), oraz bezterminową, nieograniczoną terytorialnie licencję (sublicencję) na wykorzystanie oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem na dostarczonym sprzęcie i sprzęcie otrzymanym w ramach napraw. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, najwyższej jakości oraz wprowadzony na rynek zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także posiadał dokumenty wymagane przepisami prawa np. certyfikaty i świadectwa bezpieczeństwa. Oprogramowanie musi być pełne i nieograniczone w czasie, dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta, z dołączoną licencją i dokumentacją. W Zadaniu nr 2 okres gwarancji na dostarczony mobilny zestaw badawczy winien wynosić minimum: 12 miesięcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie, dostawa, wniesienie i montaż mebli na wymiar dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie.
- Dostawa narzędzi do operacji małoinwazyjnych zastawki mitralnej, zastawki trójdzielnej i zastawki aortalnej - RAT
- Dostawa płyt meblowych wraz z wykonaniem cięcia, sklejania oraz oklejania elementów zgodnie z rodzajem płyty na potrzeby złożenia i wykonania mebli przez UWM w Olsztynie
- Dostawa krzeseł i foteli do SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Świadczenie usług ochrony obiektów SK MSWiA z W-M CO w Olsztynie
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" .
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.