eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Rozwieszenie iluminacji świątecznych na wytypowanych ulicach miasta Dąbrowy Górniczej w sezonach świątecznych2012/2013, 2013/2014, 2014/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Dąbrowa Górnicza: Rozwieszenie iluminacji świątecznych na wytypowanych ulicach miasta Dąbrowy Górniczej w sezonach świątecznych: 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015
Numer ogłoszenia: 259379 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 429112 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwieszenie iluminacji świątecznych na wytypowanych ulicach miasta Dąbrowy Górniczej w sezonach świątecznych: 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR. 1. Przedmiotem zamówienia jest rozwieszenie (montaż) i demontaż iluminacji świątecznych na wytypowanych ulicach miasta Dąbrowy Górniczej w sezonach świątecznych: 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015, a także ich magazynowanie i konserwacja. Wykaz elementów iluminacji świątecznych będących obecnie w posiadaniu Zamawiającego przedstawia zał. nr 8 do SIWZ. 2. W celu rozwieszenia w/w iluminacji Wykonawca winien pobrać je z magazynu przedsiębiorstwa ENERGO-KOMPLEX znajdującego się przy ul. Popiełuszki 15 w Sosnowcu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem w/w firmy - tel. 500 444 060. 3. Wykonawca winien dokonać rozwieszenia iluminacji świątecznych na wytypowanych ulicach miasta Dąbrowy Górniczej zgodnie z zał. nr 9 do SIWZ i wskazaniami Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian w lokalizacji iluminacji świątecznych. 4. Zamówienie obejmuje również montaż dostarczonej przez Zamawiającego fontanny świetlnej na Placu Wolności (przed PKZ) w Dąbrowie Górniczej. Fontanna świetlna będzie osadzona w niecce fontanny wyłączonej na okres zimowy. 5. Wykonawca dodatkowo przejmie i przetransportuje w miejsce magazynowania elementy iluminacji świątecznych zakupione przez Zamawiającego w roku 2012 (około 100 szt.) po zakończeniu sezonu świątecznego 2012/2013. W sezonach 2013/2014 i 2014/2015 ilość elementów iluminacji świątecznych do montażu/demontażu zwiększy się o ok. 100 szt. 6. Wykonawca winien uzyskać zgodę na zajęcie pasa drogowego od zarządcy dróg na czas montażu i demontażu iluminacji świątecznych na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu zmiany organizacji ruchu. W celu uzyskania zgody należy skorzystać ze strony internetowej Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej Zakładka BIP - Sposoby załatwiania spraw -Zarządzanie drogami i ruchem drogowym - zezwolenie na zajęcie pasa drogowego. 7. Termin rozwieszenia iluminacji świątecznych ustala się do dnia 04 grudnia każdego kolejnego roku trwania niniejszego zamówienia. 8. Wykonawca jest zobowiązany do montażu elementów iluminacji świątecznych w sposób gwarantujący bezpieczeństwo użytkownikom ruchu drogowego /min. 4,5 m nad jezdnią/. Elementy pobrane z magazynu będą mocowane przy pomocy taśm stalowych bądź innych metod wynikających z konstrukcji elementów iluminacji. 9. Podłączenie iluminacji do sieci energii elektrycznej musi spełniać warunki bezpieczeństwa i powinno być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia SEP (po uzgodnieniu z TAURON Dystrybucja S.A., Rejon Dystrybucji w Dąbrowie Górniczej, ul. 11 Listopada 24, tel. 32 763 21 33). 10. Rozwieszenie oraz demontaż elementów iluminacji będzie potwierdzany protokolarnie przez strony Umowy. 11. Wykonawca poda Zamawiającemu przed podpisaniem umowy numer telefonu osoby, do której będą zgłaszane uwagi w godzinach od 6:00 do 22:00 7 dni w tygodniu, w tym w dni wolne oraz święta, odnośnie zastrzeżeń w funkcjonowaniu iluminacji świetlnych. 12. Wykonawcą (bądź podmiot działający w imieniu Wykonawcy) będzie dokonywać codziennie wieczornych przeglądów, celem kontroli poprawności działania zamontowanych iluminacji. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia elementu iluminacji, Wykonawca dokonuje naprawy na miejscu zamontowania bądź demontuje element zastępując go na czas naprawy innym o tym samym lub podobnym wzorze. 13. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uszkodzenia elementu iluminacji świątecznej, jest zobowiązany w terminie 12 godzin od powiadomienia go o uszkodzeniu (pismem, faksem, telefonicznie) do jego naprawy. Wykonawca dokonuje naprawy na miejscu zamontowania bądź demontuje element zastępując go na czas naprawy innym o tym samym lub podobnym wzorze. 14. Koszt dokonywanych napraw, konserwacji, wymiany uszkodzonych elementów, podwieszania zerwanych przęseł i wymiany bezpieczników pokrywa Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. Jakość elementów zamiennych (części) nie może być gorsza od uszkodzonych. 15. Demontaż iluminacji świątecznych winien być dokonany w dniach 25 - 31.01. każdego roku trwania zamówienia. 16. W przypadku niekorzystnych warunków pogodowych (niskie temperatury, poniżej - 10oC ), demontaż iluminacji świątecznych, może nastąpić w terminie późniejszym za pisemną zgodą Zamawiającego. 17. Wykonawca we własnym zakresie zapewni miejsce magazynowania elementów iluminacji elementów w odległości nie większej niż 20 km od centrum miasta Dąbrowa Górnicza, tj. Pałac Kultury Zagłębia, ul. Plac Wolności 1. 18. Po przewiezieniu elementów iluminacji do magazynu Wykonawca dokona przeglądu i naprawy zdemontowanych elementów iluminacji świetlnych, z wyjątkiem elementów o których mowa w pkt 3.3.5 SIWZ, które są objęte 28 miesięczną gwarancją dostawcy. 19. Po dokonaniu przeglądu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu ewentualny wykaz elementów iluminacji świątecznych nie nadających się do naprawy z propozycją ich likwidacji. 20. Wykonawca jest zobowiązany do przechowania zdemontowanych elementów wystroju świątecznego do dnia 30.11.2015r. Sposób i miejsce przechowywania elementów winno zabezpieczać elementy wystroju świątecznego przed kradzieżą i zniszczeniem oraz dostępem osób nieuprawnionych. 21. Wykonawca winien zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł przez cały okres realizacji zamówienia. 22. Po sezonie świąteczno noworocznym w roku 2015 Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy elementów celem przekazania ich następnemu podmiotowi wyłonionemu w drodze Ustawy. Odbiór przechowywanych elementów wystroju świątecznego nastąpi po wyłonieniu przyszłego Wykonawcy, jednakże nie później niż do dnia 30.11.2015r., Przejęcie elementów iluminacji przez nowo wyłoniony podmiot odbędzie się w obecności dotychczasowego Wykonawcy i Zamawiającego. Elementy wystroju świątecznego w momencie odbioru muszą być w 100% sprawne. 23. Wykonawca winien uczestniczyć w szkoleniu odnośnie sposobu montażu nowych elementów iluminacji świetlnych zakupionych przez Zamawiającego, jak również przekazać uzyskane informacje kolejnemu Wykonawcy. 24. Zamawiający przewiduję współprace z Wykonawcą w zakresie egzekwowania warunków gwarancji udzielonej przez dostawców na zakupione elementy iluminacji świątecznych, których mowa w pkt. 3.3.5. SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENERGO-KOMPLEX Piotr Kłosek, Paweł Sergiel Spółka Jawna, ul. Zagórska 3, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 410000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 317800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 317800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 317800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.